Następna granica Google, Meta i Amazon: reklamy generowane przez sztuczną inteligencję


Ilustracja: Krawędź

Google planuje wykorzystać sztuczną inteligencję do pomocy firmom w tworzeniu reklam, według raportu CNBC. Wewnętrzne dokumenty przejrzane przez outlet sugerują, że Google chce wykorzystać swoją nowość Model językowy PaLM 2 AI aby pomóc reklamodawcom w generowaniu zasobów, które mogą wykorzystać w swoich reklamach.

To śledzi z raport z Financial Times w kwietniu, w którym podobnie stwierdzono, że Google może wkrótce tworzyć reklamy, łącząc obrazy, filmy i tekst dostarczone przez reklamodawcę. Jednak nie jest to jedyny sposób, w jaki Google może wykorzystać swój model języka AI. CNBC donosi, że Google szuka również sposobów wykorzystania swojego modelu AI do dostarczania YouTuberom pomysłów na filmy. Może również zintegrować chatbota AI w Sklepie Play, Gmailu i Mapach, aby…

Kontynuuj czytanie…



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wydarzenie Pokémon Go Tour w Sinnoh, czasy siedlisk i przewodnik po badaniach specjalnych

Wycieczka Pokémon Go: Sinnoh globalne wydarzenie świętuje zarówno pierwotny region Sinnoh, jak i region Hisui. Rozpoczyna się wielkie wydarzenie Od...

Wygląda na to, że kamera Ring Car Cam została wycofana

Potwierdzono, że dzwoni Krawędź że zaprzestał sprzedaży Kamera samochodowa z pierścieniem, hybrydowa kamera samochodowa i kamera bezpieczeństwa, która rejestruje drogę i kierowcę w...

TikTok rozszerza integrację z Apple Music na kolejne regiony

W zeszłym roku TikTok wprowadził nową „Dodaj do aplikacji Muzyka”, która, jak sama nazwa wskazuje, pozwala użytkownikom szybko zapisać piosenkę, którą usłyszeli w...
Advertisment