Rada Barnsley tak wdrożono Copilot dla Microsoft 365 na dużą skalę, aby zintegrować systemy, z których korzystają na co dzień pracownicy samorządowi, w tym PowerPoint i Teams.
Personel w poprzek finanse, zasoby ludzkie, prawo i inne działy wykorzystały narzędzie Microsoft do generowania sztucznej inteligencji (GenAI) w celu usprawnienia swoich obciążeń. Jest również wykorzystywany do wspierania opieki społecznej, gdzie pracownicy opieki społecznej mogą teraz korzystać z rozwiązania Copilot, aby zwolnić czas na interakcje międzyludzkie, które są podstawą ich pracy. Według jednego z pracowników opieki społecznej Copilot pomaga w sporządzaniu rozmów telefonicznych, porządkowaniu notatek i sporządzaniu protokołów po spotkaniach. Asystent Copilot AI działa jako bot niczym osobista sekretarka.
Copilot służy do reorganizacji notatek z wizyt w dokładne zapisy podzielone na kategorie. Rada Barnsley stwierdziła, że oszczędza to pracownikom socjalnym wiele godzin analiz, dzięki czemu mogą oni ustalić priorytety pilnych interwencji. Sztuczna inteligencja jest w stanie szybko podsumowywać duże pliki, co według Rady Barnsley jest pomocne w sytuacjach, gdy pracownicy socjalni zajmują się nową sprawą. W przypadku nowych przypadków Copilot służy do wyświetlania kluczowych informacji i głównych czynników ryzyka.
Barnsley też planujesz używać Copilot do tworzenia materiałów szkoleniowych w zakresie opieki społecznej, a także do filtrowania dużych zbiorów danych w celu zapewnienia dokładności i aktualności zapisów.
Według firmy Microsoft rozwiązanie Copilot daje najbardziej przydatne wyniki, gdy skupia się na odpowiednich komunikatach i parametrach, a zrozumienie tego procesu może zająć trochę czasu.
„Powiedziałam ludziom, że można próbować różnych rozwiązań i popełniać błędy” – powiedziała Wendy Popplewell, dyrektor wykonawcza ds. usług podstawowych w Barnsley Council. „Powinni traktować to jak każde inne zatwierdzone narzędzie. Jeśli coś pójdzie nie tak, nie ma w tym nic złego, pod warunkiem, że będą pamiętać o naszych zasadach i odpowiednio korzystać z systemu.
Rada stwierdziła, że dołożyła wszelkich starań, aby wspierać i podnosić kwalifikacje swoich pracowników w trakcie procesu. Obejmowało to przeszkolenie 180 pracowników na mistrzów Copilot, którzy będą w stanie pomóc współpracownikom w korzystaniu z tej technologii. Popplewell prowadził także pokazy, warsztaty i cotygodniowe stand-upy. Partner wdrożeniowy CPS przeprowadził dodatkowo sesje szkoleniowe i instruktaże.
Co najmniej połowa pracowników samorządowych przyjęła już nową technologię, a poczta pantoflowa odgrywa ważną rolę w zwiększaniu jej wykorzystania.
Plany AI Rady Barnsley są zgodne z jej długoterminową strategią Barnsley 2030.
„Rozmawiamy o tym, jak ważne jest bycie odważnym w Barnsley” – powiedział Popplewell. „Korzystamy z najnowszej technologii, aby uczynić to miejsce, do którego możesz przyjść i wykonywać pracę, którą zawsze chciałeś wykonywać”.