Apple wprowadza poprawkę dla błędu macOS Monterey, który zepsuł niektóre komputery Mac z chipem T2


macOS Monterey został upubliczniony w zeszłym miesiącu z nowymi funkcjami, takimi jak modele Focus, skróty i nie tylko. Do użytkownicy wybranych starszych komputerów Mac, jednak aktualizacja zepsuła ich maszyny i uniemożliwiła ich włączenie.

Teraz Apple twierdzi, że zidentyfikował problem dotyczący układu zabezpieczającego T2, który spowodował ten problem, i wprowadza poprawkę, aby zapobiec jego występowaniu w przyszłości.

W oświadczeniu Apple wyjaśnił (poprzez Rene Ritchie):

Zidentyfikowaliśmy i naprawiliśmy problem z oprogramowaniem układowym w układzie zabezpieczającym Apple T2, który uniemożliwiał bardzo niewielkiej liczbie użytkowników uruchomienie komputera Mac po aktualizacji systemu macOS. Zaktualizowane oprogramowanie układowe jest teraz dołączone do istniejących aktualizacji systemu macOS. Wszyscy użytkownicy, których dotyczy ten problem, mogą skontaktować się ze Wsparciem Apple w celu uzyskania pomocy.

Aby zapobiec występowaniu tego problemu u dodatkowych użytkowników, firma Apple wprowadziła zaktualizowaną wersję oprogramowania układowego bridgeOS, która działa na chipie zabezpieczającym T2. Użytkownicy, których już dotyczy problem, powinni skontaktować się ze Wsparciem Apple w celu uzyskania pomocy.

Oznacza to, że nowe oprogramowanie układowe dla układu T2 wydane dzisiaj nie ma na celu rozwiązania problemu dla użytkowników już dotkniętych. Zamiast tego ma na celu zapobieganie występowaniu problemu u dodatkowych użytkowników. Apple twierdzi, że nowe oprogramowanie układowe układu zabezpieczającego T2 jest teraz zawarte w istniejących aktualizacjach systemu macOS.

Te komputery Mac mają układ zabezpieczający Apple T2:

Reklama
  • iMac (Retina 5K, 27-calowy, 2020)
  • iMac Pro
  • Mac Pro (2019)
  • Mac Pro (stelaż, 2019)
  • Mac mini (2018)
  • MacBook Air (Retina, 13-calowy, 2020)
  • MacBook Air (Retina, 13-calowy, 2019)
  • MacBook Air (Retina, 13-calowy, 2018)
  • MacBook Pro (13-calowy, 2020, dwa porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13-calowy, 2020, cztery porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (16-calowy, 2019 r.)
  • MacBook Pro (13-calowy, 2019, dwa porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (15-calowy, 2019 r.)
  • MacBook Pro (13-calowy, 2019 r., cztery porty Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (15-calowy, 2018)
  • MacBook Pro (13-calowy, 2018, cztery porty Thunderbolt 3)

Czy ten problem dotyczył Cię podczas próby aktualizacji komputera Mac z procesorem Intel do systemu macOS Monterey? Daj nam znać w komentarzach.

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich do zarabiania. Więcej.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple:





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bounsweet

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bounsweet Niedziela, 19 maja, od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w...

Porzucenie iFixit ujawnia dużą zmianę w możliwości naprawy iPada Pro M4

Zrzut ekranu Dzięki do rozbiórek I badania trwałości (zginania)., dowiadujemy się wiele o konstrukcji nowego, ultracienkiego iPada Pro. Teraz ludzie z iFixit to...

Pierwszy załogowy start Blue Origin od 2022 r.: gdzie oglądać

Minęło ponad półtora roku, odkąd rakieta New Shepard firmy Blue Origin uległa awarii w trakcie lotu, i ponad dwa lata od ostatniego lotu...
Advertisment