Następna granica Google, Meta i Amazon: reklamy generowane przez sztuczną inteligencję


Ilustracja: Krawędź

Google planuje wykorzystać sztuczną inteligencję do pomocy firmom w tworzeniu reklam, według raportu CNBC. Wewnętrzne dokumenty przejrzane przez outlet sugerują, że Google chce wykorzystać swoją nowość Model językowy PaLM 2 AI aby pomóc reklamodawcom w generowaniu zasobów, które mogą wykorzystać w swoich reklamach.

To śledzi z raport z Financial Times w kwietniu, w którym podobnie stwierdzono, że Google może wkrótce tworzyć reklamy, łącząc obrazy, filmy i tekst dostarczone przez reklamodawcę. Jednak nie jest to jedyny sposób, w jaki Google może wykorzystać swój model języka AI. CNBC donosi, że Google szuka również sposobów wykorzystania swojego modelu AI do dostarczania YouTuberom pomysłów na filmy. Może również zintegrować chatbota AI w Sklepie Play, Gmailu i Mapach, aby…

Kontynuuj czytanie…



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Pomoc! Moi przyjaciele z Dungeons & Dragons wciąż wybierają mnie na szefa drużyny

mam Lochy i smoki przekleństwo. Nie znajdziesz tego w Podręcznik gracza lub na jakiejkolwiek liście zaklęć, a mimo to jest...

Apple przedstawia nowe pamiątkowe tapety Pride i pasek do zegarka Solo Loop

Firma Apple ogłosiła dziś pamiątkową kolekcję Pride na rok 2024, zawierającą nowe tapety na iPhone'a i iPada oraz nową tarczę zegarka i pasujący...

Gracze Helldivers 2 wygrywają, ponieważ Sony cofa obowiązkowe połączenie z PlayStation

W czasach, gdy Sony Interactive Entertainment ogłosiło niepopularną Helldivers 2 i zasady łączenia PlayStation, gracze zalewają stronę gry na Steamie, spotykając...
Advertisment