Elysian Acoustic Labs wypuszcza hybrydowe przetworniki IEM „Pilgrim” za 400 dolarów



Malezyjska firma Elysian Acoustic Labs to znana marka monitorów dousznych, znana z drogich produktów. Na przykład obecny flagowy Annihilator kosztuje 2999 dolarów, a wkrótce pojawi się jeszcze droższy. Jest to najtańszy zestaw – do dzisiaj – kosztował znacznie ponad 1000 dolarów, więc wiadomość o zestawie IEM-ów tej marki za 400 dolarów wydała się na tyle ważna, że ​​warto o tym wspomnieć dla zainteresowanych. Pilgrim jest produkowany przez firmę Effect Audio z siedzibą w Singapurze i dostrojony przez Elysian Acoustic Labs, wykorzystuje konfigurację 1 DD (membrana Al-Mg nowej generacji 9,2 mm) + 3 zbalansowane przetworniki armaturowe Sonion wewnątrz obrobionej maszynowo aluminiowej obudowy z pasującą płytą czołową, która posiada sprytnie zintegrowane otwory wentylacyjne. Spodziewaj się podobnego stylu strojenia, jak w przypadku innych popularnych IEM-ów tej marki – wyjątkowych niskich tonów, zrównoważonych średnich i dobrego rozszerzenia wysokich tonów – a wkrótce będziemy mieli pełną recenzję. W zestawie znajduje się posrebrzany kabel miedziany z końcówkami 3,5 mm lub 4,4 mm, a także zestaw końcówek dousznych Spinfit w pudełku. Dla zainteresowanych zakupem długo oczekiwanego Pilgrima dostępna jest mała pierwsza partia do sprzedania na HiFiGo.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Kuo: iPhone 16 Pro doda nowy kolor różowego tytanu, zastępując niebieski

Potwierdzenie poprzednich doniesieńanalityk Ming-Chi Kuo dzisiaj tweetował swoje oczekiwania co do gamy kolorystycznej iPhone'a 16. W serii Pro niebieski tytan zostaje zastąpiony...

Ręczne aparaty cyfrowe powracają dzięki TikTok

W wąskim korytarzu oddzielającym parkiet od łazienek w lokalnym klubie widziałem kilka dziewcząt robiących zdjęcia. Zamiast iPhone'a jeden z nich...

Gry X-Men, które są naprawdę dobre

To dobry czas, aby być fanem X-Men. Gwiezdny pierwszy sezon X-Men '97 właśnie się zapakowałem, Insomniac Games pracuje nad grą...
Advertisment