Snapchat uruchamia portal Run for Office


Snapchat uruchamia nowe narzędzie, które ma na celu nakłonienie młodych użytkowników do rozważenia kandydowania na urząd polityczny. Firma twierdzi, że chce pomóc potencjalnym przyszłym kandydatom w radzeniu sobie z powszechnymi barierami w prowadzeniu kampanii politycznych poprzez dostarczanie informacji, zasobów i zachęty.

Run for Office Mini — zestaw miniaturowych aplikacji, które działają w Snapchacie — pozwoli użytkownikom Snapchata badać ważne dla nich sprawy i znajdować informacje o urzędach politycznych w ich kodzie pocztowym. Będą mogli połączyć się z organizacjami rekrutacyjnymi kandydatów, w tym Biegnij po coś, Nowa polityka, Uruchom GenZ, a Instytut Zwycięstwa LGBTQ, które mogą zapewnić szkolenia i zasoby potrzebne do przygotowania się do kampanii.

Narzędzie posiada portal oparty na API BallotReady, który pozwala użytkownikom Snapchata znaleźć ważne dla nich kwestie i zawiera informacje o 75 000 nadchodzących wyborów na poziomie federalnym, stanowym i lokalnym.

Reklama

Niektóre z zagadnień, z których może wybierać potencjalny kandydat
Pstryknąć

Gdy użytkownik wybierze problemy, które najbardziej go interesują, aplikacja wyświetli potencjalne role, które mogą być odpowiednie.

Przykład potencjalnej roli dla użytkownika Snapchata myślącego o kandydowaniu do biura
Pstryknąć

Narzędzie zawiera również pulpit nawigacyjny kampanii, który pokazuje użytkownikom Snap, jakie kroki muszą podjąć, aby dostać się na kartę do głosowania, w tym wszelkie terminy składania wniosków lub wymagania dotyczące podpisów.

Pstryknąć

Będą też mogli udostępniać naklejki z portalu do „kampanii” w aplikacji i dzielić się swoją kandydaturą ze znajomymi na Snapchacie.

Pstryknąć

Użytkownicy będą również mogli „nominować” znajomych, których postrzegają jako przyszłych liderów i zachęcać ich do biegania.

To nie jest pierwsza wyprawa Snapchata na próby wydostania się z głosowania; w 2018, dodano rejestrację wyborców w swojej aplikacji i w 2020 firma wprowadziła więcej funkcji w aplikacji, w tym przewodnik dla wyborców i listę kontrolną głosowania.

Firma poinformowała, że ​​pomogła ponad 1,2 mln jej użytkowników zarejestrować się do głosowania w 2020 roku, a połowa z nich to głosujący po raz pierwszy. Szacuje się, że z narzędzi edukacji wyborców w aplikacji korzystało ponad 30 milionów użytkowników Snapchata. Firma twierdzi, że dociera do 90 procent osób w wieku od 13 do 24 lat w Stanach Zjednoczonych, a znaczna część tej grupy demograficznej jeszcze nie głosowała lub była uprawniona do głosowania po raz pierwszy w wyborach w 2020 roku.

Narzędzie Run for Office opiera się na pracy, którą Snap wykonał już we współpracy z Centrum Informacji i Badań nad Uczeniem się i Zaangażowaniem Obywatelskim (CIRCLE) przy Tisch College na Uniwersytecie Tufts. Według Badania CIRCLEto młodsze, zróżnicowane pokolenie chce przewodzić zmianom politycznym.

„Mamy nadzieję, że uruchomienie mini Run for Office zmieni ideę tego, kto może być w biurze — niezależnie od tego, kim jesteś, skąd pochodzisz, że możesz zmienić swoją lokalną społeczność, ubiegając się o urząd w oparciu o kwestie, na których im najbardziej zależy” – powiedziała Sofia Gross, szefowa ds. partnerstwa politycznego i wpływu społecznego w Snap.

Dodała, że ​​firma wierzy, iż ma do odegrania ważną i długoterminową rolę w zachęcaniu kolejnego pokolenia liderów do kandydowania na urząd. „Chcemy pomóc w kształtowaniu bardziej refleksyjnej i sprawiedliwej demokracji dla wszystkich Amerykanów, w tym dla pokolenia Snapchata – nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, co zrobią”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Użytkownicy Apple tracą dostęp do swoich identyfikatorów Apple ID bez żadnego wyjaśnienia

Wydaje się, że dziś wieczorem coraz bardziej powszechna jest awaria Apple ID, która dotyka użytkowników Apple. Wiele osób w mediach społecznościowych twierdzi,...

Czasem nie ma nic złego w przyznaniu się do błędu, Apple

Apple ma problem z przyznaniem się do błędu. W marketingu firmy zawsze chodziło o doskonałość, a przyznanie się, że coś jest nie...

Dlaczego Xenomorph z Alien jest wciąż idealnym złoczyńcą science-fiction

Ta funkcja w Ridley Scott Obcy a franczyza, którą uruchomiła, została pierwotnie opublikowana jako część pakiet poświęcony najbardziej ukochanym złoczyńcom science...
Advertisment