Technologia NVIDIA DLSS pojawi się w większej liczbie gier, w tym w Diablo IV


Co tydzień dostarczamy Ci wiadomości o najnowszych integracjach DLSS i ray tracingu w grach i aplikacjach. W zeszłym tygodniu wydano grę Władca Pierścieni: Gollum z DLSS 3 i ray tracingiem, a także wydano więcej gier DLSS 2. W tym tygodniu na targach COMPUTEX 2023 ogłosiliśmy, że gry Ash Echoes, Honor of Kings: World i Legend of Ymir zostaną uruchomione z DLSS 3, a Party Animals z DLSS 2. A my świętujemy premierę Diablo IV z DLSS 3 i System Shock z DLSS 2.

Technologia NVIDIA DLSS jest teraz dostępna w ponad 300 wydanych grach i aplikacjach
NVIDIA DLSS wykorzystuje AI i rdzenie Tensor RTX GeForce RTX, aby zwiększyć liczbę klatek na sekundę przy zachowaniu doskonałej jakości obrazu. Dzięki DLSS 3 generowanie klatek wspomagane przez sztuczną inteligencję tworzy nowe, wysokiej jakości klatki, zapewniające płynniejszą rozgrywkę. W połączeniu z naszą technologią Super Resolution, DLSS 3 może renderować siedem z każdych ośmiu pikseli w scenie ze sztuczną inteligencją. Adopcja wciąż przyspiesza, a technologia NVIDIA DLSS zapewnia obecnie akcelerowaną przez sztuczną inteligencję wydajność w ponad 300 grach i aplikacjach.

Diablo IV dostępne w tym tygodniu z NVIDIA DLSS 3

Demon Lilith i anioł Inarius zjednoczyli się, by stworzyć świat Sanktuarium w swoim pragnieniu ucieczki przed Wiecznym Konfliktem między Wysokimi Niebiosami a Płonącymi Piekłami. Ale teraz, dziesiątki lat po wydarzeniach z Diablo III: Reaper of Souls, są zaciekłymi wrogami, którzy uciekli się do wojny ze swoimi wyznawcami. Ziemie Sanktuarium zostały nękane przez nieustanne demony i tylko najbardziej niezłomni bohaterowie będą w stanie stawić czoła ciemności w Diablo IV.

Diablo IV oficjalnie zadebiutuje 6 czerwca, chociaż kupujący Cyfrową Edycję Deluxe i Ultimate mogą zacząć grać nawet cztery dni wcześniej*. Aby zapewnić graczom korzystającym z układów GeForce najlepsze wrażenia z gry na PC, Blizzard i NVIDIA nawiązały współpracę, aby wprowadzić nasze rewolucyjne technologie do Diablo IV.

Reklama

Gracze korzystający z kart GeForce RTX z serii 40 mogą uzyskać maksymalną liczbę klatek na sekundę dzięki NVIDIA DLSS 3 Frame Generation, a inni użytkownicy kart GeForce RTX mogą przyspieszyć wydajność dzięki uznanej przez krytyków technologii Super Resolution DLSS 2.

W Diablo IV technologia DLSS 3 pomaga graczom korzystającym z kart GeForce RTX z serii 40 zwiększyć wydajność w rozdzielczości 4K średnio 2,5-krotnie. W naszym wypełnionym akcją teście porównawczym wydajność karty GeForce RTX 4090 wzrosła 2,4-krotnie, umożliwiając nam grę z prędkością 229 klatek na sekundę przy każdym ustawieniu na maksymalnym poziomie. GeForce RTX 4080 osiągnął 177 FPS, GeForce RTX 4070 Ti uruchomił Diablo IV przy 139 FPS, a GeForce RTX 4070 113 FPS.

