Lojalność marki Apple osiąga najwyższy poziom w historii, gdy lojalność Samsunga spada


Według ankiety przeprowadzonej przez SellCell lojalność wobec marki Apple wśród właścicieli smartfonów osiągnęła najwyższy w historii poziom. Wynika z tego, że 91,9% iPhone właściciele planują zakup kolejnego iPhone’a przy następnej aktualizacji, co oznacza wzrost o 1,4% w porównaniu z 2019 r.

Samsungz kolei lojalność wobec własnej marki spadła…

SellCell twierdzi, że tylko 74% właścicieli smartfonów Samsunga planuje kupić inny model Samsunga, w porównaniu z 85,7% w 2019 roku.

Właściciele iPhone’ów podali cztery powody, dla których warto trzymać się Apple:

  • Jak iPhone najlepiej lub nigdy nie miałem z nim problemu: 65%
  • Zamknięci w ekosystemie: 21%
  • Przejście z iOS na Androida jest zbyt kłopotliwe: 10%
  • Wolą trzymać się tego, co wiedzą: 8%

Ekosystem jest niewątpliwie dużą zaletą dla Apple. Podczas gdy prawie tyle samo właścicieli Samsunga było zadowolonych z marki, co właścicieli Apple (64% w porównaniu z 65%), tylko 5% stwierdziło, że zbyt zainwestowali w świat Samsunga.

Właściciele iPhone’ów, którzy planują przejść na Androida, podali trzy główne powody:

Reklama
  • Inna marka ma lepszą technologię (np. Ekran, aparat, bateria itp.): 38%
  • Wolę projekt innej marki: 26,4%
  • Najnowszy model innej marki ma więcej funkcji niż najnowszy model mojej obecnej marki: 12,9%

Prawie połowa przeszłaby na Samsunga, a jedna trzecia na Google Pixel.

I odwrotnie, większość właścicieli Samsunga przeszłaby na iPhone’a, prawie jedna trzecia z nich twierdzi, że Apple oferuje lepszą ochronę prywatności, a jedna czwarta twierdzi, że uważa, że ​​Apple oferuje lepszy stosunek jakości do ceny.

SellCell poprosił również respondentów o wybranie ich ulubionego smartfona z rozszerzeniem iPhone 12 i 12 Pro Max na czele listy.

  1. Apple iPhone 12-17%
  2. Apple iPhone 12 Pro Max – 12,7%
  3. Samsung Galaxy S21 – 11,4%
  4. Apple iPhone 12 Pro – 10,6%
  5. Samsung Galaxy S21 Ultra – 10%
  6. Samsung Galaxy S21 + – 9%
  7. Google Pixel 5 – 8,1%
  8. Apple iPhone 12 Mini – 6,3%
  9. Inne – 5%
  10. Samsung Galaxy Z Fold2 5G – 3,1%

W badaniu wzięło udział 5000 właścicieli smartfonów w USA – po 2000 iPhone’ów i Samsungów, a pozostali podzieleni na inne marki mniej więcej zgodnie z udziałem w rynku.

zdjęcie zrobione przez Onur Binay na Unsplash

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Jeszcze.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Quick Look: UCOTECH RE-2 In-Ear Monitors

Introduction UCOTECH is a South Korean audio brand that was founded in 2007 and has put out nearly 20 products in the time since....

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Axew

Pokemon Go organizuje wydarzenie Axew Community Day 10 czerwca od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Chcemy przypomnieć mieszkańcom sprawdzić niebezpieczne warunki...

Recenzja ASUS GeForce RTX 4060 Ti TUF OC

Wstęp ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti OC to poważnie wyglądająca, fabrycznie podkręcona, zaprojektowana na zamówienie wersja najnowszego wejścia firmy NVIDIA do klasy...
Advertisment