Obcy: Elita drużyny ogniowej ma dwie rzeczy przeciwko temu. Po pierwsze, to Pozostawiono 4 martwe– styl gry w rok pełen packed Powrót 4 Krew i inne podobne tytuły. Po drugie, jest to gra oparta na serii Alien, serii z wyjątkowym debiutanckim filmem, który od ponad 40 lat oferuje malejące zyski.
Obcy: drużyna ogniowa Elita nie wybuchnie Pozostawiono 4 martwe i fanów Vermintide z dala. I nie będzie to rzadki wyjątek od zasady „Obce gry są złe”, na przykład Obcy: Izolacja. Ale w podglądzie dla Obcy: Elita drużyny ogniowej, gra naprawdę mnie zaskoczyła, jak bardzo to przybija czuć kontynuacji oryginalnego filmu Jamesa Camerona z 1986 roku.
Co to jest Aliens: Fireteam Elite?
W Obcy: Elita drużyny ogniowejWybieram jedną z czterech klas, grupuję się z dwoma przyjaciółmi i zanurzam się w rozdziale trzyczęściowej kampanii.
Kiedy się ładujemy, przechadzamy się korytarzami wypełnionymi kosmitami. Wyskakują z otworów wentylacyjnych. Zatrzymują się w rogach. Niektóre z nich to zwykli kosmici, podczas gdy inne to warianty, które plują na ciebie trucizną, skaczą na ciebie, aby cię przygwoździć, lub tupią w twoim kierunku niewzruszony twoimi kulami.
Każda z trzech misji, w które grałem, miała tę samą podstawową strukturę. Mój zespół i ja przeszliśmy przez korytarze, usuwając kosmitów. Zbadaliśmy coś w dużym pomieszczeniu, walcząc z hordą. A potem, aby zakończyć misję, ustawiliśmy obronę i zatrzymaliśmy obszar, dopóki nie nadszedł czas na odejście.
Każda z tych misji miała różne warianty — niektóre areny były fajniejsze do obrony niż inne, a w przypadku jednej misji śledziliśmy nas NPC — ale po kilku godzinach gra zaczęła wydawać się nijaka. Widziałem siebie grającego przez całą grę z grupą kumpli, ale nie sądzę, że to przypadek Elita drużyny ogniowej zaczął się zestarzeć po około dwóch godzinach i 17 minutach — dokładny czas działania dla Obcy.
Dopóki wieżyczki nie zaczną „klik”
Podszedłem i otworzyłem skrzynię pełną smakołyków przynajmniej raz w każdej misji, w którą grałem. Zwykle zawierała kombinację wieżyczek strażniczych, min lub jakiegoś gadżetu wzmacniającego. Wszystkie moje wieże miały liczniki amunicji nad głowami i dopóki moja drużyna miała gadżety, które nas chroniły, horda była dość łatwa do zarządzania na standardowym poziomie trudności. Mój zespół i ja ustawiliśmy naszą obronę i wcisnęliśmy duży przycisk, aby wysłać złych.
Koniec pierwszej misji gry sprawił, że ja i mój zespół czekaliśmy na przybycie windy. Wszystko szło dobrze, dopóki nasza pierwsza wieża nie kliknęła, co oznaczało, że skończyła się amunicja. Potem następna wieża padła, a wieża za nią. Z czystej wytrwałości obcy pokonali naszą imponującą obronę. A gdy na zegarze pozostało 10 sekund, jedyne, co pozostało mi do obrony, to mocny Smartgun przyczepiony do mojego biodra. Kiedy szef obcy szarżował na nas, drzwi windy otworzyły się za nami i cofnęliśmy się, kończąc poziom w samą porę.
To było ekscytujące, jak oglądanie Kosmicznych Marines ledwo wytrzymujących atak morderczych kosmitów w filmie. To było coś wyjątkowego, co wydarzyło się w grze, która poza tym wydawała się czymś, w co grałem już kilkanaście razy.
martwię się o Obcy: Elita drużyny ogniowejbrak zmienności, ponieważ musi pozostać napięta i interesująca przez wiele godzin, gdy rozwijam różne bronie i klasy. Ale jeden, zabawny, warty krzyku moment, w którym moi koledzy z drużyny i ja walczyliśmy o bezpieczeństwo, jest obiecujący dla strzelanki dla wielu graczy. Z grami takimi jak Pozostawiono 4 martwe, Vermintide, a teraz Obcy: Elita drużyny ogniowej, nie pamiętam mojego piątego razu podczas misji — pamiętam poszczególne chwile, które sprawiają, że każda misja jest wyjątkowa.