Przy rozdzielczości 2560×1440, technologia DLSS 3 umożliwia karcie GeForce RTX 4070 grę w Diablo IV z szybkością ponad 170 klatek na sekundę, a na karcie GeForce RTX 4090 liczba klatek na sekundę sięga 335 klatek na sekundę. Przy rozdzielczości 1920×1080 wszystkie karty graficzne z serii GeForce RTX 40 mogą grać z szybkością ponad 200 klatek na sekundę.

W laptopach z serii GeForce RTX 40 technologia DLSS 3 poprawia wydajność średnio 1,8 razy przy rozdzielczości 2560×1440, umożliwiając wszystkim procesorom graficznym laptopów granie w Diablo IV z szybkością ponad 80 kl./s przy włączonych maksymalnych ustawieniach. Przy rozdzielczości 1080p technologia DLSS 3 pomaga wszystkim procesorom graficznym w laptopach działać z szybkością ponad 120 kl./s, a potężna karta graficzna GeForce RTX 4090 do laptopów osiąga 280 kl./s.

Gracze korzystający z układów GeForce mogą poprawić responsywność w Diablo IV, włączając NVIDIA Reflex. NVIDIA Reflex jest niezbędnym elementem gier, zmniejszając opóźnienia systemu, dzięki czemu Twoje działania są wykonywane szybciej, dając Ci przewagę nad konkurencją. Reflex jest dostępny w wielu grach dla jednego gracza oraz w 9 na 10 najlepszych strzelanek opartych na rywalizacji, jest używany przez ponad 50 milionów graczy każdego miesiąca i jest aktywowany przez 90% graczy GeForce w ponad 70 obsługiwanych tytułach.

Używając Refleksu, opóźnienie systemu zostaje zmniejszone nawet o 67% w Diablo IV, co pomaga pokonać siły zła, zapewnia szybkość reakcji w intensywnych bitwach, pomaga utrzymać się przy życiu w trybie hardcore i zapewnia najlepsze wrażenia z walki z ludzkimi wrogami w PvP.

Dodatkowo możemy potwierdzić, że ray tracing pojawi się w Diablo IV w późniejszym terminie, ulepszając szczegółowy świat Sanktuarium i czyniąc bitwy jeszcze bardziej spektakularnymi.

Jeśli zamierzasz zaktualizować swój system do Diablo IV, działaj szybko: zestaw Diablo IV GeForce RTX z serii 40 jest dostępny tylko do 13 czerwca. Nabywcy kwalifikujących się kart graficznych GeForce RTX 4070, 4070 Ti, 4080 i 4090 oraz komputerów stacjonarnych od wybranych sprzedawców detalicznych otrzymają kopię Battle.net gry Diablo IV oraz cztery przedmioty kosmetyczne.

Honor of Kings: World zadebiutuje z DLSS 3 i ray tracingiem
Honor of Kings: World to nowa, nadchodząca gra RPG akcji z otwartym światem, opracowana przez TiMi Studio Group z Tencent. W tym świecie spotkasz znajomych bohaterów i jako główny bohater zanurzysz się w wyjątkowe przygody w cudownych krajobrazach.

W chwili premiery wydajność procesora graficznego GeForce RTX zostanie przyspieszona dzięki włączeniu technologii NVIDIA DLSS 3, a jakość obrazu zostanie poprawiona dzięki wciągającym efektom ray tracingu. Uzyskaj ekskluzywne pierwsze spojrzenie w naszym nowym zwiastunie rozgrywki RTX ON:

Ash Echoes zostanie uruchomiony z DLSS 3 i ray tracingiem

Ash Echoes to izometryczna gra taktyczna w czasie rzeczywistym w stylu anime z szeroką gamą postaci do zbierania, awansowania i włączania do swoich drużyn. Sformułuj swoją strategię, wypuść swoją drużynę na wrogów i wybierz odpowiedni moment, aby aktywować niszczycielskie zdolności każdej postaci.

