Użytkownicy MacBooka Pro zgłaszający problemy z czytnikiem kart SD


Jedną z głównych atrakcji nowego MacBooka Pro 2021 jest powrót gniazda kart SD. Niestety, wydaje się, że niektórzy użytkownicy mają problemy z czytnikiem kart SD na tych nowych komputerach, ponieważ zgłaszali wolne prędkości transferu lub nawet niedostępne pliki podczas próby użycia karty SD w nowym MacBooku Pro.

Jak zauważył MacPlotki, wiele raportów udostępnionych w Internecie sugeruje, że istnieje powszechny problem dotyczący czytnika kart SD w 14- i 16-calowych modelach MacBooka Pro wprowadzonych w tym roku. Wydaje się, że nie ma spójności między raportami, ponieważ użytkownicy twierdzą, że napotkali różne problemy z różnymi kartami SD.

Użytkownik 14-calowego MacBooka Pro z chipem M1 Pro opisuje swoje wrażenia jako „super niestabilne”, ponieważ rozpoznanie karty SD zajmuje maszynie do 1 minuty, a czasami pokazuje błąd. Inny użytkownik twierdzi, że Finder ulega awarii, gdy Mac próbuje odczytać kartę SD.

To bardzo frustrujące. Miałem nadzieję, że import z karty SD, w tym podgląd obrazów, będzie szybki na moim nowym 14-calowym MBP. Mam całkiem nową kartę SD o pojemności 64 GB, która działała dobrze. Ale Zdjęcia na MBP przy użyciu wewnętrznego gniazda kart SD zajmują kilka minut, aby pokazać zdjęcia, a czasami ulegają awarii w połowie. Czasami zawiesza się też Finder.

Jak wskazują inni użytkownicy, formatowanie karty SD w większości przypadków nie rozwiązuje problemu. Niektórzy nawet potwierdzają, że ta sama karta SD działa przy użyciu adaptera USB-C.

Jedyną spójną rzeczą jest to, że jeśli karta działa, to zawsze działa, a jeśli karta nie działa poprawnie, nigdy nie działa poprawnie. Ponowne formatowanie, nawet do wszystkich innych możliwych formatów, nie ma znaczenia. Sandisk, Sony, Samsung, 16GB, 32GB, 64GB, 128GB, 256GB, UHS-I, UHS-II, micro-SD, FAT32, exFAT, nie robi różnicy. 100% moich kart działa idealnie za pomocą klucza sprzętowego.

Apple jeszcze oficjalnie nie przyznał się do problemu – i jak dotąd nie jest jasne, czy jest to problem z oprogramowaniem, czy sprzętem. Firma poinformowała niektórych klientów, że jest „świadoma problemu” i obiecała, że ​​wkrótce będzie dostępna aktualizacja oprogramowania z poprawką.

Czy doświadczyłeś podobnych problemów z nowym MacBookiem Pro? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

Reklama

Przeczytaj także:

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania pieniędzy. Więcej.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Byli badacze Apple zakładają startup skupiający się na bezpieczeństwie iOS

Dwóch byłych pracowników Apple, którzy pracowali dla firmy jako badacze cyberbezpieczeństwa, zakłada teraz własny startup. Zwany Podwójny Tystartup koncentruje się na pomaganiu...

Verizon ujawnia kolejną podwyżkę cen, tym razem dotyczącą planów Apple Watch

Verizon szykuje kolejną podwyżkę cen. W czwartkowym e-mailu do klientów firma ujawniła wzrost cen o 5 dolarów miesięcznie, który wpływa na plany...

Zaktualizowano Gentler Streak o obsługę większej liczby języków

Gentler Streak, popularna aplikacja fitness i wellness na platformy Apple, właśnie otrzymała aktualizację, która ułatwi korzystanie z niej większej liczbie osób na całym...
Advertisment