Remaster 3D „Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord” firmy Digital Eclipse jest już dostępny na konsolach i komputerach PC



Kiedy SirTech’s Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord zadebiutowała na Apple II w 1981 roku, była pierwszą grą, która odtworzyła papierową grę RPG w stylu Dungeons & Dragons na komputery domowe. Jako pierwsza gra RPG oparta na drużynie, bezpośrednio zainspirowała takie serie, jak Final Fantasy, Dragon Quest i Demon’s Souls.

SirTech opublikował siedem sequeli Wizardry w ciągu następnych dwóch dekad. Od tego czasu popularność serii w Japonii utrzymuje się, a wiele dodatkowych sequeli i gier typu spin-off zostało wydanych wyłącznie na tym rynku. Od 2024 roku franczyza Wizardry obejmuje ponad czterdzieści tytułów.

…jakiego nigdy wcześniej nie widziałeś

Digital Eclipse, studio zajmujące się konserwacją historyczną gier wideo, uzyskało licencję na zarejestrowany znak towarowy Wizardry od japońskiej firmy rozrywkowej Drecom oraz prawa autorskie do Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord od wydawcy SirTech, aby opracować nową wersję zbudowaną bezpośrednio na wierzchu oryginalnej bazy kodu Apple II.

Remaster Digital Eclipse zachowuje atrakcyjność klasyki, jednocześnie włączając nowoczesną grafikę i ulepszone zarządzanie drużyną, nawigację, rzucanie zaklęć i walkę.

Choć remake może wyglądać, brzmieć i sprawiać wrażenie zupełnie nowego, oryginalna gra Apple II jest pod maską — możesz nawet przeglądać oryginalny interfejs podczas gry.

Stwórz własną grupę poszukiwaczy przygód i udaj się do labiryntu na rozkaz szalonego władcy Trebora w poszukiwaniu amuletu skradzionego przez złego czarodzieja Werdnę. Walcz z wymagającymi potworami, unikaj ukrytych pułapek i znajdź drogę przez lochy, aby stoczyć ostateczne starcie z samym Werdną.

Reklama

Nowa kluczowa grafika autorstwa Jun Suemi
Aby upamiętnić i uczcić pierwsze od ponad dwudziestu lat nowe wydanie oryginalnej gry Wizardry, zleciliśmy legendarnemu artyście Junowi Suemi stworzenie nowej kluczowej ilustracji graficznej, którą dzisiaj z radością ujawniamy po raz pierwszy. Wieloletni fani Wizardry znają Suemi-sensei z jego wspaniałych projektów postaci, które na przestrzeni lat ozdobiły wiele tytułów Wizardry, w tym konwersję pierwszego Wizardry na Famicom. Po przesłaniu ukończonej pracy Suemi skomentowała: „Minęło dużo czasu, odkąd miałem okazję ilustrować dla Wizardry, a praca nad tym dziełem przywołała wiele wspaniałych wspomnień”.

Kluczowe cechy

  • Piękna nowa grafika i animacje dla gry, która z konieczności oferowała jedynie podstawową grafikę, teraz z mocą Unreal Engine.
  • Wybierane przez użytkownika opcje, które pozwalają graczom dostosować rozgrywkę do własnych upodobań, w tym popularne opcje z konsolowych edycji gry. Gracze nie mogą także wybierać żadnych nowych opcji, aby doświadczyć oryginalnej, bardziej wymagającej rozgrywki.
  • Bestiariusz w grze, który rejestruje kluczowe informacje o napotkanych wrogach i oferuje strategiczne porady dotyczące ich mocnych i słabych stron.
  • Bogata ścieżka dźwiękowa skomponowana przez kompozytorkę Winifred Phillips, zawierająca ulubione motywy fanów z historii Czarodziejstwa.
  • Przyjazny dla kontrolera interfejs ze skrótem za pomocą jednego przycisku umożliwiającym szybkie wybory w walce.
  • W pełni zlokalizowana na język angielski, japoński, francuski, hiszpański, włoski i niemiecki.

www.techpowerup.com/img/8UrXxA4P6SPI8PrG.jpg



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Aplikacja Beats na Androida została zaktualizowana o obsługę tabletów Pill i Solo Buds

Po wydaniu nowe produkty Beats w tym miesiącuFirma Apple udostępniła we wtorek aktualizację aplikacji Beats na Androida. Najnowsza wersja aplikacji zawiera wsparcie...

Meta testuje swobodne rozmieszczenie wirtualnego ekranu na wzór Vision Pro w przypadku zestawów słuchawkowych Quest

Meta testuje nową funkcję Zestawy słuchawkowe Quest pozwalający na dowolne rozmieszczenie okien, na wzór Apple Vision Pro. Wielozadaniowość w wielu oknach jest...

Przemysł muzyczny jednoczy się, aby chronić prawa muzyków w obliczu zagrożeń związanych z technologią generatywnej sztucznej inteligencji

Ponad pięćdziesiąt czołowych firm, stowarzyszeń i instytucji muzycznych na całym świecie poparło manifest „Zasady tworzenia muzyki za pomocą sztucznej inteligencji”. Zasady te,...
Advertisment