Fizyka schodów ruchomych Judgement jest na innym poziomie


Schody w Yakuza-spinoff Sega, Osąd, są fenomenalne. Gra została wydana w Stanach ponad trzy lata temu, ale dzięki specjalnemu kontu na Twitterze, które podkreśla schody w grach wideo, gra jest teraz rozpoznawana za to, jak płynnie jej bohaterowie wspinają się po schodach ruchomych. W rezultacie twórcy w końcu dostają należność za wykonanie jednych z najlepszych schodów, jakie kiedykolwiek widzieliśmy w grze wideo.

Konto na Twitterze, „wchodzenie po schodach w grach wideo” pozwala przejrzeć katalog klipów przedstawiających postacie wspinające się po schodach w dziesiątkach gier wideo. Jednak klip z Osąd wyróżnia się wyłącznie tym, jak idealnie zsynchronizowana jest animacja. Na filmie główny bohater, Takayuki Yagami, wchodzi po ruchomych schodach — każdy krok kończy się idealnie, gdy wchodzi po ruchomych schodach. Możesz obejrzeć osadzony klip poniżej.

Yakuza: Jak smokktóry również został opracowany przez Ryu Ga Gotoku Studio, zawiera podobnie zręczną animację chodzenia po schodach.

Skąd wrzawa wokół tak pozornie prostego szczegółu w grze? Schody w grach wideo są trudne do przybicia. W wielu nowoczesnych grach 3D możemy wchodzić po schodach z jednego miejsca do drugiego bez ładowania nowego pokoju. Jednak nawet wtedy schody przypominają bardziej rampę, a różnica między poszczególnymi stopniami jest często nie do odróżnienia. Te klipy naprawdę pokazują, jak sprawić, by schody wyglądały jak prawdziwe.

I to nie jedyne konto na Twitterze poświęcone podkreślaniu ulubionych funkcji gier. Inne konto, “Czy możesz pogłaskać psa?” pokazuje klipy z gier, w których możesz pogłaskać psiaka w grze. Inne konto, “Czy coś kryje się za wodospadem?” przedstawia wodospady w grach wideo które mają ukryte tajemnice. Teraz możemy dodać wszystkie te fantazyjne schody do listy.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Czasem nie ma nic złego w przyznaniu się do błędu, Apple

Apple ma problem z przyznaniem się do błędu. W marketingu firmy zawsze chodziło o doskonałość, a przyznanie się, że coś jest nie...

Dlaczego Xenomorph z Alien jest wciąż idealnym złoczyńcą science-fiction

Ta funkcja w Ridley Scott Obcy a franczyza, którą uruchomiła, została pierwotnie opublikowana jako część pakiet poświęcony najbardziej ukochanym złoczyńcom science...

Apple podobno negocjuje z OpenAI w sprawie obsługi funkcji iOS 18

Niektóre raporty z zeszłego miesiąca ujawniły, że Apple prowadził rozmowy z Google na temat wykorzystania Gemini do obsługi nowych funkcji sztucznej inteligencji dostępnych...
Advertisment