Opis przejścia Świątyni Wody w Zelda: Tears of the Kingdom


W The Legend of Zelda: Łzy królestwaTwoja podróż z Sydonem dobiegnie końca o godz Świątynia Wodydo którego możesz później uzyskać dostęp Wyspa Źródeł.

Po wystrzeleniu z Wyspy Wellspring za pomocą wodospadu zostaniesz powitany dość małą wyspą na niebie, zwaną Świątynią Wody. Link i Sidon porozmawiają trochę i będziesz mógł wejść w interakcję z ołtarzem bezpośrednio z przodu, odblokowując Świątynię Wody jako lokalizację szybkiej podróży.

Sama świątynia jest dość mała, ale zagadki mogą być drapakami dla mózgu, a szef nie jest żartem. Oto jak rozwiązać Świątynia Wody dungeon i rzeczy, które warto wiedzieć, zanim zaczniesz.


Co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem Świątyni Wody

Po odblokowaniu Świątyni Wody jako lokalizacji szybkiej podróży, jeśli chcesz wyjść i zdobyć więcej jedzenia i innych materiałów, możesz to zrobić swobodnie, bez martwienia się o ponowne przejście przez długą wyspę. Zalecamy mieć pod ręką jedzenie, plusk owoców i strzały.

Otrzymasz zadanie otwarcia czterech kolejnych zaworów wodnych, aby zmyć szlam. Poniżej wymieniliśmy zawory w kolejności od lewej do prawej, ale nie musisz ich wykonywać w określonej kolejności.

Sidon również do ciebie dołączy, więc będziesz musiał wejść z nim w interakcję, aby użyć jego zdolności wodnych, tak jak zrobiłeś to podczas walki Sludge Like.

Reklama

Jak dostać się do Świątyni Wody

Aby dostać się do Świątyni Wody, musisz najpierw ukończyć „Sydon z Zory” zadanie z Domeny Zory. Wymaga najpierw przejechania Starożytne wodociągi Zora aby je odblokować, a następnie podróżować do Wyspa Źródeł na niebie.


Skrzynie Świątyni Wody

  • Tarcza Zory
  • Duży zonait
  • Silny długi miecz zonaitowy
  • 5 strzał
  • Opal

Otwarcie pierwszego zaworu w Świątyni Wody

Jest tylko jeden widoczny sposób, aby od razu wejść na górne platformy, więc skieruj się na południowy zachód i wskocz na platformy, które tworzą nieco zepsuty most. Wykorzystując niską grawitację na wyspach, Link powinien być w stanie skakać i szybować w górę.

Zdejmij trzy konstrukty, które tam na ciebie czekają. Użyj owocowej strzały, aby usunąć błoto z zatkanego wodospadu unoszącego się w powietrzu na południu. Płyń w górę wodospadu, aby złapać Zora Shield ze skrzyni.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

W górne platformy zostanie wycelowana wytwornica baniek wodnych, ale będzie ona pokryta błotem. Użyj sprawdzonej zdolności Sydona do czyszczenia wody.

Sidon, hybryda rekina i człowieka, stoi obok niebieskiej kamiennej platformy z rynną pokrytą gęstym błotem.  Gracze muszą oczyścić błoto, aby z dziobka pojawiła się bańka wody.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Użyj Ultrahand, aby wziąć świecącą kulę z wody i umieścić ją w bańce wodnej, wysyłając ją na wyższą platformę. Wskocz do bańki, aby się tam spotkać.

Umieść piłkę nad świecącym otworem za pomocą Ultrahand. Nie wejdzie, ale ładnie się nad nim unosi.

Następnie użyj Ultrahand na pobliskich latających platformach i przyczep go do górnej części śluzy. Uderz w platformę, aby ją aktywować i użyj Ultrahand do podniesienia śluzy. Woda wypłynie, pozwalając piłce wpaść do dziury. Otworzy to klatkę, umożliwiając dostęp do koła sterującego zaworem.

Link używa swojej mocy Ultrahand na wysokiej drewnianej bramie, pokrywając ją zielonym, świecącym światłem.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Użyj zdolności wody Sidona, aby uderzyć w zawór, odkręcając go. Gdy skończysz, wróć do głównego obszaru Świątyni Wody.


