W The Legend of Zelda: Łzy królestwaTwoja podróż z Sydonem dobiegnie końca o godz Świątynia Wodydo którego możesz później uzyskać dostęp Wyspa Źródeł.
Po wystrzeleniu z Wyspy Wellspring za pomocą wodospadu zostaniesz powitany dość małą wyspą na niebie, zwaną Świątynią Wody. Link i Sidon porozmawiają trochę i będziesz mógł wejść w interakcję z ołtarzem bezpośrednio z przodu, odblokowując Świątynię Wody jako lokalizację szybkiej podróży.
Sama świątynia jest dość mała, ale zagadki mogą być drapakami dla mózgu, a szef nie jest żartem. Oto jak rozwiązać Świątynia Wody dungeon i rzeczy, które warto wiedzieć, zanim zaczniesz.
Co musisz wiedzieć przed rozpoczęciem Świątyni Wody
Po odblokowaniu Świątyni Wody jako lokalizacji szybkiej podróży, jeśli chcesz wyjść i zdobyć więcej jedzenia i innych materiałów, możesz to zrobić swobodnie, bez martwienia się o ponowne przejście przez długą wyspę. Zalecamy mieć pod ręką jedzenie, plusk owoców i strzały.
Otrzymasz zadanie otwarcia czterech kolejnych zaworów wodnych, aby zmyć szlam. Poniżej wymieniliśmy zawory w kolejności od lewej do prawej, ale nie musisz ich wykonywać w określonej kolejności.
Sidon również do ciebie dołączy, więc będziesz musiał wejść z nim w interakcję, aby użyć jego zdolności wodnych, tak jak zrobiłeś to podczas walki Sludge Like.
Jak dostać się do Świątyni Wody
Aby dostać się do Świątyni Wody, musisz najpierw ukończyć „Sydon z Zory” zadanie z Domeny Zory. Wymaga najpierw przejechania Starożytne wodociągi Zora aby je odblokować, a następnie podróżować do Wyspa Źródeł na niebie.
Skrzynie Świątyni Wody
- Tarcza Zory
- Duży zonait
- Silny długi miecz zonaitowy
- 5 strzał
- Opal
Otwarcie pierwszego zaworu w Świątyni Wody
Jest tylko jeden widoczny sposób, aby od razu wejść na górne platformy, więc skieruj się na południowy zachód i wskocz na platformy, które tworzą nieco zepsuty most. Wykorzystując niską grawitację na wyspach, Link powinien być w stanie skakać i szybować w górę.
Zdejmij trzy konstrukty, które tam na ciebie czekają. Użyj owocowej strzały, aby usunąć błoto z zatkanego wodospadu unoszącego się w powietrzu na południu. Płyń w górę wodospadu, aby złapać Zora Shield ze skrzyni.
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
W górne platformy zostanie wycelowana wytwornica baniek wodnych, ale będzie ona pokryta błotem. Użyj sprawdzonej zdolności Sydona do czyszczenia wody.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627659/vlcsnap_2023_05_02_11h50m16s027.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Użyj Ultrahand, aby wziąć świecącą kulę z wody i umieścić ją w bańce wodnej, wysyłając ją na wyższą platformę. Wskocz do bańki, aby się tam spotkać.
Umieść piłkę nad świecącym otworem za pomocą Ultrahand. Nie wejdzie, ale ładnie się nad nim unosi.
Następnie użyj Ultrahand na pobliskich latających platformach i przyczep go do górnej części śluzy. Uderz w platformę, aby ją aktywować i użyj Ultrahand do podniesienia śluzy. Woda wypłynie, pozwalając piłce wpaść do dziury. Otworzy to klatkę, umożliwiając dostęp do koła sterującego zaworem.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627660/vlcsnap_2023_05_02_11h53m45s183.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Użyj zdolności wody Sidona, aby uderzyć w zawór, odkręcając go. Gdy skończysz, wróć do głównego obszaru Świątyni Wody.
Otwarcie drugiego zaworu w Świątyni Wody
Następny zawór znajduje się w Świątyni Wody na niższym piętrze. Z zepsutego mostu, którym wszedłeś do pierwszego zaworu, zeskocz na dół i podążaj tą ścieżką, aby przejść pod świątynię:
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627679/jlee_230501_1001_totk_water_temple_b1.jpg?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Użyj zdolności tarczy wodnej Sidona, aby przebiec przez płomienie blokujące przejście. Gdy znajdziesz się w środku, będziesz musiał przetransportować świecącą kulę z jednej strony dołu z kolcami do wejścia. Użyj Ultrahand na pływających platformach, aby zbudować most nad kolcami i przesunąć piłkę do przodu. Możesz przymocować piłkę do platform za pomocą Ultrahand, aby mieć nad nią lepszą kontrolę.
Pamiętaj, że musisz uderzać w platformy (bronią, strzałą itp.), aby unosiły się w powietrzu.
Wystrzel strzałę w unoszącą się platformę ze skrzynią, aby sprowadzić ją z nieba i zdobyć duży zonait.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627661/vlcsnap_2023_05_02_12h33m47s447.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Po dotarciu do ściany możesz albo użyć platform, aby zbudować stopnie z powrotem, albo użyć Ascend na pływającej platformie, aby szybko się wspiąć.
Przymocuj piłkę do środka pływającej platformy za pomocą Ultrahand, uderz i obróć platformę, a następnie użyj jej, aby włożyć piłkę do otworu.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627662/vlcsnap_2023_05_02_12h35m17s234.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Użyj innej platformy, aby nacisnąć kwadratowy przełącznik przy drzwiach, pozwalając Sidonowi dołączyć do ciebie.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627663/vlcsnap_2023_05_02_12h35m59s725.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Wykorzystaj zdolność Sidona do uderzenia w otwarte teraz koło wodne i powróć do głównego obszaru Świątyni Wody.
