Lojalność marki Apple osiąga najwyższy poziom w historii, gdy lojalność Samsunga spada


Według ankiety przeprowadzonej przez SellCell lojalność wobec marki Apple wśród właścicieli smartfonów osiągnęła najwyższy w historii poziom. Wynika z tego, że 91,9% iPhone właściciele planują zakup kolejnego iPhone’a przy następnej aktualizacji, co oznacza wzrost o 1,4% w porównaniu z 2019 r.

Samsungz kolei lojalność wobec własnej marki spadła…

SellCell twierdzi, że tylko 74% właścicieli smartfonów Samsunga planuje kupić inny model Samsunga, w porównaniu z 85,7% w 2019 roku.

Właściciele iPhone’ów podali cztery powody, dla których warto trzymać się Apple:

  • Jak iPhone najlepiej lub nigdy nie miałem z nim problemu: 65%
  • Zamknięci w ekosystemie: 21%
  • Przejście z iOS na Androida jest zbyt kłopotliwe: 10%
  • Wolą trzymać się tego, co wiedzą: 8%

Ekosystem jest niewątpliwie dużą zaletą dla Apple. Podczas gdy prawie tyle samo właścicieli Samsunga było zadowolonych z marki, co właścicieli Apple (64% w porównaniu z 65%), tylko 5% stwierdziło, że zbyt zainwestowali w świat Samsunga.

Właściciele iPhone’ów, którzy planują przejść na Androida, podali trzy główne powody:

Reklama
  • Inna marka ma lepszą technologię (np. Ekran, aparat, bateria itp.): 38%
  • Wolę projekt innej marki: 26,4%
  • Najnowszy model innej marki ma więcej funkcji niż najnowszy model mojej obecnej marki: 12,9%

Prawie połowa przeszłaby na Samsunga, a jedna trzecia na Google Pixel.

I odwrotnie, większość właścicieli Samsunga przeszłaby na iPhone’a, prawie jedna trzecia z nich twierdzi, że Apple oferuje lepszą ochronę prywatności, a jedna czwarta twierdzi, że uważa, że ​​Apple oferuje lepszy stosunek jakości do ceny.

SellCell poprosił również respondentów o wybranie ich ulubionego smartfona z rozszerzeniem iPhone 12 i 12 Pro Max na czele listy.

  1. Apple iPhone 12-17%
  2. Apple iPhone 12 Pro Max – 12,7%
  3. Samsung Galaxy S21 – 11,4%
  4. Apple iPhone 12 Pro – 10,6%
  5. Samsung Galaxy S21 Ultra – 10%
  6. Samsung Galaxy S21 + – 9%
  7. Google Pixel 5 – 8,1%
  8. Apple iPhone 12 Mini – 6,3%
  9. Inne – 5%
  10. Samsung Galaxy Z Fold2 5G – 3,1%

W badaniu wzięło udział 5000 właścicieli smartfonów w USA – po 2000 iPhone’ów i Samsungów, a pozostali podzieleni na inne marki mniej więcej zgodnie z udziałem w rynku.

zdjęcie zrobione przez Onur Binay na Unsplash

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Jeszcze.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Samodzielny kontroler MIDI dla Apple Watch

Geert Bevin dodaje nowe narzędzie do swojej kolekcji muzycznych aplikacji użytkowych na urządzenia Apple. MidiWrist uwolniony „zamienia Twój Apple Watch w samodzielny kontroler...

Chinatown spotyka Ghost in the Shell w animowanym filmie science-fiction Mars Express

Science fiction zawsze było płodnym gatunkiem do opowiadania historii krążących wokół tajemnic. Z klasyka Ridleya Scotta Łowca androidów do anime...

HomeKit Weekly: RYSE SmartShade pozwala zautomatyzować zasłony dzięki kompatybilności z HomeKit

Automatyzacja zasłon to jeden z najłatwiejszych sposobów, aby poczuć się, jakbyś żył w przyszłości, zgodnie z przewidywaniami Jetsonów. Jeśli masz już istniejące...
Advertisment