Następna granica Google, Meta i Amazon: reklamy generowane przez sztuczną inteligencję


Ilustracja: Krawędź

Google planuje wykorzystać sztuczną inteligencję do pomocy firmom w tworzeniu reklam, według raportu CNBC. Wewnętrzne dokumenty przejrzane przez outlet sugerują, że Google chce wykorzystać swoją nowość Model językowy PaLM 2 AI aby pomóc reklamodawcom w generowaniu zasobów, które mogą wykorzystać w swoich reklamach.

To śledzi z raport z Financial Times w kwietniu, w którym podobnie stwierdzono, że Google może wkrótce tworzyć reklamy, łącząc obrazy, filmy i tekst dostarczone przez reklamodawcę. Jednak nie jest to jedyny sposób, w jaki Google może wykorzystać swój model języka AI. CNBC donosi, że Google szuka również sposobów wykorzystania swojego modelu AI do dostarczania YouTuberom pomysłów na filmy. Może również zintegrować chatbota AI w Sklepie Play, Gmailu i Mapach, aby…

Kontynuuj czytanie…



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Fractal Design prezentuje swoją obudowę Terra SFF na targach Computex

Fractal Design podąża subtelną drogą ze swoją nowością Terra kompaktowa obudowa PC, jej jedyny nowy produkt prezentowany na targach Computex – mała obudowa...

Ogłoszono bezpłatne gry PlayStation Plus z czerwca 2023 r. na PS4, PS5

Subskrybenci PlayStation Plus Essential darmowe gry na czerwiec Czy NBA2K23, Ewolucja świata jurajskiego 2I Dojazd do Yomi. Gracze mogą...

Najnowsze DLC Escape Academy pojawi się w czerwcu

Akademia ucieczki był jedna z moich ulubionych gier zeszłego roku. Uwielbiałem trudne łamigłówki w stylu pokoju ucieczki, które dawały mi dobre, obfite...
Advertisment