Apple przeprasza za reklamę iPada „Crush”, która „nie trafiła w sedno”


Apple przeprosił po tym, jak reklama mająca zaprezentować nowego iPada Pro spotkała się z powszechną krytyką wśród społeczności twórców. W oświadczeniu zapewnione Wiek reklamyTor Myhren, wiceprezes ds. marketingu Apple, powiedział, że firma „nie trafiła w sedno”.

„Kreatywność jest wpisana w nasze DNA w Apple i niezwykle ważne jest dla nas projektowanie produktów, które wspierają twórców na całym świecie” – powiedział Myhren Wiek reklamy. „Naszym celem jest zawsze celebrowanie niezliczonych sposobów, w jakie użytkownicy wyrażają siebie i wcielają swoje pomysły w życie za pomocą iPada. W tym filmie nie dotarliśmy do celu, za co przepraszamy”.

We wtorek Apple zaprezentowało nowego iPada Pro z procesorem M4, który firma określiła jako swój najcieńszy produkt w historii. Aby zareklamować wszystkie możliwości twórcze iPada, wypuszczono album „Crush!” reklama przedstawiająca pianino, gramofon, farbę i inne przedmioty spłaszczające się pod ciśnieniem prasy hydraulicznej. Na koniec pozostaje tylko jedno: iPad Pro.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Agent Matrixa Smith, Jason z piątku 13-tego przybywa do MultiVersus

The MultiVersus lista znów się powiększa, tym razem o dwóch wielkich złych facetów: Jasona Voorheesa z serii horrorów „Piątek 13-tego”...

MacBook Air M3 16 GB 13-calowy w cenie 1350 USD, M2 Mac mini, oferty Apple z okazji Dnia Pamięci, więcej

Twoja poniedziałkowa kolekcja najlepszych ofert sprzętu Apple jest już gotowa. Obok szeregu duże oferty z okazji Dnia Pamięci w naszym podsumowaniu i...

Oczekuje się, że gwałtowny wzrost produkcji HBM3e do końca 2024 r. będzie stanowić 35% udziału w produkcji płytek zaawansowanych procesów

TrendForce podaje, że trzej najwięksi dostawcy pamięci DRAM zwiększają wykorzystanie płytek w zaawansowanych procesach. W związku ze wzrostem cen kontraktów na pamięć...
Advertisment