Otwarcie trzeciego zaworu w Świątyni Wody
W tym momencie w centralnej części Świątyni Wody mógł pojawić się konstrukt wraz z kilkoma chuchusami, więc wyeliminuj je w razie potrzeby.
Wystrzel strzałę z rozbryzgującym się owocem w stronę zatkanego wodospadu na północnym wschodzie:
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627665/vlcsnap_2023_05_02_12h39m39s460.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Płyń w górę wodospadu i załatw ognistego wroga, którego zobaczysz po prawej stronie. Skrzynia, którą upuści, nagradza silnym długim mieczem zonaite. Zignoruj na razie ten obszar i idź dalej w tę stronę:
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627666/vlcsnap_2023_05_02_12h40m42s289.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Użyj zdolności wody Sidona na stosie błota na powyższym zdjęciu, aby oczyścić skrzynię z pięcioma strzałami w środku.
Wespnij się po gruzach i użyj Przywołania na bańce wody, aby wzbić się na wyższe platformy.
Użyj Ultrahand, aby przymocować kwadratowe elementy do koła wodnego, a następnie zakręć kołem wodnym, pozwalając mu nabrać wystarczającego rozpędu, aby mógł się dalej obracać.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627667/vlcsnap_2023_05_02_12h42m27s141.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Chwyć bańkę wody za pomocą Ultrahand i użyj jej do połączenia dwóch linii elektrycznych.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627668/vlcsnap_2023_05_02_12h43m23s062.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Użyj umiejętności Sidona, aby aktywować koło wodne i zeskocz z powrotem do miejsca, gdzie walczyłeś z ogniem jak wróg.
Otwarcie czwartego zaworu wodnego
Użyj Ascend, aby przeskoczyć przez podłogę, gdzie kiedyś był ogień. Wyjmij konstrukty i chuchus, które tam na ciebie czekają.
Po ich wyjęciu użyj bąbelków wody do oczyszczenia szlamu z wirującej struktury.
Z otaczających obiektów zbuduj sobie wysoką platformę w pobliżu wirującej konstrukcji. Stamtąd odleć, wyjmij łuk i wyceluj w przełącznik wewnątrz konstrukcji. Czas zwolni, co pozwoli ci z powodzeniem nacisnąć przełącznik bez zbytniego zamieszania.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24651139/2023051115310568__1_.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Chwyć skrzynię z północnej strony opróżnionego teraz basenu, aby zdobyć Opal.
Po naciśnięciu przełącznika woda spłynie, dając ci dostęp do koła wodnego. Znasz wiertło: użyj umiejętności Sidona, aby uderzyć w koło i odkręcić ostatni zawór.
Jak pokonać Mucktoroka, bossa Świątyni Wody
Po powrocie do centralnej części świątyni możesz teraz wejść w interakcję z ołtarzem, a woda zmyje błoto. Obrzydliwe małe stworzenie, Mucktorok, wyskoczy z błota i będziesz musiał je wyjąć, aby faktycznie zatrzymać błoto.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627670/vlcsnap_2023_05_02_13h05m09s323.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Schematy walki Mucktoroka nie są zbyt gorączkowe. Przez większość walki przybiera formę błotnistego rekina, którego będziesz musiał oczyścić za pomocą wodnej zdolności Sidona. W formie rekina wystrzeli kilka rodzajów ataków, które obejmują promienie i fale, które są nisko nad podłogą. Ponieważ poziomy grawitacji są niskie, możesz przeskoczyć oba te ataki bez większych problemów.
Gdy będzie czysty z błota, wykonaj kilka uderzeń, a zacznie uciekać. Jeśli trafisz go, gdy biegnie, zostanie tymczasowo ogłuszony. Zalecamy namierzyć go i wystrzelić strzały, aby go ogłuszyć. Powtarzaj te kroki, aż boss będzie miał mniej więcej połowę zdrowia.
Prawdziwy problem uderza w punkt połowiczny, ponieważ zacznie wszędzie pluć błotem. Trzeba przyznać, że pluł błotem szybciej, niż byliśmy w stanie nadążyć za czyszczeniem go za pomocą umiejętności Sidona, dlatego zalecamy przyniesienie dodatkowych owoców.
Możesz usunąć nadmiar błota za pomocą umiejętności Sidona i chlapać owocami — właściwie powinieneś — ponieważ zbyt dużo błota utrudni poruszanie się po arenie.
Teraz, gdy zmyjesz zabłoconą zewnętrzną stronę rekina, Mucktorok zacznie skakać z kałuży błota do kałuży błota, utrudniając trafienie strzałami.
:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24627671/vlcsnap_2023_05_02_13h07m00s250.png?w=696&ssl=1)
Zdjęcie: Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon
Skończyło się na tym, że używaliśmy keese eye na naszych strzałach, pozwalając naszym strzałom celować w Mucktoroka, gdy ten nie był już w formie rekina, ogłuszając go i pozwalając nam zadać kilka dobrych trafień. Po kilkukrotnym powtórzeniu tego procesu Mucktorok umarł .
Po pokonaniu bossa, a Serce Pojemnik spadnie z nieba i możesz dokończyć „Sydon z Zory” linia zadań. Dobrze zrobiony!
Gdy wszystko jest gotowe, czas kontynuować Zjawiska regionalne zadanie — zakładając, że masz jeszcze inne lokalizacje do ukończenia.