W marcu ubiegłego roku wystartował program Panic wyselekcjonowany sklep z grami o nazwie Katalog dla urządzenia przenośnego Playdate. Rok później firma twierdzi, że sprzedała w sklepie ponad 150 000 gier. „Chcemy, aby każdy, kto lubi gry, wiedział, że istnieje tętniąca życiem społeczność twórców gier, która tworzy setki pomysłowych i przemyślanych gier dla Playdate” – powiedziała w oświadczeniu Arisa Sudangnoi, szefowa działu relacji z deweloperami Playdate. Wiadomość nadeszła dokładnie dwa lata później urządzenie przenośne zostało wprowadzone na rynek po raz pierwszy.
Na początku 2024 r. Panic ujawniła, że sprzedała 70 000 egzemplarzy Playdatei obecnie mówi, że ponad połowa tych użytkowników – 38 000 – kupiła grę za pośrednictwem katalogu. Dla kontekstu, Playdate rozpoczęło się wraz z „sezonem” 24 gier od znanych deweloperów, które były dostępne w cenie zakupu. Panic twierdzi, że „około 32 000 użytkowników, którzy nie kupili gry, nadal korzysta z gier zawartych w pierwszym sezonie Playdate”. Jeszcze kilka liczb: obecnie w sklepie znajduje się 181 tytułów, a jak dotąd sprzedaż zarobiła nieco ponad 544 000 dolarów („po opodatkowaniu, opłatach manipulacyjnych i 25% udziale Panic w przychodach z dystrybucji w katalogu” – podaje firma).
W lutym Greg Maletic, szef projektów specjalnych w Panic, opisał wyniki sprzedaży gier Playdate jako „niewystarczające, aby na pewno zrobić karierę” i dodał, że „Myślę, że to przyzwoita kwota jak na hobby i to jest jak wielu programistów postrzega to jako rodzaj fajnego hobby, które w niektórych przypadkach rozpaliło na nowo emocje związane z pisaniem gier.
Do najbardziej znaczących ostatnich tytułów Playdate należy Mars po północy z Papiery proszę deweloper Lucas Pope, którego premiera odbyła się w marcu.