Netflix ulepsza swoje napisy telewizyjne w związku z rosnącym popytem


Użytkownicy Netflix TV mogą teraz dostosowywać wygląd napisów i podpisów kodowanych na platformie streamingowej, umożliwiając subskrybentom dostosowanie rozmiaru i stylu tekstu. Ogłoszona w środę nowa funkcja może przełączać rozmiar tekstu napisów między małym, średnim i dużym oraz zmieniać ogólny wygląd tekstu, aby ułatwić czytanie.

Oprócz domyślnego białego tekstu Netflix udostępnia teraz trzy nowe opcje stylów tekstu z kontrastowym tłem, aby tekst się wyróżniał: Jasny (czarny tekst / białe tło), Cień (biały tekst / czarne tło) i Kontrast (żółty tekst / białe tło). czarne tło).

Użytkownicy Netflix TV mogą teraz dostosować rozmiar i styl napisów do swoich potrzeb, ułatwiając ich czytanie.
Obraz: Netflix

Netflix oferuje już podobne dostosowania napisów przez Internet. Teraz funkcja jest również dostępna globalnie dla użytkowników telewizorów, co jest mile widzianą aktualizacją, biorąc pod uwagę to Netflix zgłosił w 2018 r że 70 procent jego treści jest oglądanych na telewizorach, a inteligentne telewizory i urządzenia do przesyłania strumieniowego obsługiwane przez aplikacje od tego czasu tylko zyskały na popularności. Inne platformy streamingowe, takie jak Disney Plus, Hulu, HBO Max i Amazon Prime Video, również oferują podobne dostosowania własnych napisów.

Korzyści z dostępności są oczywiste. Dostosowanie napisów umożliwia użytkownikom Netflix TV z upośledzeniem wzroku lub słuchu oraz zaburzeniami przetwarzania słuchowego dostosowanie oglądania do własnych wymagań. Ułatwienie czytania tekstu napisów i podpisów zamkniętych może również poprawić koncentrację osób z zaburzenia poznawcze lub którzy łatwo się rozpraszają.

Ale nawet poza dostępnością źle zmiksowany dźwięk na platformach streamingowych prawdopodobnie spowodowało, że duża część konsumentów włącza teraz napisy podczas oglądania programów telewizyjnych i filmów. A badania przeprowadzone przez Preply w zeszłym roku okazało się, że 50 procent Amerykanów ogląda treści z napisami, a 62 procent częściej korzysta z napisów w serwisach streamingowych niż w zwykłej telewizji. 70 procent użytkowników pokolenia Z przyznało się również do włączania napisów, co sugeruje, że liczby te nie obejmują tylko starzejących się, niedosłyszących osób. Jeśli platformy streamingowe nie podejmą kroków w celu poprawy jakości dźwięku w swoich treściach, znacznie więcej z nas będzie musiało zacząć wyświetlać napisy lub napisy, aby zrozumieć niezrozumiałe rozmowy na ekranie.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Apple ma jeszcze w planach jeszcze jeden „sezon” akcesoriów FineWoven, ale jego koniec jest bliski

W weekend krążyły plotki, że Apple tak zakończył produkcję FineWoven etui i paski do zegarków. Jak się okazuje, Apple najwyraźniej ma jeszcze...

Sonos ogłasza przeprojektowaną aplikację, która umieszcza wszystko na ekranie głównym

Dziś Sonos oficjalnie przedstawia przeprojektowaną aplikację mobilną, która Pokazałem ci na początku tego miesiąca. Zostanie udostępniona na Androida i iOS 7 maja,...

Fujifilm planuje „ułatwić taśmę” dzięki urządzeniu Kangaroo dla MŚP

„Ułatw sobie taśmę”. To apel ze strony Fujifilm, która twierdzi, że jest to klucz do nakłonienia większej liczby organizacji do korzystania z...
Advertisment