Facebook potwierdza, że ​​wciąż planuje wersję Instagrama dla dzieci poniżej 13 roku życia, więcej


Facebook opublikował dziś dwa artykuły na temat jak stworzyć bezpieczniejsze doświadczenie dla młodych ludzi na Instagramie, a także w jaki sposób firma weryfikuje, czy ktoś jest w odpowiednim wieku wymaganym do obecności na jej platformach.

W ciągu ostatnich miesięcy niektóre organizacje krytykowały Facebooka za próbę stworzenia Instagrama dla dzieci. W list do Marka Zuckerberga w kwietniu Kampania na rzecz Dzieciństwa Wolnego od Reklam, międzynarodowa koalicja 35 grup dziecięcych i konsumenckich, napisała, że ​​„dziecięca wersja Instagrama (..) może przyciągnąć nawet młodszych użytkowników do niekończących się rutynowych czynności związanych z przewijaniem zdjęć i obrazowaniem ciała wstyd.”

„Prawdziwymi odbiorcami dziecięcej wersji Instagrama będą znacznie młodsze dzieci, które obecnie nie mają kont na platformie. Chociaż zbieranie cennych danych rodzinnych i pielęgnowanie nowej generacji użytkowników Instagrama może być dobre dla wyników Facebooka, prawdopodobnie zwiększy korzystanie z aplikacji przez małe dzieci, które są szczególnie podatne na manipulacyjne i wyzyskujące funkcje platformy”.

Mimo to Facebook nadal uważa, że ​​najlepiej jest stworzyć narzędzie dla tych dzieci, zamiast zabraniać im przebywania w Internecie. Firma napisała dziś w poście na blogu:

Zastanawiamy się również nad sposobami zmniejszenia motywacji osób poniżej 13 roku życia do kłamania na temat ich wieku. W rzeczywistości są już online i bez niezawodnego sposobu na powstrzymanie ludzi przed błędnym przedstawieniem ich wieku, chcemy tworzyć doświadczenia zaprojektowane specjalnie dla nich, zarządzane przez rodziców i opiekunów. Obejmuje to nowe środowisko Instagrama dla nastolatków. Wierzymy, że zachęcanie ich do korzystania z doświadczenia odpowiedniego do wieku i zarządzanego przez rodziców jest właściwą drogą. Potrzeba wioski, aby to doświadczenie było wystarczająco atrakcyjne, aby ta grupa wiekowa chciała z niego skorzystać, ale jesteśmy zdeterminowani, aby zrobić to dobrze.

Co robi Facebook, aby poprawić wrażenia z Instagrama z osobami poniżej 18 roku życia, ale powyżej 13 roku życia?

Facebook skupia się na trzech głównych filarach, aby zapewnić młodym ludziom bezpieczniejsze i bardziej prywatne doświadczenia na Instagramie:

  • Ograniczanie młodych ludzi do kont prywatnych
  • Utrudnianie potencjalnie podejrzanym kontom znajdowania młodych ludzi
  • Ograniczenie możliwości, jakie mają reklamodawcy, aby dotrzeć z reklamami do młodych ludzi

Na przykład dzieci poniżej 16 roku życia (lub poniżej 18 roku życia w niektórych krajach) zostaną domyślnie przypisane do konta prywatnego po dołączeniu do Instagrama. Dzięki temu inni użytkownicy nie będą mogli komentować treści dla dzieci, a także nie będą mogli ich w ogóle zobaczyć w miejscach takich jak Odkrywaj lub hashtagi.

W Stanach Zjednoczonych, Australii, Francji, Wielkiej Brytanii i Japonii Instagram opracował również nową technologię, która pomoże firmie znaleźć konta, które wykazały potencjalnie podejrzane zachowanie i uniemożliwić im interakcję z kontami młodych ludzi. Poprzez „potencjalnie podejrzane zachowanie” Instagram to konta należące do osób dorosłych, które mogły zostać niedawno zablokowane lub zgłoszone np. przez młodą osobę.

Reklama

Facebook zmienia również sposób, w jaki reklamodawcy mogą wpływać na dzieci:

Za kilka tygodni zezwolimy reklamodawcom na kierowanie reklam tylko do osób poniżej 18 roku życia (lub starszych w niektórych krajach) na podstawie ich wieku, płci i lokalizacji. Oznacza to, że wcześniej dostępne opcje kierowania, takie jak te oparte na zainteresowaniach lub aktywności w innych aplikacjach i witrynach, nie będą już dostępne dla reklamodawców. Zmiany te będą miały charakter globalny i będą dotyczyć Instagrama, Facebooka i Messengera.

Facebook również daje pewne spostrzeżenia w jaki sposób firmie udaje się dowiedzieć, czy osoba niepełnoletnia korzysta z jej platformy za pomocą sztucznej inteligencji, współpracując z partnerami branżowymi i ekspertami, a także liczyć z innymi użytkownikami zgłaszającymi osoby poniżej 13 roku życia na Facebooku i Instagramie.

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania. Więcej.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Doskonałe słuchawki douszne QC Ultra firmy Bose osiągają najniższy poziom w historii

Jeśli poprzeczka dla słuchawek dousznych z redukcją szumów wydaje się obecnie wysoka, dzieje się tak dlatego, że Bose i Sony wydają się ją...

Challengers i 7 Days in Hell Andy’ego Samberga są dziwnie podobne

Czasami może wydawać się zaskakujące, że tenis nie jest inspiracją dla kolejnych filmów. Jego starcia gladiatorów jeden na jednego są...

Recenzja No Rest for the Wicked z wczesnym dostępem: fragmenty świetnego ARPG

Nie zazna spokoju, kto przeklęty jest nudne z założenia. Przedmioty lecznicze w RPG akcji zatrzymują się przez 10 sekund...
Advertisment