Microsoft DirectStorage odcięty od Windows 10, teraz potrzebuje Windows 11 i DirectX 12 Ultimate GPU


Ambitny interfejs Microsoft DirectStorage API, który próbuje rozwiązać wąskie gardło pamięci masowej w grach, ułatwiając szybsze ładowanie gier, został oddzielony od systemu Windows 10. Aby z niego korzystać, gry wymagają teraz nowego systemu operacyjnego Windows 11 i procesora graficznego obsługującego DirectX 12 najlepszych interfejsów API. Ogranicza to wybór GPU do kart NVIDIA GeForce RTX z serii 20, RTX 30 z serii i AMD Radeon RX 6000.

Inne wymagania sprzętowe nieodłącznie związane z DirectStorage dotyczą używania dysku SSD NVMe, który korzysta ze sterownika Microsoft „Standardowy kontroler NVM Express”, który jest dołączony do systemu Windows. Innym wymagającym sprzętem, który jest zaskakujący, jest to, że dysk SSD powinien mieć co najmniej 1 TB pojemności. DirectStorage ułatwia przesyłanie skompresowanych danych zasobów gry bezpośrednio do procesora graficznego z urządzenia pamięci masowej i ich dekompresowanie przez procesor graficzny (przy użyciu shaderów obliczeniowych), dzięki czemu następuje znaczne zmniejszenie opóźnień podsystemu pamięci masowej i wykorzystania procesora, wpływający na czas ładowania gry.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bounsweet

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bounsweet Niedziela, 19 maja, od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w...

Porzucenie iFixit ujawnia dużą zmianę w możliwości naprawy iPada Pro M4

Zrzut ekranu Dzięki do rozbiórek I badania trwałości (zginania)., dowiadujemy się wiele o konstrukcji nowego, ultracienkiego iPada Pro. Teraz ludzie z iFixit to...

Pierwszy załogowy start Blue Origin od 2022 r.: gdzie oglądać

Minęło ponad półtora roku, odkąd rakieta New Shepard firmy Blue Origin uległa awarii w trakcie lotu, i ponad dwa lata od ostatniego lotu...
Advertisment