Beats łączy siły z „Girls Don’t Cry” w celu stworzenia specjalnej edycji wkładek dousznych Beats Flex


Marka Apple’s Beats łączy siły z Girls Don’t Cry, tokijską marką założoną przez Verdy’ego z VK Design, w celu opracowania specjalnego projektu dla Beats Flex. Beats Flex to najtańszy sposób na wejście do ekosystemu bezprzewodowych słuchawek Beats i Apple…

Bije regularnie łączy siły z różnymi projektantami i markami dla limitowanych wersji swoich produktów. Ta współpraca z Girls Don’t Cry to najnowszy przykład.

Beats by Dre (Beats) I Dziewczyny nie płaczą, projekt z siedzibą w Tokio, nawiązał współpracę przy limitowanej edycji Beats Flex. Zaprojektowane przez artystkę graficzną Verdy, założycielkę Girls Don’t Cry i Wasted Youth, niebieskie bezprzewodowe słuchawki są ozdobione charakterystycznym dla marki czerwonym napisem i zawierają odpinaną zawieszkę w kształcie serca.

„Bardzo się cieszę, że mogę pracować nad słuchawkami Beats Flex, ponieważ to ulubiony styl mojej żony” — powiedział projektant i założyciel Girls Don’t Cry, Verdy. „W przeszłości stworzyliśmy wersję dla przyjaciół i rodziny, więc nie mogę się doczekać publicznego udostępnienia tej specjalnej kolorystyki”.

Jest też nowa kampania reklamowa Beats Flex promująca wersję Beats Flex Girls Don’t Cry:

Do wydania dołączony jest a kampania modelka w roli głównej Jaśmin Daniels. W filmie Daniels nosi Beats Flex w sypialni inspirowanej Girls Don’t Cry. Kiedy słucha „Something I Need” Koteri, inspiruje i poszerza jej stan twórczej świadomości.

Beats Flex to przystępna cenowo opcja w ofercie produktów Beats. Mają przewodową konstrukcję między każdą wkładką douszną i łączą się bezprzewodowo z urządzeniem. Zawierają niestandardowy układ Apple W1 do szybkiego parowania i zwiększonej niezawodności, co zapewnia wrażenia o krok wyższe niż standardowy Bluetooth. Ty możesz przeczytać naszą pełną recenzję of Beats Fix, aby uzyskać więcej informacji.

Reklama

Girls Don’t Cry Beats Flex wystartuje w sobotę 1 kwietnia w cenie 69,99 USD. Będą dostępne za pośrednictwem Witryna internetowa Dziewczyny nie płaczą i Dover Street Market. Jeśli niekoniecznie potrzebujesz tego projektu z limitowanej edycji, Beats Flex są regularnie w sprzedaży na Amazon.

Podążaj za szansą: Świergot, InstagramI Mastodont

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Warren Buffett wyprzedaje 115 milionów akcji AAPL

Konglomerat ujawnił w ten weekend, że należąca do Warrena Buffetta Berkshire Hathaway sprzedała około 13% swoich udziałów w Apple w pierwszym kwartale 2024...

Czy Apple TV+ przeżywa kryzys jakości?

Kiedy Apple po raz pierwszy wkroczyło na rynek transmisji strumieniowej telewizji, zaprezentowało wyjątkowe podejście. Nie skupiano się na tworzeniu jak największej ilości...

Najnowszy zwiastun Star Wars Acolyte zdaje się ujawniać największe zło serialu

Najnowsza wersja Disneya Gwiezdne Wojny pokazywać, Akolitapojawi się już za miesiąc w Disney Plus, a najnowszy zwiastun sugeruje, że serial będzie nawiązywał do...
Advertisment