Apple Pencil dla Vision Pro pozornie wspierany przez wniosek patentowy


Sugerował to niedawny raport być może będziemy świadkami jakiejś formy Ołówek jabłkowy Do Wizja Proi wydaje się, że pomysł ten wspiera Apple patent aplikacja opublikowana w tym tygodniu.

Brak fizycznej powierzchni, do której można docisnąć, oznacza, że ​​rysowanie i pisanie odręczne mogą być trudniejsze w środowisku wirtualnym, a Apple opisuje kilka interesujących rozwiązań tego problemu…

Poprzednie raporty

Z informacji na początku tygodnia wynikało, że Apple planuje to zrobić wprowadź obsługę Apple Pencil do Vision Propozornie poprzez nową wersję urządzenia.

Raport nie zawiera wielu szczegółów, ale stwierdza, że ​​Apple „wewnętrznie przetestował nowy Apple Pencil z obsługą systemu VisionOS”. Ta funkcja może działać przy wprowadzaniu tekstu, a także rysowaniu w aplikacjach takich jak Freeform i Pixelmator.

Poinformowano o tym w zeszłym roku Apple Pencil 3 jest w drodzeprawdopodobnie startujący obok nowe modele iPadów Pro w maju. Jedną z możliwości jest to, że ten model doda także obsługę Vision Pro.

Apple Pencil objęty patentem Vision Pro

Patent Apple zauważył zgłoszenie patentowe, złożony we wrześniu ubiegłego roku i opublikowany wczoraj. Dokument nie odnosi się do nazwy Apple Pencil, a raczej do „urządzenia wejściowego” zamiast „wirtualnego wskaźnika”, ale taki uogólniony język jest powszechny w patentach Apple.

Reklama

Apple zauważa, że ​​brak oporu fizycznego powierzchni może skutkować przetwarzaniem niepożądanych ruchów.

W niektórych przykładach, ze względu na relację jeden do jednego między ruchem urządzenia wejściowego a ruchem elementu wirtualnego wskaźnika, odpowiednie ruchy są precyzyjnie odwzorowywane, co może powodować niepożądane artefakty (np. wady spowodowane uściskiem dłoni i/lub wahania) pojawiające się w wygenerowanym obiekcie wirtualnym.

Mówi się, że jednym z rozwiązań jest wprowadzenie pewnej „elastyczności” do stosowanego modelu fizycznego, tak aby niektóre mikroruchy zostały skutecznie zignorowane.

W niektórych przykładach, aby ograniczyć występowanie niepożądanych artefaktów (np. wad wynikających z uścisku dłoni i/lub wahań) w obiekcie wirtualnym, element wirtualnego wskaźnika jest odsuwany od części urządzenia wejściowego i używany do generowania obiektu wirtualnego w trójwymiarowe środowisko. W niektórych przykładach, aby poprawić charakterystykę wizualną wygenerowanego obiektu wirtualnego, można zastosować model sprężystości uwzględniający różne tryby fizyki.

Apple sugeruje również, że sygnały dźwiękowe mogą pomóc użytkownikowi upewnić się, że wykonuje pożądane ruchy.

W niektórych przykładach dźwięk jest generowany w odpowiedzi na ruchy elementu wirtualnego wskaźnika.

Podobnie jak w przypadku wszystkich patentów firmy Apple, tradycyjnie przestrzegamy, że firma patentuje o wiele więcej rzeczy, niż kiedykolwiek trafia do produktów.

zdjęcie zrobione przez Kouji Tsuru NA Usuń rozpryski

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

SK hynix opracowuje mobilne rozwiązanie NAND nowej generacji ZUFS 4.0

Firma SK hynix ogłosiła dzisiaj, że opracowała Zoned UFS, czyli ZUFS 4.0, mobilne rozwiązanie NAND do zastosowań AI na urządzeniach. SK hynix...

Sztuczna inteligencja Microsoftu to bot skonfigurowany do przetwarzania ściśle tajnych informacji

Dyrektor ds. technicznych ds. misji strategicznych i technologii firmy Microsoft, William Chappell, ogłosił, że wdrożył model wielkojęzykowy GPT-4 w odizolowanym, pozbawionym powietrza środowisku...

Microsoft twierdzi, że potrzebuje gier takich jak Hi-Fi Rush następnego dnia po zabiciu swojego studia

Dziś, dzień po ogłoszeniu przez Microsoft że zamknie cztery studia gierMatt Booty, szef Xbox Game Studios, spotkał się w ratuszu, aby omówić przyszłe...
Advertisment