Wszystkie duszki i lokalizacje Shine w Paper Mario: Thousand Year Door


Błyszczące Sprite’y są ważnym przedmiotem kolekcjonerskim Paper Mario: Drzwi tysiącletnie (tak, nawet w remake’u na Nintendo Switch), ponieważ będziesz ich potrzebować do ulepszania członków drużyny.

Te przedmioty kolekcjonerskie często chowają się na widoku w pudełku, w które można trafić (jak widać na zrzucie ekranu na górze tego przewodnika), ale znalezienie niektórych z nich może być trochę trudne. Tam są Łącznie 42 duszki Shine w grze, a będziesz w stanie znaleźć je wszystkie do mniej więcej połowy rozdziału 7.

Poniżej wyjaśniamy, do czego i do czego używać Shine Sprites gdzie znaleźć wszystkie 42 duszki świątyń W Paper Mario: Drzwi tysiącletnie.


Do czego używać Shine Sprites w Paper Mario: Thousand Year Door

Blankczarodziej mieszkający obok profesora Frankly’ego, w zamian wzmocni twoich partnerów po trzy Shine Sprite’y każdy. Za każdym razem, gdy je wzmocnisz, nauczą się nowej umiejętności FP, zyskają więcej maksymalnego HP i zadają nieco więcej obrażeń, co czyni te przedmioty kolekcjonerskie bardzo ważnymi.

Reklama

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo za pośrednictwem Polygon

Jest wystarczająco dużo Sprite’ów Shine, aby zmaksymalizować każdą postać (nawet opcjonalną Pani Mowz). Każda postać zostanie ulepszona dwukrotnie, ale będziesz musiał pomóc Merlonowi znaleźć brakujący przedmiot, aby odblokować drugie ulepszenia.


Gdzie znaleźć Shine Sprites w Paper Mario: Thousand Year Door

Podajemy listę wszystkich lokalizacji Shine Sprites na podstawie tego, jak wcześnie można je znaleźć. To powiedziawszy, powinieneś mieć możliwość posiadania naszej listy obok siebie podczas gry, przeglądając rozdział po rozdziale, aby pomóc Ci znaleźć wszystkie 42 Świecące Duszki.

Ogólnie rzecz biorąc, po prostu uważaj na te pudełka podczas spaceru. Większość z nich będzie widniała na widoku, ale niektóre są schowane za dekoracjami lub innymi przedmiotami.

Mario i Yoshi stoją przed pudełkiem Shine Sprite w Paper Mario: The Thousand-Year Door

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo za pośrednictwem Polygon

Możesz także sprawdzić procent Shine Sprites, który masz w każdym obszarze, za pomocą mapy w grze.

Jeśli utkniesz, Merluvlee, który mieszka w domu obok Dazzle w kanałach Rogueport, podpowie ci, gdzie znaleźć pozostałe duszki na mapie, ale możesz także zapoznać się z naszą poniższą listą, która obejmuje wszystkie duszki świątynne i ich lokalizacje w Paper Mario: Drzwi tysiącletnie.

