Liverpool Football Club podpisuje umowę z firmą Wasabi dotyczącą przejścia z przechowywania lokalnego na chmurowe


Liverpool Football Club przeniósł prawie wszystkie swoje operacje IT do chmury, głównie do magazyn w chmurze W wasabiz niektórymi danymi przechowywanymi w AWS.

Posunięcie to – na które wpłynęły zmiany w praktykach pracy podczas pandemii – pozwoliło zaoszczędzić około 15% czasu personelu, który wcześniej spędzał na dostępie do danych, a także przyspieszyć produkcję i dostarczanie bogatego portfolio treści wideo.

Wasabi był dobrze dostosowany do obciążenia pracą klubu ze względu na skupienie się na mediach, a także fakt, że nie pobiera opłat za wyjście danychco często dość nieoczekiwanie uderza w użytkowników pamięci masowej w chmurze.

Liverpool FC zatrudnia do 800 osób, w tym tymczasowy personel meczowy, ale ma 150 użytkowników IT. To powiedziawszy, większość usług IT dostarczanych jest do dużej liczby abonentów za pośrednictwem transmisji strumieniowych i innych mediów, w tzw usługi OTT takich jak LFC TV, która oferuje całodobowe programy i materiały na żądanie, a także bilety i członkostwa.

Teraz prawie wszystkie dane w klubie – które sięgają setek TB – są przechowywane w chmurze, głównie w Wasabi, a klub chce tutaj zrobić więcej w postprodukcji wideo. W przypadku niektórych danych statycznych, aw szczególności niektórych pojemność magazynu danych i funkcjonalności klub korzysta z AWS.

Wcześniej wszystko działało z infrastruktury na miejscu z macierzą pamięci masowej i 24 dyskami twardymi jako pojemnością. Kluczowym ograniczeniem, powiedział Drew Crisp, starszy wiceprezes Liverpool Football Club ds. cyfrowych, było to, że dostęp do treści trwał zbyt długo, był trudny do uzyskania dostępu zdalnego, miał problemy z wydajnością i nie nadawał się do dostarczania multimediów wideo.

Reklama

„Nie mogliśmy sobie pozwolić na to, by ludzie przychodzili do biura, aby pobierać duże pliki multimedialne do pracy” — powiedział. „Kluczowymi kwestiami były szybkość i dostęp. Teraz mówimy o najwyżej minutach dostępu do danych. Mieliśmy wiele obejść i było to bardzo niezgrabne. Chcemy przejść do robienia więcej w Wasabi, na przykład prac postprodukcyjnych nad mediami. Wasabi bardzo jasno określa koszty wolumenu i pojemności oraz umożliwia szybki dostęp do dużych ilości danych multimedialnych”.

Czy Crisp był zaniepokojony perspektywą umieszczenia wielu danych klubu w chmurze? W końcu przechowywanie w chmurze może oferować korzyści pod względem kosztów i elastyczności, ale potencjał koszty wymkną się spod kontroli jest również dobrze udokumentowany. „Nie martwiliśmy się przejściem do chmury, ale martwiłem się, czy koszty nie wymkną się spod kontroli” — powiedział. „To prawda, że ​​jest łatwy w użyciu, więc bardzo łatwo powstają nowe środowiska”.

Jakie kontrole są stosowane? „To zależy od dyscypliny i pewności, że ludzie mają budżet na robienie tego, co chcą” — powiedział Crisp. „Ludzie muszą wiedzieć, ile mogą wydać, i być zachęcani do pozostania w tym zakresie”.

Dużą zaletą Wasabi jest to, że nie pobiera opłat za przesyłanie danych ani ruch wychodzący. Zamiast tego pobiera opłaty za wykorzystaną pojemność.

„To dla nas wielka sprawa, biorąc pod uwagę, że jest to przypadek użycia mediów, który polega na dostarczaniu danych” — powiedział.

Jakie były więc wymierne korzyści? „Nie chodziło o to, żeby „wydać x, żeby dostać y” — powiedział Crisp. „Ale możemy powiedzieć, że prawdopodobnie zaoszczędziliśmy od 10% do 15% na osobę pod względem czasu spędzonego na dostępie do danych w archiwum”.

Jeśli chodzi o bardziej ogólne korzyści, podkreślił elastyczność, jaką wnosi do pracy. „Mamy znacznie większą elastyczność w zakresie tego, gdzie ludzie muszą się znajdować, aby uzyskać dostęp do materiału filmowego, co mogą z nim zrobić i szybkości, z jaką mogą działać” — powiedział.

„I po prostu możliwość współpracy z dostawcą, który jest dobry w tym, co robi i ma głęboką wiedzę, więc kiedy na przykład mój wiceprezes ds. mediów musi o czymś dogłębnie porozmawiać, może to zrobić”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Czasem nie ma nic złego w przyznaniu się do błędu, Apple

Apple ma problem z przyznaniem się do błędu. W marketingu firmy zawsze chodziło o doskonałość, a przyznanie się, że coś jest nie...

Dlaczego Xenomorph z Alien jest wciąż idealnym złoczyńcą science-fiction

Ta funkcja w Ridley Scott Obcy a franczyza, którą uruchomiła, została pierwotnie opublikowana jako część pakiet poświęcony najbardziej ukochanym złoczyńcom science...

Apple podobno negocjuje z OpenAI w sprawie obsługi funkcji iOS 18

Niektóre raporty z zeszłego miesiąca ujawniły, że Apple prowadził rozmowy z Google na temat wykorzystania Gemini do obsługi nowych funkcji sztucznej inteligencji dostępnych...
Advertisment