Spotify uruchamia quiz, dzięki któremu odkryjesz swoją K-popową osobowość


Spotify uruchomiło kolorowy quiz osobowości, który ma pomóc fanom K-popu określić ich osobę. Dla tych, którzy nie znają terminu K-pop lub jego Korzenie jungowskie„persona” odnosi się do odrębnej, widocznej publicznie roli każdego członka zespołu. Ta funkcja nawiązuje do statusu K-popu jako głównego obszaru wzrostu w światowym przemyśle muzycznym, z którego Spotify chętnie korzysta.

The quiz składający się z pięciu pytań, które fani mogą pobrać w aplikacji Spotify, pozwoli określić, czy jesteś głównym wizualnym, głównym wokalem, głównym raperem, głównym tancerzem czy stażystą. W nawiązaniu do kultury fanów K-popu quiz wygeneruje także fotokartkę (podobne do kart kolekcjonerskich specyficznych dla zespołu) wraz z wynikami, które możesz udostępnić w mediach społecznościowych. Funkcja będzie dostępna w Spotify do 10 maja.

Zrzut ekranu interaktywnego quizu „K-Pop Persona” Spotify.
Obraz: Spotify

The powstanie K-popu jako globalne zjawisko muzyczne ostatniej dekady dobrze udokumentowane, a gatunek ten z pewnością nie stracił na popularności w USA. W zeszłym roku K-pop stał się trzeci najpopularniejszy język według firmy Luminate zajmującej się danymi rozrywkowymi. Stany Zjednoczone są także drugim co do wielkości importerem muzyki K-pop na świecie, zaraz po Japonii.

Podobnie jak Spotify zabiega o względy Swifties i innych fanów wokalu funkcje interaktywne i specjalne playlisty, serwis streamingowy nie zapomniał o wielbicielach BTS czy NewJeans. Chociaż na liście 10 najczęściej odtwarzanych utworów i albumów w zeszłym roku w Spotify znajdowały się głównie utwory i albumy z USA, gatunki międzynarodowew tym K-pop, música mexicana, Afrobeats, indyjska klasyczna muzyka instrumentalna i inne, gromadzą miliony odtworzeń na całym świecie.

Serwis streamingowy zauważył, że od 2018 roku liczba streamów z gatunku K-pop wzrosła o ponad 180 procent w Stanach Zjednoczonych i ponad 360 procent na całym świecie. Tak jak anglojęzyczne zespoły, takie jak The Weeknd czy Miley Cyrus, cieszą się uznaniem wśród fanów w Azji i Ameryce Południowej, wydaje się rozsądne, aby Spotify docenił rosnącą popularność międzynarodowych zespołów, takich jak K-popowa grupa Blackpink i kolumbijski piosenkarz Karol G. NAS.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Luminar, producent lidaru do autonomicznej jazdy, zwalnia 20 procent swojej siły roboczej

Firma, która właśnie ogłosiła dostawy swoich czujniki laserowe nowej generacji dla Volvo, oświadczyła, że ​​przejdzie na model biznesowy „asset light”, w ramach którego...

Alter wnosi energię Harley Quinn do sezonu 21 w Apex Legends

Legendy ApexaNowa postać jest gotowa wrzucić siebie – i wszystkich wokół niej – w apokaliptyczną spiralę. Firma Respawn Entertainment przedstawiła...

Dziennikarstwo ekologiczne jest atakowane

Według a raport wydany przez UNESCO dla upamiętnienia Światowy Dzień Wolności Prasy.UNESCO i Międzynarodowa Federacja Dziennikarzy przeprowadziły ankietę wśród 905 dziennikarzy ze 129...
Advertisment