Wszystkie lokalizacje Shine Sprite w Paper Mario: TTYD

# Rozdział Obszar Lokalizacja
# Rozdział Obszar Lokalizacja
1 Rozdział 1 Zamek Hooktail (pierwsze piętro) Na widoku po pokonaniu różowych, suchych kości.
2 Rozdział 1 Zamek Hooktail (trzecie piętro) W skarbcu, gdzie po raz pierwszy spotykasz panią Mowz.
3 Rozdział 1 Zamek Hooktail (Wielkie Schody) Na samym szczycie schodów, przed drzwiami z niebieskim zamkiem.
4 Rozdział 1 Rogueport (poniższy poziom trzeci) W pomieszczeniu z Drzwiami Tysiąca Lat użyj ZR, aby prześliznąć się przez ogrodzenie i wskoczyć na sprężynę. Przeleć samolotem, żeby zdobyć duszka
5 Rozdział 2 Bogly Las Użyj Koops, aby uderzyć w blok Shine Sprite na górze srebrnej rury.
6 Rozdział 2 Wielkie Drzewo (pierwsze piętro) W pomieszczeniu z drugim przełącznikiem Puni zeskocz na dół, a po prawej stronie zobaczysz Sprite’a Shine.
7 Rozdział 2 Wielkie Drzewo (pierwszy poziom) Gdy użyjesz Flurrie do wysadzenia konstrukcji z platformy samolotu, poszybuj prosto w prawo na inną platformę. Następnie przesuń się w lewo do tego Sprite’a Shine.
8 Rozdział 2 Wielkie Drzewo (Poziom Drugi) Po zdobyciu Super Butów użyj umiejętności Spin Jump na panelu na podłodze, tuż obok miejsca, w którym kupiłeś buty. Wskocz na platformy, aby zdobyć Sprite’a Shine.
9 Rozdział 2 Wielkie Drzewo (Poziom Czwarty) Po spuszczeniu wody z drzewa, uderz w blok Shine Sprite z liliowca.
10 Rozdział 3 Glitzville Pomiędzy barem z sokami a Glitz Pit. Użyj muszli Koopsa, aby uderzyć w niewidzialny blok pod spodem, aby był dostępny.
11 Rozdział 3 Błyszcząca kopalnia Na szczycie schodów w magazynie Glitz Pit.
12 Rozdział 3 Rogueport (wschód) W tle na dachu odległego budynku. Użyj trzepoczącego skoku Yoshiego, aby wskoczyć przed most czaszkowy, udaj się do obszaru ze skrzyniami i wskocz fruwająco na dach. Wróć za komin, żeby dostać się na dach, na którym znajduje się duszek.
13 Rozdział 3 Rogueport (wschód) Użyj ZR, aby prześliznąć się przez szczelinę obok Centrum Problemów i udać się do alejki. Użyj trzepoczącego skoku Yoshiego, aby przejść przez wodę i dostać się do tego duszka.
14 Rozdział 3 Rogueport (podpoziom drugi) Za żółtym blokiem w pomieszczeniu z rurami szybkiej podróży. (Potrzebujesz Super Młota, aby rozbić żółty blok.)
15 Rozdział 3 Rogueport (poniższy poziom pierwszy) Zejdź do kanałów od zachodniej strony za pomocą ZR, a następnie skorzystaj z fruwającego skoku Yoshiego, by dotrzeć na platformę po lewej stronie.
16 Rozdział 4 Szlak Zmierzchu Po wyskoczeniu z dziury w tle przeskocz za kolejne drzewo.
17 Rozdział 4 Straszna wieża Zakręć Wskocz na studnię przed Straszną Wieżą i zeskocz na dół.
18 Rozdział 4 Straszna wieża W skarbcu musisz włożyć rolkę papieru od wejścia.
19 Rozdział 4 Straszna wieża (pierwszy poziom) W pomieszczeniu studni z blokiem zapisu. (Aby się tu dostać, potrzebujesz Vivian w swojej drużynie.)
20 Rozdział 4 Rogueport (zachód) Wsuń się w szczelinę w pierwszym domu na piętrze po prawej stronie.
21 Rozdział 4 Rogueport (wschód) Na zapleczu domu kapitana Bobbery’ego.
22 Rozdział 5 Klucz Keelhaula W kierunku szczytu platformowego obszaru dżungli.
23 Rozdział 5 Klucz Keelhaula Po prawej stronie mostu.
24 Rozdział 5 Grota Piratów Na szczycie na wpół tonącej łodzi.
