Apple przeprosił po tym, jak reklama mająca zaprezentować nowego iPada Pro spotkała się z powszechną krytyką wśród społeczności twórców. W oświadczeniu zapewnione Wiek reklamyTor Myhren, wiceprezes ds. marketingu Apple, powiedział, że firma „nie trafiła w sedno”.
„Kreatywność jest wpisana w nasze DNA w Apple i niezwykle ważne jest dla nas projektowanie produktów, które wspierają twórców na całym świecie” – powiedział Myhren Wiek reklamy. „Naszym celem jest zawsze celebrowanie niezliczonych sposobów, w jakie użytkownicy wyrażają siebie i wcielają swoje pomysły w życie za pomocą iPada. W tym filmie nie dotarliśmy do celu, za co przepraszamy”.
We wtorek Apple zaprezentowało nowego iPada Pro z procesorem M4, który firma określiła jako swój najcieńszy produkt w historii. Aby zareklamować wszystkie możliwości twórcze iPada, wypuszczono album „Crush!” reklama przedstawiająca pianino, gramofon, farbę i inne przedmioty spłaszczające się pod ciśnieniem prasy hydraulicznej. Na koniec pozostaje tylko jedno: iPad Pro.