The Division otrzyma bezpłatną grę i wersję mobilną


Ubisoft ogłosił że opracowuje darmową grę osadzoną w Dywizjawszechświat, zwany The Division Heartland. Firma ogłosiła również, że a Podział gra mobilna jest w toku.

Ogłoszenie jest lekkie w szczegółach, więc nie jest jeszcze jasne, czy gra będzie podobna do stylu battle royale Call of Duty: Warzone lub Fortnite, ale Ubisoft powiedział, że pojawi się na PC, konsolach i platformach do gier w chmurze w pewnym momencie w 2021 lub 2022 roku. Nie ma również w zasadzie żadnych szczegółów na temat gry mobilnej, ale Ubisoft powiedział w komunikacie prasowym, że więcej zostanie ujawnionych w późniejszym terminie.

Jest zrozumiałe, dlaczego Ubisoft chciałby wypuścić własną wersję darmowych i mobilnych strzelanek: Fortnite zarabia miliardy dolarów na Epic, i CoD: telefon komórkowy sam podobno zarobił 10 miliardów dolarów w 2020 roku. Nie wspominając nawet o 100 milionów graczy dla Strefa wojny, kolejny lukratywny tytuł.

Czy oferty Ubisoft w Dywizja wszechświat będzie tak popularny, jak jego konkurenci dopiero się okaże, ale Ubisoft z pewnością stara się, aby świat gry był kulturowo odpowiedni: wciąż rozwija zawartość dla The Division 2, i jest obecnie praca nad wersją filmową w serwisie Netflix z udziałem Jake’a Gyllenhaala.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Pięcioletnia podróż, aby stworzyć grę przygodową z atramentu i papieru

„Nie mogłem odejść od pióra i atramentu” – mówi John Evelyn, twórca Atlas kolaży, wymarzona przygoda w formie baśni, niedawno wydana na platformie...

What TV writers think the next Game of Thrones will be

Something that makes television amazing is how it can build stories across hours, months, and years, expand whole worlds into deep...

From GPT-4o to Gemini, the AI assistants are getting better fast

Hi, friends! Welcome to Installer No. 38, your guide to the best and Verge-iest stuff in the world. (If you’re new here, welcome,...
Advertisment