W chwili premiery Ash Echoes poprawi Twoje wrażenia dzięki technologii NVIDIA DLSS 3 i efektom opartym na ray tracingu. Uzyskaj ekskluzywne pierwsze spojrzenie w naszym nowym zwiastunie rozgrywki RTX ON:

Premiera Legend of Ymir z DLSS 3 i ray tracingiem

WEMADE’s Legend of Ymir to gra fabularna online dla wielu graczy, będąca reinterpretacją północnoeuropejskiej mitologii nordyckiej. Gracze wyruszą, aby ocalić królestwo Ymir przed Ragnarokiem, kończącą się apokalipsą świata.

Stworzona przy użyciu silnika Unreal Engine 5 gra Legend of Ymir przesunie granice tego, co jest możliwe w grach MMORPG dzięki geometrii nanitów, przyspieszanemu sprzętowo oświetleniu Lumen, odbiciom opartym na ray tracingu i oszałamiająco bogatym teksturom. Wszystko to zostanie przyspieszone przez NVIDIA DLSS 3 w momencie premiery.

Zobacz ekskluzywne pierwsze spojrzenie na Legends of Ymir z włączonym RTX w naszym nowym zwiastunie rozgrywki:

Party Animals wystartuje z DLSS 2 i Reflex

Walcz z przyjaciółmi jako szczeniaki, kocięta i inne przytulanki w grze Party Animals, opracowanej przez Recreate Games. Weź udział w walce łapa w łapę ze znajomymi online. Wchodź w interakcję ze światem za pomocą realistycznego silnika fizycznego i korzystaj z interaktywnych elementów na każdym unikalnym poziomie, aby odnieść zwycięstwo w każdej bójce.

Po premierze gry Party Animals gracze korzystający z kart GeForce RTX mogą zwiększyć wydajność dzięki DLSS 2 i zmniejszyć opóźnienia systemu dzięki NVIDIA Reflex, co zapewni im przewagę konkurencyjną nad innymi stworzeniami z mniej responsywnymi systemami.

Rzuć okiem na nowy zwiastun z rozgrywką, aby rzucić okiem na niesamowitą akcję Party Animals:

System Shock Out już dziś, ulepszony o DLSS 2

System Shock z 1994 roku to jedna z najbardziej wpływowych gier pierwszoosobowych typu „immersive sim” wszechczasów, która doprowadziła do powstania popularnych serii, takich jak Deus Ex, Prey, Thief i BioShock. Osadzony na stacji kosmicznej rządzonej przez SHODAN, złowrogą sztuczną inteligencję, System Shock był niesamowitym, transformującym doświadczeniem.

Nightdive Studios przerobiło całość System Shock na Unreal Engine 4, więc nowa generacja graczy może spróbować obalić SHODAN – zrobienie tego na GPU GeForce RTX odblokowuje obsługę DLSS 2, która może ponad dwukrotnie zwiększyć liczbę klatek na sekundę przy maksymalnej rozdzielczości 4K ustawienia.

System Shock ma swoją premierę dzisiaj, więc nie będziesz musiał długo czekać, aby doświadczyć jednego z klasycznych tytułów gier w zupełnie nowym świetle.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Najlepsze oferty Blu-ray z wyprzedaży AniMay w Amazon

Amazon współpracuje z Crunchyroll, aby rozpocząć nowy miesiąc umową, którą nazwali wyprzedaż AniMay. Kolekcje Blu-ray i 4K UHD niektórych naszych...

Jak grać w gry w chmurze Netflix, nie czekając na zaproszenie

Chcesz wypróbować dziewięć gier, które Netflix teraz przesyła strumieniowo z serwerów w chmurze bezpośrednio do laptopa, komputera stacjonarnego lub telewizora? Oficjalniepowinieneś poczekać do...

Aktualizacja Hondy Civic 10. generacji z bezprzewodową funkcją CarPlay

Standardowa jednostka główna z przewodową funkcją CarPlay w mojej Hondzie Civic EX 2017 niedawno zrezygnowała z ducha. Najtańszym rozwiązaniem było znacznie ulepszony...
Advertisment