Lojalność marki Apple osiąga najwyższy poziom w historii, gdy lojalność Samsunga spada


Według ankiety przeprowadzonej przez SellCell lojalność wobec marki Apple wśród właścicieli smartfonów osiągnęła najwyższy w historii poziom. Wynika z tego, że 91,9% iPhone właściciele planują zakup kolejnego iPhone’a przy następnej aktualizacji, co oznacza wzrost o 1,4% w porównaniu z 2019 r.

Samsungz kolei lojalność wobec własnej marki spadła…

SellCell twierdzi, że tylko 74% właścicieli smartfonów Samsunga planuje kupić inny model Samsunga, w porównaniu z 85,7% w 2019 roku.

Właściciele iPhone’ów podali cztery powody, dla których warto trzymać się Apple:

  • Jak iPhone najlepiej lub nigdy nie miałem z nim problemu: 65%
  • Zamknięci w ekosystemie: 21%
  • Przejście z iOS na Androida jest zbyt kłopotliwe: 10%
  • Wolą trzymać się tego, co wiedzą: 8%

Ekosystem jest niewątpliwie dużą zaletą dla Apple. Podczas gdy prawie tyle samo właścicieli Samsunga było zadowolonych z marki, co właścicieli Apple (64% w porównaniu z 65%), tylko 5% stwierdziło, że zbyt zainwestowali w świat Samsunga.

Właściciele iPhone’ów, którzy planują przejść na Androida, podali trzy główne powody:

Reklama
  • Inna marka ma lepszą technologię (np. Ekran, aparat, bateria itp.): 38%
  • Wolę projekt innej marki: 26,4%
  • Najnowszy model innej marki ma więcej funkcji niż najnowszy model mojej obecnej marki: 12,9%

Prawie połowa przeszłaby na Samsunga, a jedna trzecia na Google Pixel.

I odwrotnie, większość właścicieli Samsunga przeszłaby na iPhone’a, prawie jedna trzecia z nich twierdzi, że Apple oferuje lepszą ochronę prywatności, a jedna czwarta twierdzi, że uważa, że ​​Apple oferuje lepszy stosunek jakości do ceny.

SellCell poprosił również respondentów o wybranie ich ulubionego smartfona z rozszerzeniem iPhone 12 i 12 Pro Max na czele listy.

  1. Apple iPhone 12-17%
  2. Apple iPhone 12 Pro Max – 12,7%
  3. Samsung Galaxy S21 – 11,4%
  4. Apple iPhone 12 Pro – 10,6%
  5. Samsung Galaxy S21 Ultra – 10%
  6. Samsung Galaxy S21 + – 9%
  7. Google Pixel 5 – 8,1%
  8. Apple iPhone 12 Mini – 6,3%
  9. Inne – 5%
  10. Samsung Galaxy Z Fold2 5G – 3,1%

W badaniu wzięło udział 5000 właścicieli smartfonów w USA – po 2000 iPhone’ów i Samsungów, a pozostali podzieleni na inne marki mniej więcej zgodnie z udziałem w rynku.

zdjęcie zrobione przez Onur Binay na Unsplash

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Jeszcze.


Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple:



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wydarzenie Pokémon Go Tour w Sinnoh, czasy siedlisk i przewodnik po badaniach specjalnych

Wycieczka Pokémon Go: Sinnoh globalne wydarzenie świętuje zarówno pierwotny region Sinnoh, jak i region Hisui. Rozpoczyna się wielkie wydarzenie Od...

Wygląda na to, że kamera Ring Car Cam została wycofana

Potwierdzono, że dzwoni Krawędź że zaprzestał sprzedaży Kamera samochodowa z pierścieniem, hybrydowa kamera samochodowa i kamera bezpieczeństwa, która rejestruje drogę i kierowcę w...

TikTok rozszerza integrację z Apple Music na kolejne regiony

W zeszłym roku TikTok wprowadził nową „Dodaj do aplikacji Muzyka”, która, jak sama nazwa wskazuje, pozwala użytkownikom szybko zapisać piosenkę, którą usłyszeli w...
Advertisment