Otwarcie drugiego zaworu w Świątyni Wody

Następny zawór znajduje się w Świątyni Wody na niższym piętrze. Z zepsutego mostu, którym wszedłeś do pierwszego zaworu, zeskocz na dół i podążaj tą ścieżką, aby przejść pod świątynię:

Widok z lotu ptaka na kamienny most, który jest oddzielony pośrodku.  Link stoi po bliższej stronie, a nałożona strzałka pokazuje, że powinien zeskoczyć w dół i dalej w lewo wokół mostu, aby kontynuować.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Użyj zdolności tarczy wodnej Sidona, aby przebiec przez płomienie blokujące przejście. Gdy znajdziesz się w środku, będziesz musiał przetransportować świecącą kulę z jednej strony dołu z kolcami do wejścia. Użyj Ultrahand na pływających platformach, aby zbudować most nad kolcami i przesunąć piłkę do przodu. Możesz przymocować piłkę do platform za pomocą Ultrahand, aby mieć nad nią lepszą kontrolę.

Pamiętaj, że musisz uderzać w platformy (bronią, strzałą itp.), aby unosiły się w powietrzu.

Wystrzel strzałę w unoszącą się platformę ze skrzynią, aby sprowadzić ją z nieba i zdobyć duży zonait.

Kamera pod Linkiem wskazuje sufit, gdzie zielone, świecące symbole wskazują, gdzie może rzucić swoją moc Wzniesienia, aby przelecieć przez sufit.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Po dotarciu do ściany możesz albo użyć platform, aby zbudować stopnie z powrotem, albo użyć Ascend na pływającej platformie, aby szybko się wspiąć.

Przymocuj piłkę do środka pływającej platformy za pomocą Ultrahand, uderz i obróć platformę, a następnie użyj jej, aby włożyć piłkę do otworu.

Link używa Ultrahand, aby otoczyć małą latającą platformę świecącą, zieloną aurą.  Linia półkuli przecinająca platformę na pół wskazuje, w jaki sposób gracz może ją obracać, aby manipulować platformą i piłką znajdującą się na górze.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Użyj innej platformy, aby nacisnąć kwadratowy przełącznik przy drzwiach, pozwalając Sidonowi dołączyć do ciebie.

Link unosi małą platformę nad płonącą podłogą i jest otoczony światłem ze swojej zdolności Ultrahand.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Wykorzystaj zdolność Sidona do uderzenia w otwarte teraz koło wodne i powróć do głównego obszaru Świątyni Wody.


Otwarcie trzeciego zaworu w Świątyni Wody

W tym momencie w centralnej części Świątyni Wody mógł pojawić się konstrukt wraz z kilkoma chuchusami, więc wyeliminuj je w razie potrzeby.

Wystrzel strzałę z rozbryzgującym się owocem w stronę zatkanego wodospadu na północnym wschodzie:

Link stoi przed dużym kamiennym filarem pośrodku kamiennego dziedzińca.  Na szczycie kolumny błoto blokuje drogę wodną, ​​z której powinien wypływać wodospad.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Płyń w górę wodospadu i załatw ognistego wroga, którego zobaczysz po prawej stronie. Skrzynia, którą upuści, nagradza silnym długim mieczem zonaite. Zignoruj ​​na razie ten obszar i idź dalej w tę stronę:

Link biegnie przez otwarty teren w kierunku kupki błota z wystającą skałą i dziobkiem.  W oddali bańka wody popycha platformę w górę.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Użyj zdolności wody Sidona na stosie błota na powyższym zdjęciu, aby oczyścić skrzynię z pięcioma strzałami w środku.

Wespnij się po gruzach i użyj Przywołania na bańce wody, aby wzbić się na wyższe platformy.

Użyj Ultrahand, aby przymocować kwadratowe elementy do koła wodnego, a następnie zakręć kołem wodnym, pozwalając mu nabrać wystarczającego rozpędu, aby mógł się dalej obracać.

Duży wodospad dzieli ekran, a Link wykorzystuje swoją zdolność Ultrahand do ustawienia dużego koła wodnego z wydłużonymi szprychami po jego prawej stronie.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Chwyć bańkę wody za pomocą Ultrahand i użyj jej do połączenia dwóch linii elektrycznych.

Duża kula wody unosi się nad czerwonym kółkiem i świeci na zielono dzięki zdolności Ultrahand Linka.  Kable elektryczne tylko z jego lewej i prawej strony.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Użyj umiejętności Sidona, aby aktywować koło wodne i zeskocz z powrotem do miejsca, gdzie walczyłeś z ogniem jak wróg.


Otwarcie czwartego zaworu wodnego

Użyj Ascend, aby przeskoczyć przez podłogę, gdzie kiedyś był ogień. Wyjmij konstrukty i chuchus, które tam na ciebie czekają.

Po ich wyjęciu użyj bąbelków wody do oczyszczenia szlamu z wirującej struktury.

