Sztuczna inteligencja w zakresie zamówień: podcast dotyczący przesyłania cotygodniowych przestojów komputera


Cyril Pourrat jest szefem działu zakupów w BT Sourced, oddzielnej firmie zajmującej się zamówieniami w ramach giganta telekomunikacyjnego BT. Opisuje rolę BT Sourced jako „kupowanie właściwych rzeczy po właściwej cenie”.

Jest to ważna kwestia, biorąc pod uwagę firmę wydaje miliardy rocznie na zakupach rzeczy. „Absolutnie skupiliśmy się na naszej bazie kosztowej dla wszystkich naszych interesariuszy i akcjonariuszy” — mówi.

Firma BT spędziła wiele lat na cyfryzacji finansów w całej firmie. W ramach programu Making Finance Brilliant firma wdrożyła SAP S/4Hana i platformę zaopatrzeniową SAP Ariba. Wykorzystuje również SAP Concur do zarządzania wydatkami.

Systemy zaopatrzenia były tradycyjnie używane do śledzenia zamówień i dostarczania zespołowi zamówień bezpośredniego porównania towarów i usług. Pourrat uważa, że ​​możliwość pobierania danych historycznych z systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) i śledzenia zakupów w całej Grupie BT jest kluczem do zrozumienia trendów wydatków i prowadzenia bardziej świadomych negocjacji z dostawcami.

Jego ambicją jest prowadzenie BT Sourced w inny sposób niż inne firmy telekomunikacyjne. „Chcemy, abyś w pełni wykorzystał sztuczną inteligencję [artificial intelligence], uczenie maszynowe i ekosystem cyfrowy”, mówi. To, według Pourrata, umożliwi firmie BT Sourced prowadzenie zamówień w inny sposób niż inne firmy telekomunikacyjne. „Naprawdę wierzymy, że technologia cyfrowa jest właściwą drogą. W ten sposób technologia umożliwi zmianę zamówień”.

W ramach tej strategii firma BT Sourced wdrożyła platformę inteligentnego pozyskiwania opartą na sztucznej inteligencji firmy Globality, aby zmienić sposób, w jaki pracownicy pozyskują i nabywają usługi. Pourrat twierdzi, że z platformy Globality mogą korzystać nawet osoby, które nie są specjalistami w dziedzinie zakupów.

Reklama

Dla firmy Pourrat oprogramowanie dla przedsiębiorstw musi być „klasy konsumenckiej”, co oznacza, że ​​użytkownicy nie potrzebują szkolenia, aby je zrozumieć. „Chcemy, aby wszystko można było osiągnąć za pomocą dwóch kliknięć, a najlepiej po prostu mówiąc” — mówi.

Obietnica przetwarzania zapytań w języku naturalnym polega na tym, że znacznie uprości to sposób interakcji użytkowników z oprogramowaniem biznesowym, które napędza proces zaopatrzenia.

Na przykład mówi, że użytkownicy muszą po prostu odpowiedzieć na zestaw pytań. „Po prostu wprowadzą swoją odpowiedź w języku naturalnym, a narzędzie będzie w stanie stworzyć zestawienie prac, które zostanie wysłane do naszych preferowanych dostawców” – mówi.

Po jej otrzymaniu dostawca może odpowiedzieć bezpośrednio za pomocą platformy zakupowej firmy BT, a użytkownik może śledzić jej postępy.

Pourrat uważa, że ​​upraszczając przepływ pracy, zespół zaopatrzeniowy może skoncentrować się na analizie danych, aby usprawnić zarządzanie dostawcami i pomóc w podejmowaniu decyzji.

Mówi: „Co to znaczy, że poruszam się trochę bardziej w lewo lub trochę bardziej w prawo? Jakie są konsekwencje?” Mówi, że w przeszłości osoby pracujące w zakupach potrzebowały dużej wiedzy w dziedzinie, w której się specjalizowały, aby podejmować takie decyzje.

Poziom szczegółowości danych dotyczących zamówień pozwala zrozumieć, ile miesięcznie wydaje się na konkretnego dostawcę. Staje się to odskocznią do zamówień predykcyjnych.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Ten tydzień w grach (tydzień 19)

Witamy w pierwszym pełnym tygodniu maja. To kolejny dość powolny tydzień wydawania nowych gier, a raczej nie ma żadnych większych wydań gier,...

Warren Buffett wyprzedaje 115 milionów akcji AAPL

Konglomerat ujawnił w ten weekend, że należąca do Warrena Buffetta Berkshire Hathaway sprzedała około 13% swoich udziałów w Apple w pierwszym kwartale 2024...

Czy Apple TV+ przeżywa kryzys jakości?

Kiedy Apple po raz pierwszy wkroczyło na rynek transmisji strumieniowej telewizji, zaprezentowało wyjątkowe podejście. Nie skupiano się na tworzeniu jak największej ilości...
Advertisment