Manchester City łączy siły z Qualtrics w celu zarządzania doświadczeniami fanów


Obecni mistrzowie angielskiej Premier League, Manchester City, łączą siły z firmą zajmującą się ankietami internetowymi Qualtrics, aby uzyskać informacje zwrotne od fanów, aby poprawić wrażenia z meczu.

Manchester City, który jest jednym z 11 klubów wchodzących w skład Miejskiej Grupy Piłkarskiej która obejmuje również New York City FC i Melbourne City FC, utrzymuje długoterminowe stosunki handlowe z SAP, które: nabył Qualtrics za 8 mld USD w 2018 r. oraz częściowo zbył go w 2020 roku w forma IPO. SAP zachowuje większościowy pakiet akcji Qualtrics.

ten Miejska Grupa Piłkarska została założona w maju 2013 roku i jest właścicielem biznesów związanych z piłką nożną w największych miastach na całym świecie, w tym klubów piłkarskich, akademii, firm wsparcia technicznego i marketingu. Jej większościowym właścicielem jest Abu Dhabi United Group (ADUG).

Grupa i jej kluby zostały z wykorzystaniem technologii SAP dla ich działalności biznesowej, interakcji z fanami oraz poprawy pozyskiwania graczy i wyników od 2015 roku.

W 2016 roku Manchester City zaprezentował interaktywną cyfrową ścianę wentylatorów, zbudowany na platformie SAP Hana Cloud Platform. Przeznaczeniem muru, znajdującego się na klubowym stadionie Etihad, miał być wówczas sposób na lepsze zaangażowanie kibiców.

City ogłosiło teraz nową umowę z Qualtrics, która określa się jako „lider i twórca zarządzanie doświadczeniem (XM) kategoria” i dzięki której Qualtrics stanie się oficjalnym partnerem klubu w zakresie zarządzania doświadczeniami.

Reklama

„Jako klub nieustannie pracujemy nad ulepszeniem naszej oferty meczowej dla kibiców zarówno na stadionach, jak i na naszych platformach cyfrowych dla fanów na całym świecie” – powiedział Stephan Cieplik, starszy wiceprezes ds. sprzedaży partnerstw globalnych w City Football Group. „Dzięki temu nowemu partnerstwu z Qualtrics będziemy mogli korzystać z wiodącego w branży oprogramowania, aby zebrać cenne opinie i informacje od osób z serca naszego klubu, aby pomóc w kształtowaniu przyszłych decyzji dotyczących dni meczowych”.

Oprogramowanie Qualtrics umożliwia organizacjom słuchanie i analizowanie opinii klientów i pracowników, a następnie podejmowanie działań w celu poprawy doświadczeń w czasie rzeczywistym.

Klub piłkarski planuje wykorzystać Qualtrics, aby poprawić doświadczenia kibiców City w dni meczowe, obejmując ich interakcję z sklepami, restauracjami i obiektami do picia, które klub ma do zaoferowania. Obiecuje decydentom w klubie dane o fanach w czasie rzeczywistym, które dostarczają spostrzeżeń, które ukształtują przyszłe planowanie strategiczne.

City stara się także „poprawić cyfrowe wrażenia mieszkańców miasta na całym świecie”. Zwiększyło to znaczenie klubu, w którym brakuje widocznej historycznej globalnej tożsamości marki klubów, takich jak Manchester United, Liverpool, a nawet szkocki klub Celtic, pierwszy Brytyjska drużyna zdobędzie Puchar Europy które obecnie wymyka się Manchester City Pepa Guardioli.

„Dzięki Qualtrics Manchester City może słuchać i rozumieć opinie fanów w czasie rzeczywistym oraz podejmować działania, aby poprawić wrażenia z meczów” – powiedział Brad Anderson, prezes ds. produktów i usług Qualtrics. „Ale wrażenia kibiców nie ograniczają się do stadionu – cyfrowe i domowe wrażenia kibiców są równie ważne, a Qualtrics pomaga Manchesterowi City zapewnić spersonalizowane wrażenia fanom, gdziekolwiek się znajdują”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Czasem nie ma nic złego w przyznaniu się do błędu, Apple

Apple ma problem z przyznaniem się do błędu. W marketingu firmy zawsze chodziło o doskonałość, a przyznanie się, że coś jest nie...

Dlaczego Xenomorph z Alien jest wciąż idealnym złoczyńcą science-fiction

Ta funkcja w Ridley Scott Obcy a franczyza, którą uruchomiła, została pierwotnie opublikowana jako część pakiet poświęcony najbardziej ukochanym złoczyńcom science...

Apple podobno negocjuje z OpenAI w sprawie obsługi funkcji iOS 18

Niektóre raporty z zeszłego miesiąca ujawniły, że Apple prowadził rozmowy z Google na temat wykorzystania Gemini do obsługi nowych funkcji sztucznej inteligencji dostępnych...
Advertisment