Z otaczających obiektów zbuduj sobie wysoką platformę w pobliżu wirującej konstrukcji. Stamtąd odleć, wyjmij łuk i wyceluj w przełącznik wewnątrz konstrukcji. Czas zwolni, co pozwoli ci z powodzeniem nacisnąć przełącznik bez zbytniego zamieszania.

Link w zbroi Zoroa stoi przed wirującym urządzeniem o wysokiej konstrukcji z platformami Zonai i kamiennym łupkiem w Łzy królestwa

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Chwyć skrzynię z północnej strony opróżnionego teraz basenu, aby zdobyć Opal.

Po naciśnięciu przełącznika woda spłynie, dając ci dostęp do koła wodnego. Znasz wiertło: użyj umiejętności Sidona, aby uderzyć w koło i odkręcić ostatni zawór.


Jak pokonać Mucktoroka, bossa Świątyni Wody

Po powrocie do centralnej części świątyni możesz teraz wejść w interakcję z ołtarzem, a woda zmyje błoto. Obrzydliwe małe stworzenie, Mucktorok, wyskoczy z błota i będziesz musiał je wyjąć, aby faktycznie zatrzymać błoto.

Fioletowy potwór podobny do kałamarnicy z bulwiastą głową i żółtymi, wystającymi gałkami ocznymi po obu stronach, a także miesiąc ze spiczastymi zębami i łuskami.  Tekst brzmi: „Bicz Świątyni Wody — Mucktorok”

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Schematy walki Mucktoroka nie są zbyt gorączkowe. Przez większość walki przybiera formę błotnistego rekina, którego będziesz musiał oczyścić za pomocą wodnej zdolności Sidona. W formie rekina wystrzeli kilka rodzajów ataków, które obejmują promienie i fale, które są nisko nad podłogą. Ponieważ poziomy grawitacji są niskie, możesz przeskoczyć oba te ataki bez większych problemów.

Gdy będzie czysty z błota, wykonaj kilka uderzeń, a zacznie uciekać. Jeśli trafisz go, gdy biegnie, zostanie tymczasowo ogłuszony. Zalecamy namierzyć go i wystrzelić strzały, aby go ogłuszyć. Powtarzaj te kroki, aż boss będzie miał mniej więcej połowę zdrowia.

Prawdziwy problem uderza w punkt połowiczny, ponieważ zacznie wszędzie pluć błotem. Trzeba przyznać, że pluł błotem szybciej, niż byliśmy w stanie nadążyć za czyszczeniem go za pomocą umiejętności Sidona, dlatego zalecamy przyniesienie dodatkowych owoców.

Możesz usunąć nadmiar błota za pomocą umiejętności Sidona i chlapać owocami — właściwie powinieneś — ponieważ zbyt dużo błota utrudni poruszanie się po arenie.

Teraz, gdy zmyjesz zabłoconą zewnętrzną stronę rekina, Mucktorok zacznie skakać z kałuży błota do kałuży błota, utrudniając trafienie strzałami.

Purpurowa kałamarnica Mucktorok wycofuje się w powietrzu przed Linkiem, który ma uniesiony łuk, by wystrzelić w niego strzałę.  Walka toczy się na otwartej kamiennej platformie pod nocnym niebem, a Mucktorork ma 1⁄3 swojego zdrowia.

Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Skończyło się na tym, że używaliśmy keese eye na naszych strzałach, pozwalając naszym strzałom celować w Mucktoroka, gdy ten nie był już w formie rekina, ogłuszając go i pozwalając nam zadać kilka dobrych trafień. Po kilkukrotnym powtórzeniu tego procesu Mucktorok umarł .

Po pokonaniu bossa, a Serce Pojemnik spadnie z nieba i możesz dokończyć „Sydon z Zory” linia zadań. Dobrze zrobiony!

Gdy wszystko jest gotowe, czas kontynuować Zjawiska regionalne zadanie — zakładając, że masz jeszcze inne lokalizacje do ukończenia.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Firma Intel ogłasza wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2024 r

Firma Intel Corporation ogłosiła dzisiaj wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2024 r. „Robimy stały postęp w realizacji naszych priorytetów i odnotowaliśmy solidny...

Byli badacze Apple zakładają startup skupiający się na bezpieczeństwie iOS

Dwóch byłych pracowników Apple, którzy pracowali dla firmy jako badacze cyberbezpieczeństwa, zakłada teraz własny startup. Zwany Podwójny Tystartup koncentruje się na pomaganiu...

Verizon ujawnia kolejną podwyżkę cen, tym razem dotyczącą planów Apple Watch

Verizon szykuje kolejną podwyżkę cen. W czwartkowym e-mailu do klientów firma ujawniła wzrost cen o 5 dolarów miesięcznie, który wpływa na plany...
Advertisment