Inteligentne zarządzanie ruchem zapewnia lepszą kontrolę emisji


W ciągu pięciu lat technologia inteligentnego ruchu może odegrać znaczącą rolę w walce z emisją gazów cieplarnianych.

Według raportu Juniper Research, 205 milionów ton metrycznych CO2 emisje mogą zostać zmniejszone do 2027 r., jeśli nadal będą wdrażane inteligentne technologie ruchu, o 41% więcej niż w 2022 r. Analityk twierdzi, że liczba ta odpowiada prawie dwukrotności CO2.2 emisje wynikające z transportu krajowego w Wielkiej Brytanii w 2019 r. „Zmniejszenie zatłoczenia poprzez zoptymalizowaną kontrolę ruchu będzie głównym czynnikiem wpływającym” – stwierdzili autorzy raportu Inteligentne zarządzanie ruchem: przypadki użycia, analiza regionalna i prognozy marketingowe na lata 2022-2027 raport.

Oprócz możliwości rozwiązania problemu zatorów i emisji związanych z ruchem, firma Juniper Research twierdzi, że inteligentne zarządzanie ruchem może nadać priorytet bardziej ekologicznym modelom transportu.

Raport przewiduje również, że inwestycje w inteligentne skrzyżowania wyniosą 10,2 mld USD do 2027 r., w porównaniu z 5,7 mld USD w 2022 r.

Autorzy stwierdzili, że dostawcy technologii inteligentnych skrzyżowań prawdopodobnie skoncentrują się na poprawie łączności między pojazdami drogowymi a ekosystemem lokalnej sieci drogowej, odzwierciedlając rządowe inicjatywy inteligentnych miast. Firma Juniper Research zaleciła dostawcom takiej technologii wykorzystanie możliwości 5G o niskim opóźnieniu w połączeniu z algorytmami uczenia maszynowego, aby umożliwić wprowadzanie zmian w sieci w czasie rzeczywistym i poprawić płynność ruchu.

Autorzy raportu zalecili również, aby podczas wdrażania inteligentnych systemów ruchu uwzględniono cyberbezpieczeństwo, aby zmaksymalizować wsparcie publiczne, negując obawy związane z gromadzeniem i przechowywaniem danych. Firma Juniper Research wezwała twórców inteligentnych systemów zarządzania ruchem do nadania priorytetu wdrażaniu cyberbezpieczeństwa w celu ochrony danych użytkowników, które są przesyłane na każdym etapie procesu.

Reklama

„Biorąc pod uwagę, że ataki cybernetyczne mogą zakłócać infrastrukturę poprzez odmowę usługi, solidne strategie bezpieczeństwa cybernetycznego są niezbędne, aby zapobiegać zagrożeniom dla integralności infrastruktury drogowej” – ostrzegł.

Pomimo korzyści, raport zauważył, że ze względu na fakt, iż istniejąca infrastruktura nie jest projektowana z myślą o inteligentnych systemach zarządzania ruchem, modernizacja takich systemów będzie kosztowna i może nie przynieść wszystkich korzyści.

„Późne dodanie inteligentnego systemu zarządzania ruchem do już istniejąca infrastruktura może również spowodować większe obciążenie finansowe i zakłócenia w tym obszarze, niż gdyby zostało wdrożone na wczesnych etapach planowania” – czytamy w raporcie.

Inteligentne systemy zarządzania ruchem są również wysoce zaawansowane i wymagają wielu warstw technologii, podczas gdy rządom może brakować wystarczającej wiedzy zarówno w zakresie wyboru odpowiedniej technologii, jak i zarządzania oraz przejścia na inteligentne możliwości przy jednoczesnym ograniczaniu do minimum zakłóceń dla obecnych interesariuszy. .



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Użytkownicy Apple tracą dostęp do swoich identyfikatorów Apple ID bez żadnego wyjaśnienia

Wydaje się, że dziś wieczorem coraz bardziej powszechna jest awaria Apple ID, która dotyka użytkowników Apple. Wiele osób w mediach społecznościowych twierdzi,...

Czasem nie ma nic złego w przyznaniu się do błędu, Apple

Apple ma problem z przyznaniem się do błędu. W marketingu firmy zawsze chodziło o doskonałość, a przyznanie się, że coś jest nie...

Dlaczego Xenomorph z Alien jest wciąż idealnym złoczyńcą science-fiction

Ta funkcja w Ridley Scott Obcy a franczyza, którą uruchomiła, została pierwotnie opublikowana jako część pakiet poświęcony najbardziej ukochanym złoczyńcom science...
Advertisment