25 Rozdział 5 Grota Piratów Na szczycie klifu z blokiem leczenia i zapisywania z zamkniętymi drzwiami. Aby do niego dotrzeć, musisz trafić w ukryty pod nim blok.
26 Rozdział 5 Grota Piratów Na beczkach w pomieszczeniu z windą i kluczem do groty. Musisz wymierzyć czas skorupie Koopsa i wskoczyć z windy na skrzynię, a następnie wskoczyć do beczek.
27 Rozdział 5 Grota Piratów Na zboczu klifu z falującymi falami. Użyj muszli Koopsa, żeby go złapać.
28 Rozdział 5 Grota Piratów W pomieszczeniu z pływającymi beczkami. Użyj młotka, aby odsłonić ukryty pod nim blok, aby do niego dotrzeć.
29 Rozdział 5 Rogueport (zachód) Wysadź ścianę aż na zachód za pomocą Bobbery’ego
30 Rozdział 5 Rogueport (poniższy poziom pierwszy) Użyj formy łodzi w pomieszczeniu z rurą telewizyjną, która zabierze Cię do Petalburga.
31-32 Rozdział 5 Rogueport (podpoziom drugi) W sekretnym pomieszczeniu, do którego można dotrzeć tylko łodzią. Od zachodniej strony kanałów wejdź do wnęki z rurą i skieruj się w lewo, aby dostać się na platformę dla łodzi. Przepłyń łódką prosto po wodzie, aby dostać się do tego pomieszczenia. (Trzeci duszek wymaga dalszego ulepszenia, więc na razie go zignoruj.)
33 Rozdział 6 Nadmiar Express (samochód drugi) Wewnątrz wagonu na początku rozdziału.
34 Rozdział 6 Nadmiar Express (samochód czwarty) Nagroda od rodziny Bob-ombów po wręczeniu synowi autografu dyrygenta.
35 Rozdział 6 Stacja nad rzeką (pokład) Przy schodach na piętrze.
36 Rozdział 6 Stacja Riverside (pokój nagrań) Na szczycie schodów. Aby do niego dotrzeć, użyj muszli Koopsa.
37 Rozdział 6 Wzgórza Poshleya Poza sanktuarium po prawej stronie. Super skok, aby go złapać.
38 Rozdział 6 Sanktuarium Poshley Na lewej półce przed sekretnym pomieszczeniem, w którym znajduje się Kryształowa Gwiazda.
39 Rozdział 6 Rogueport (podpoziom drugi) W tym samym sekretnym pomieszczeniu, co #31-32, ale teraz możesz do niego dotrzeć za pomocą skoku wiosennego.
40 Rozdział 6 Rogueport (poniższy poziom pierwszy) Na szczycie filaru za Dazzle. Uzyskaj dostęp do filaru, korzystając ze skoku sprężynowego za platformą windy w obszarze kanałów, skąd kapie woda.
41 Rozdział 7 Ścieżka do placówki Fahr Za drzewem po lewej stronie mapy.
42 Rozdział 7 Placówka Fahr Obok budynku po wschodniej stronie placówki.

Aby uzyskać więcej Paper Mario: Drzwi tysiącletnie poradniki, zobacz jak dojechać Pani Mowznaucz się wszystkiego Odpowiedzi na quiz Thwompi sprawdź Świetny opis przejścia Boggly Tree. Możesz także zobaczyć, gdzie znaleźć wszystko Błyszczące Sprite’y.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

NASA twierdzi, że Voyager 1 powrócił do sieci kilka miesięcy po tym, jak przestał mieć sens

Voyager 1, najdalszy od Ziemi statek zbudowany przez człowieka, w końcu wysyła dane ze wszystkich czterech swoich instrumentów naukowych, NASA powiedziała w tym...

Inside Out 2 psuje jeden z najlepszych gagów Inside Out – i musiał

Moment, w którym Pixar ujawnił pierwsze nowe postacie w Od środka 2, fani studia animacji zaczęli kłócić się o podstawową koncepcję...

Oto programy i filmy, które tego lata pojawią się w Apple TV+

AppleTV+ może nie oferować nowych treści w porównaniu z usługami takimi jak Netflix, ale mimo to zawsze pojawiają się nowe wydania. Tego lata Apple...
Advertisment