Użytkownicy MacBooka Pro zgłaszający problemy z czytnikiem kart SD


Jedną z głównych atrakcji nowego MacBooka Pro 2021 jest powrót gniazda kart SD. Niestety, wydaje się, że niektórzy użytkownicy mają problemy z czytnikiem kart SD na tych nowych komputerach, ponieważ zgłaszali wolne prędkości transferu lub nawet niedostępne pliki podczas próby użycia karty SD w nowym MacBooku Pro.

Jak zauważył MacPlotki, wiele raportów udostępnionych w Internecie sugeruje, że istnieje powszechny problem dotyczący czytnika kart SD w 14- i 16-calowych modelach MacBooka Pro wprowadzonych w tym roku. Wydaje się, że nie ma spójności między raportami, ponieważ użytkownicy twierdzą, że napotkali różne problemy z różnymi kartami SD.

Użytkownik 14-calowego MacBooka Pro z chipem M1 Pro opisuje swoje wrażenia jako „super niestabilne”, ponieważ rozpoznanie karty SD zajmuje maszynie do 1 minuty, a czasami pokazuje błąd. Inny użytkownik twierdzi, że Finder ulega awarii, gdy Mac próbuje odczytać kartę SD.

To bardzo frustrujące. Miałem nadzieję, że import z karty SD, w tym podgląd obrazów, będzie szybki na moim nowym 14-calowym MBP. Mam całkiem nową kartę SD o pojemności 64 GB, która działała dobrze. Ale Zdjęcia na MBP przy użyciu wewnętrznego gniazda kart SD zajmują kilka minut, aby pokazać zdjęcia, a czasami ulegają awarii w połowie. Czasami zawiesza się też Finder.

Jak wskazują inni użytkownicy, formatowanie karty SD w większości przypadków nie rozwiązuje problemu. Niektórzy nawet potwierdzają, że ta sama karta SD działa przy użyciu adaptera USB-C.

Jedyną spójną rzeczą jest to, że jeśli karta działa, to zawsze działa, a jeśli karta nie działa poprawnie, nigdy nie działa poprawnie. Ponowne formatowanie, nawet do wszystkich innych możliwych formatów, nie ma znaczenia. Sandisk, Sony, Samsung, 16GB, 32GB, 64GB, 128GB, 256GB, UHS-I, UHS-II, micro-SD, FAT32, exFAT, nie robi różnicy. 100% moich kart działa idealnie za pomocą klucza sprzętowego.

Apple jeszcze oficjalnie nie przyznał się do problemu – i jak dotąd nie jest jasne, czy jest to problem z oprogramowaniem, czy sprzętem. Firma poinformowała niektórych klientów, że jest „świadoma problemu” i obiecała, że ​​wkrótce będzie dostępna aktualizacja oprogramowania z poprawką.

Czy doświadczyłeś podobnych problemów z nowym MacBookiem Pro? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

Reklama

Przeczytaj także:

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania pieniędzy. Więcej.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

O której godzinie nastąpi premiera Upheaval sezonu 21 Apex Legends?

Legendy Apexa Sezon 21, Przewrót, jest gotowy dorównać swojemu imiennikowi. Jak zawsze, nowy sezon przynosi nową przepustkę bojową wraz...

Raport: wideo z wydarzenia na iPadzie, które odbędzie się we wtorek, będzie trwało około 35 minut

We wtorek, 7 maja, Apple zorganizuje pierwsze w tym roku wydarzenie produktowe „Let Loose”. Firma ma zamiar wprowadzić nową linię produktów iPada...

Tesla planuje pobierać opłaty od niektórych właścicieli Modelu Y za odblokowanie większego zasięgu

Dyrektor generalny Tesli Elon Musk wysłane w piątek że model Y z napędem na tylne koła w standardzie Standard, który firma budowała i...
Advertisment