Idź i przeczytaj tę historię o facecie stojącym za nową, zwariowaną na punkcie seksu strategią RadioShack na Twitterze


Nie ma już dobrych, praktycznych i racjonalnych powodów, by dbać o RadioShack. Więc co robisz, gdy twój niegdyś szacowny sklep z elektroniką idzie drogą Blockbuster, Sears i lokalnego centrum handlowego? Najwyraźniej w internecie robisz się bardzo napalony.

Wejście ma bardzo dobrą, bardzo zabawną historię dzisiaj o coraz bardziej niezdecydowanym i oszalałym od seksu koncie RadioShack na Twitterze i szefie marketingu, który je prowadzi. „Naprawdę trzeba zrobić wrażenie, żeby w zasadzie zaistnieć wśród młodych ludzi” – powiedział Ábel Czupor, dyrektor ds. marketingu RadioShack. Wejście. (Czupor nie dzielił swojego wieku, ale na zdjęciach wydaje się być znacznie młodszy od przeciętnej osoby, która używa słów takich jak „młodzież”). Czupor mówi, że jest zespół ludzi myślących o strategiach marketingowych i społecznych RadioShack, ale nic nie daje rady Twitter bez jego zgody.

Oprócz tweetowania rzeczy takich jak „ze względu na inflację 6 cali to teraz 9 cali” oraz “Właśnie wziąłem górny pokład w @Applebees ama” firma też poszła duży w kryptowaluty i NFTpróbując wszystkiego, co w jej mocy, aby wykorzystać ten moment, w którym jesteśmy Ekstremalnie Online. RadioShack byłby doskonałym zapasem memów, gdyby nie ogłosił upadłość a potem był kupiony przez tego samego inwestora który próbuje ożywić Dressbarn.

Wydaje się trochę dziwne, że marka idzie drogą gównianego plakatu, ale hej, działało to całkiem nieźle dla Elona Muska, więc dlaczego nie spróbować? To również najwyraźniej działa, przynajmniej pod względem liczby obserwujących: Czupor powiedział, że tweety RadioShack uzyskały ponad 100 milionów wyświetleń w ciągu zaledwie kilku dni, a według Social Blade w ciągu ostatnich dwóch tygodni prawie podwoił liczbę fanów na Twitterze. Tylko 30 czerwca, dzień po niesławnym „Jeśli znajdziesz squirter, poślub ją” tweet, konto zyskało 114 000 nowych obserwujących. (Ten tweet najwyraźniej wyrzucił też Czupora na jakiś czas z konta RadioShack na Twitterze).

Historia zagłębia się w metodę stojącą za szaleństwem @RadioShack, a Czupor twierdzi, że cała ta społeczna dzikość w rzeczywistości pomaga sprawić, że ludzie znów będą dbać o markę. Nie wydaje się mieć pomógł w cenie $RADIOchociaż.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Były przedstawiciel federacji twierdzi, że Urząd Pocztowy „okłamywał” kierowników poczty, gdy był zmuszony się z nimi spotkać

Były zastępca naczelnika poczty zmusił wyższą kadrę kierowniczą Poczty do spotkania się z nim w celu omówienia jego niewyjaśnionych braków, ale potem „okłamali”...

Zarobki Alphabet pokazują chęć zwiększenia wykorzystania Google Cloud i sztucznej inteligencji

Alphabet, matka Google, odnotowała 15% wzrost przychodów w pierwszym kwartale do 80,5 miliarda dolarów. Chociaż reklama nadal zarabia najwięcej, działalność firmy w...

Doskonała stabilność dzięki BIOSowi GIGABYTE BETA z technologią Intel Baseline na płytach głównych Z790/B760

GIGABYTE TECHNOLOGY Co. Ltd, wiodący producent płyt głównych, kart graficznych i rozwiązań sprzętowych, wypuścił najnowszą wersję beta BIOS-u z funkcją Intel Baseline dla...
Advertisment