Netflix ulepsza swoje napisy telewizyjne w związku z rosnącym popytem


Użytkownicy Netflix TV mogą teraz dostosowywać wygląd napisów i podpisów kodowanych na platformie streamingowej, umożliwiając subskrybentom dostosowanie rozmiaru i stylu tekstu. Ogłoszona w środę nowa funkcja może przełączać rozmiar tekstu napisów między małym, średnim i dużym oraz zmieniać ogólny wygląd tekstu, aby ułatwić czytanie.

Oprócz domyślnego białego tekstu Netflix udostępnia teraz trzy nowe opcje stylów tekstu z kontrastowym tłem, aby tekst się wyróżniał: Jasny (czarny tekst / białe tło), Cień (biały tekst / czarne tło) i Kontrast (żółty tekst / białe tło). czarne tło).

Użytkownicy Netflix TV mogą teraz dostosować rozmiar i styl napisów do swoich potrzeb, ułatwiając ich czytanie.
Obraz: Netflix

Netflix oferuje już podobne dostosowania napisów przez Internet. Teraz funkcja jest również dostępna globalnie dla użytkowników telewizorów, co jest mile widzianą aktualizacją, biorąc pod uwagę to Netflix zgłosił w 2018 r że 70 procent jego treści jest oglądanych na telewizorach, a inteligentne telewizory i urządzenia do przesyłania strumieniowego obsługiwane przez aplikacje od tego czasu tylko zyskały na popularności. Inne platformy streamingowe, takie jak Disney Plus, Hulu, HBO Max i Amazon Prime Video, również oferują podobne dostosowania własnych napisów.

Korzyści z dostępności są oczywiste. Dostosowanie napisów umożliwia użytkownikom Netflix TV z upośledzeniem wzroku lub słuchu oraz zaburzeniami przetwarzania słuchowego dostosowanie oglądania do własnych wymagań. Ułatwienie czytania tekstu napisów i podpisów zamkniętych może również poprawić koncentrację osób z zaburzenia poznawcze lub którzy łatwo się rozpraszają.

Ale nawet poza dostępnością źle zmiksowany dźwięk na platformach streamingowych prawdopodobnie spowodowało, że duża część konsumentów włącza teraz napisy podczas oglądania programów telewizyjnych i filmów. A badania przeprowadzone przez Preply w zeszłym roku okazało się, że 50 procent Amerykanów ogląda treści z napisami, a 62 procent częściej korzysta z napisów w serwisach streamingowych niż w zwykłej telewizji. 70 procent użytkowników pokolenia Z przyznało się również do włączania napisów, co sugeruje, że liczby te nie obejmują tylko starzejących się, niedosłyszących osób. Jeśli platformy streamingowe nie podejmą kroków w celu poprawy jakości dźwięku w swoich treściach, znacznie więcej z nas będzie musiało zacząć wyświetlać napisy lub napisy, aby zrozumieć niezrozumiałe rozmowy na ekranie.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Po zakończeniu okresu próbnego wyszukiwarki Google Departament Sprawiedliwości domaga się sankcji za brakujące wiadomości

Jak wynika z piątkowych mów końcowych, los branży wyszukiwania Google jest w rękach sędziego Amita Mehty.Departament Sprawiedliwości i państwa skarżące przedstawiły swoje ostatnie...

Gwiezdne Wojny: Mroczne widmo ulepsza się z każdym spin-offem, który inspiruje

Gwiezdne Wojny: Widmowe zagrożenie ma 25 lat i ponownie w kinach z okazji Dnia Gwiezdnych Wojen („Niech 4-ty będzie z...

Microsoft potrzebuje trochę czasu, aby „dopracować” aktualizacje Copilot AI w systemie Windows

Microsoftu najnowsze wpisy na blogu programu Windows Insider powiedzieć, że jeśli chodzi o testowanie nowych funkcji Copilot w systemie Windows 11: „Zdecydowaliśmy się...
Advertisment