No Rest for the Wicked to dojrzała, precyzyjna gra akcji typu RPG (ARPG). Gra oferuje brutalną walkę, bogaty w szczegóły świat, wytwarzanie przedmiotów i system dostosowywania, który umożliwia Twojej postaci tworzenie unikalnego wyposażenia i mieszkań przy pomocy kolekcji rzemieślników. No Rest for the Wicked oferuje głęboką fabułę wspartą bogatą obsadą postaci, a wszystko to opakowane w charakterystyczny dla Moona styl wizualny, który jest piękny jak obraz olejny. Gra jest odważnym krokiem Moona w tym gatunku po udanym wydaniu dwóch docenionych przez krytyków, wielokrotnie nagradzanych gier – Ori and the Blind Forest i Ori and the Will of the Wisps.
Zwiastun premiery No Rest for the Wicked odsłania unikalny, malarski świat gry, w którym precyzyjne uderzenia i śmiercionośne ruchy pokrywają skomplikowany świat gry szkarłatnymi odcieniami, zapraszając graczy do ekscytującej rozgrywki ARPG, jak żadna inna. Poniżej możecie obejrzeć zwiastun premierowy gry Wicked w ramach wczesnego dostępu.
„No Rest for the Wicked” było dla nas wszystkich w Moon Studios niesamowitą przygodą i nie możemy się doczekać, aby w końcu podzielić się nią ze światem w ramach naszego wczesnego dostępu” – powiedział Thomas Mahler, współzałożyciel i dyrektor kreatywny w Moon Studia. „Jako zagorzałym fanom Action RPG ten projekt jest nam bardzo bliski. Naszym celem jest przesuwanie granic tego gatunku i zapewnianie graczom niezapomnianych wrażeń jak żadne inne. Nie tworzymy po prostu kolejnego RPG akcji z No Rest dla the Wicked. Naszym celem jest przedefiniowanie gatunku i stworzenie czegoś naprawdę wyjątkowego i niezapomnianego. Przesuwamy granice i rzucamy sobie wyzwania, aby zapewnić doświadczenie jak żadne inne.
Dzięki precyzyjnemu systemowi walki No Rest for the Wicked Moon na nowo definiuje sztukę walki. W No Rest for the Wicked walka opiera się na animacji, jest bezpośrednia i dotykowa, co pozwala wykwalifikowanym graczom na wykonywanie instynktownych ataków i śmiercionośnych manewrów. Ten innowacyjny system zapewnia graczom niezwykle satysfakcjonujące wrażenia z rozgrywki, odróżniając się od konwencjonalnych izometrycznych gier ARPG, kładąc nacisk na umiejętności i wyczucie czasu, a nie na proste „wciskanie przycisków”.
Co więcej, walka służy graczom jako katalizator do kształtowania ich unikalnej tożsamości klasowej. Każda broń ma swój własny, charakterystyczny zestaw ruchów i można ją dodatkowo dostosować za pomocą run, ulepszeń i nie tylko. Gracze nie są ograniczeni sztywnymi strukturami klas, ale zamiast tego mają swobodę definiowania postaci na podstawie bogatego asortymentu wyposażenia, ulepszeń, modyfikatorów i specjalnych zdolności.
„W ciągu ostatnich sześciu lat włożyliśmy nasze serca i dusze w stworzenie zupełnie nowego doświadczenia ARPG, które, mamy nadzieję, popchnie gatunek do przodu” – powiedział Gennadiy Korol, współzałożyciel, dyrektor ds. technologii i produkcji w Moon Studios . „Wprowadzenie gry No Rest for the Wicked we wczesnym dostępie jest monumentalnym osiągnięciem naszego zespołu i wyznacza nowy rozdział w historii naszej firmy na drodze do wersji 1.0. Cieszymy się, widząc reakcje wszystkich i jesteśmy zaangażowani w ten projekt na długo run, nasz zespół będzie skrupulatnie studiować i przeglądać opinie graczy, gdy będziemy nadal rozwijać, udoskonalać i udoskonalać grę.
Kierownictwo artystyczne i emocjonująca walka w No Rest for the Wicked zostały uwydatnione przez dojrzałą, mroczną narrację. Akcja rozgrywa się w roku 841. Królestwo stoi w obliczu kluczowego momentu, jakim jest śmierć króla Harola Boleina, co wywołuje katastrofalny konflikt, gdy pokojowe przekazanie władzy popada w chaos. Pośród politycznego zamieszania na odległej wyspie Sacra ponownie pojawia się śmiertelna plaga, niszcząc zarówno krainę, jak i jej mieszkańców. Gracze zostają wciągnięci w wir walki, dzierżąc swoją broń przeciwko groteskowym bestiom i siłom najeźdźcy na królestwo, poruszając się w burzliwej atmosferze, gdzie każdy kierunek wciąga ich głębiej w wir chaosu.
„To, co Moon Studios osiągnęło dzięki premierze No Rest for the Wicked we wczesnym dostępie, jest naprawdę niezwykłe i ukazuje doskonałość artystyczną i techniczną” – powiedział Paul Berry, główny producent No Rest of the Wicked. „Private Division jest zachwycone możliwością współpracy z wyjątkowo utalentowanym zespołem Moon Studios w celu dalszego udoskonalania gatunku ARPG i wyruszenia w ekscytującą podróż związaną z tą grą”.
No Rest for the Wicked jest gotowy na znaczące rozszerzenia zawartości prowadzące do wydania 1.0. Pierwsza aktualizacja gry wprowadzi innowacyjną rozgrywkę wieloosobową, umożliwiającą graczom łączenie się w drużyny i rywalizację między sobą w walce PvP. Druga aktualizacja gry wprowadzi duże rozszerzenie do świata gry, zawierające nowych wrogów i fabułę, a następnie znacznie więcej nowej zawartości. Bądź na bieżąco, ponieważ No Rest for the Wicked stale się rozwija i ekscytujące aktualizacje pojawiają się na horyzoncie.
No Rest for the Wicked jest w fazie rozwoju i ukaże się we wczesnym dostępie na platformie Steam dzisiaj, 18 kwietnia 2024 r. Pełna premiera na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC planowana jest jakiś czas po wczesnym dostępie. No Rest for the Wicked otrzymało od ESRB ocenę M dla dorosłych. Aby uzyskać więcej informacji na temat No Rest for the Wicked, zasubskrybuj YouTube, śledź nas na X, zostań fanem na Facebooku lub Instagramie i odwiedź www.NoRestForTheWicked.com.
Specjalna cena początkowa gry No Rest for the Wicked obowiązuje do godziny 9:00 czasu polskiego 2 maja 2024 r., po czym sugerowana cena detaliczna gry wzrośnie do 39,99 USD. Wszystkie ceny oparte są na sugerowanej cenie detalicznej Private Division. Rzeczywista cena detaliczna może się różnić. Ceny i warunki znajdziesz w lokalnym sklepie.