Zaledwie kilka lat temu pojawiły się obawy, że Snap, firma macierzysta Snapchata, nie przetrwa jako samodzielna firma. Jego cena akcji osiągnęła najniższy poziom około 5 USD po katastrofalnym przeprojektowaniu, które zaszkodziło rozwojowi użytkowników i zdezorientowało reklamodawców.
Sytuacja jest teraz zupełnie inna. Aplikacja do przesyłania wiadomości oparta na kamerze rozwija się szybciej niż od 2017 roku, w którym została upubliczniona. W czwartek firma poinformowała, że w drugim kwartale dodała 55 milionów użytkowników dziennie, co stanowi 23-procentowy wzrost w stosunku do okresu sprzed roku. Oznacza to, że 293 miliony ludzi korzysta codziennie ze Snapchata na całym świecie, w porównaniu z 173 milionami cztery lata temu. Przychody Snapa również wzrosły o 116% w tym okresie do 982 milionów dolarów, co czyni go szybciej rozwijającym się biznesem niż Facebook czy Twitter.
Rozwijanie…