Po raz pierwszy w historii Apple weźmie udział w transmitowanym na żywo wydarzeniu zakupowym na chińskim rynku Tmall firmy Alibaba. Jak poinformował o Poranna poczta z południowych Chin, to wydarzenie przyciąga ponad 500 milionów użytkowników, a Apple drażni się, że jego wydarzenie skupi się na iPhonie 14 i Apple Watch z ekskluzywnymi rabatami dla kupujących.
Apple zapowiedziało swój udział w wydarzeniu zakupów na żywo za pośrednictwem swojego oficjalnego sklepu Alibaba. Wydarzenie odbędzie się dzisiaj w Chinach i odbędzie się w ramach trwającej od zeszłego tygodnia imprezy zakupowej „6.18” w Chinach. Apple regularnie bierze udział w tym wydarzeniu zakupowym w ciągu ostatnich kilku lat, które porównuje się do Czarnego Piątku, Cyberponiedziałku i Amazon Prime Day w Stanach Zjednoczonych.
Na przykład Apple podobno sprzedany prawie 7 milionów iPhone’ów podczas wydarzenia handlowego 6.18 w Chinach w zeszłym tygodniu. Liczby te znacznie przewyższyły konkurencyjne firmy produkujące smartfony, a ogólna sprzedaż smartfonów spadła o 25% podczas wydarzenia w porównaniu z 2021 r.
Oczekuje się, że włączenie Apple do wydarzenia zakupów transmitowanych na żywo za pośrednictwem rynku Tmall jeszcze bardziej zwiększy sprzedaż iPhone’a 14 w Chinach. Według dzisiejszego raportu wydarzenie „przyciągnęło ponad 500 milionów użytkowników na największym rynku internetowym na świecie”.
Oficjalny sklep Apple na Tmall Alibaba Group Holding opublikował zwiastun swojego pierwszego wydarzenia z zakupami na żywo, które rozpocznie się o godzinie 19:00 czasu lokalnego w środę, mówiąc, że obejmie produkty takie jak iPhone 14 i [Apple Watch].
Sklep Tmall firmy Apple obniżył cenę iPhone’a 14 Pro z 128-gigabajtową pamięcią do 6499 juanów (917 USD) z pierwotnej ceny 7999 juanów, z ofertą dostępną w środę wieczorem, podczas gdy sklep JD.com oferuje ten sam model dla 6498 juanów, ważny do czwartku.
Apple nie udostępnia konkretnych danych dotyczących sprzedaży iPhone’ów pod względem sprzedaży jednostkowej, ale zobaczymy pewne szacunki analityków po zakończeniu zakupów 6.18 w przyszłym miesiącu.
Podążaj za szansą: Świergot, InstagramI Mastodont
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.