Jeśli planujesz zakup iPhone 13, proces stał się łatwiejszy, mówi Apple, dzięki dwóm zmianom.
Firma zwróciła również uwagę na niektóre istniejące funkcje i usługi mające na celu ułatwienie zakupu.
Najpierw, powiedział Apple, nowo zaprojektowany sklep Apple Store sprawia, że kupowanie jest jeszcze łatwiejsze.
Od jutra, 17 września, klienci będą mogli zamawiać w przedsprzedaży innowacyjną i elegancką linię Apple iPhone 13 i wybierać spośród wielu nowych opcji odbioru, płatności i dostawy, a także wspaniałych ofert przewoźników bezpośrednio w sklepie Apple Retail. Klienci mogą już zamawiać nowego, wydajnego iPada mini i iPada dziewiątej generacji. Pełna gama produktów iPhone 13 i iPad będzie dostępna w sklepach i dostarczana klientom od piątku 24 września.
Dzięki całkowicie przeprojektowanemu sklepowi internetowemu zakupy w Apple online lub w sklepie stacjonarnym są prostsze niż kiedykolwiek.
Po drugie, internetowy sklep Apple Store i aplikacja Apple Store umożliwiają teraz skonfigurowanie zamówienia w przedsprzedaży, dzięki czemu można szybko sfinalizować zamówienie jutro.
Apple ułatwia klientom przygotowanie się do przedsprzedaży iPhone’a 13 Pro, iPhone’a 13 Pro Max, iPhone’a 13 i iPhone’a 13 mini. Od teraz do dzisiejszego wieczoru do godziny 21:00 czasu PDT klienci mogą zacząć składać zamówienia w przedsprzedaży, wybierając model iPhone’a 13, wybierając sposób płatności i zostawiając produkt w torbie na zakupy, dzięki czemu wystarczy jedno kliknięcie po otwarciu zamówień w przedsprzedaży.
Firma podkreśliła również swój program wymiany.
iPhone utrzymuje swoją wartość od lat, a nowe wartości wymiany są lepsze niż kiedykolwiek. Klienci mogą zaoszczędzić do 1000 USD na iPhonie 13 Pro i iPhonie 13 Pro Max, wymieniając go bezpośrednio z Apple Store online lub w Apple Store, gdy aktywują go u wybranych amerykańskich operatorów […]
Program Apple Trade In jest szybki i prosty. W sklepie Apple Store klienci otrzymują natychmiastowe środki na zakup lub kartę upominkową Apple do wykorzystania w dowolnym momencie. Dla tych, którzy handlują produktami z domu, Apple wyśle przedpłacony zestaw do wymiany, aby spakować stare urządzenie.
Apple dodatkowo wskazał na swoje wsparcie przedsprzedażowe i posprzedażowe, dla tych, którzy potrzebują pomocy w wyborze najlepszego modelu dla swoich potrzeb, a następnie jak najlepiej.
Dostępne tylko w Apple, osoby szukające pomocy w znalezieniu produktu najlepiej odpowiadającego ich potrzebom mogą otrzymać indywidualne wsparcie ze strony specjalistów Apple. W trybie online lub w sklepie Apple łączy klientów z oddanym członkiem zespołu, aby zapewnić spersonalizowane zakupy i zaoferować pomoc w konfiguracji nowych urządzeń. Ponadto SignTime oferuje tłumaczy języka migowego na żądanie klientom w sklepach stacjonarnych i online […]
Po wysłaniu lub zakupie nowego produktu w sklepie Apple oferuje bezpłatne sesje online z ekspertami, które odpowiedzą na wszelkie pytania, a wszystko po to, aby pomóc klientom w pełni wykorzystać możliwości ich nowych urządzeń.
Zamówienia w przedsprzedaży będą otwarte jutro o 5 rano PDT/8 rano EDT/13:00 GDT/14:00 w Europie Środkowej, z dostawą od 24 września.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania. Więcej.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple: