Pomimo swojej ogromnej popularności i obecności w Internecie Jimmy Donaldson (znany również jako MrBeast) nigdy nie był najczęściej subskrybowanym kanałem w YouTube – choć może to nie potrwać długo. T-Series, największa indyjska wytwórnia muzyczna i studio filmowe, zajmuje obecnie pierwsze miejsce z 263 milionami subskrybentów YouTube, ale MrBeast szybko zbliża się do tego wyniku z 252 milionami subskrybentów.
Ponieważ jej wiodąca pozycja jest obecnie zagrożona, seria T opublikował nowy film w poniedziałek zachęcając widzów do subskrybowania kanału. Rozpoczyna się cytatem „Chcę umieścić Indie i moich ludzi na szczycie platformy międzynarodowej” przypisywanym założycielowi T-Series Gulshanowi Kumarowi (zmarłemu w 1997 r.), po czym wzywa potencjalnych abonentów, aby „wspólnie tworzyli historię”. ”
Sam film nie wspomina bezpośrednio o MrBeast, ale wezwanie do działania wyróżnia się spośród zwykłych teledysków i zwiastunów filmów publikowanych przez T-Series. Statystyki subskrybentów dla obu rachunków również widać kontrast we wzroście — podczas Pan Bestia w ciągu ostatniego miesiąca zyskał siedem milionów abonentów, Seria T przyciągnął tylko dwa miliony. Dane roczne podawane przez Filtr rurowy są podobne, przy czym 23 miliony subwooferów serii T zdobyte w ciągu ostatniego roku zostały znacznie przyćmione przez 105 milionów MrBeast.
Od tego czasu doszło do beztroskiej rywalizacji pomiędzy MrBeast i T-Series, przy czym ta pierwsza obiecała zająć pierwsze miejsce na cześć PewDiePie. A ponieważ MrBeast wyrusza teraz poza YouTube, aby hostować 5 milionów dolarów Gry Bestii teleturniej dzięki Prime Video jego publiczność prawdopodobnie powiększy się na tyle, aby osiągnąć ten cel.