Leeds Building Society używa AIops w Dynatrace, aby poprawić obserwowalność


Leeds Building Society (LBS), zaktualizował zarządzanie systemami, zastępując istniejące narzędzie do monitorowania sprzętu Dynatrace, umożliwiając towarzystwu budowlanemu poprawę niezawodności i wydajności swoich cyfrowych usług oszczędnościowych, hipotecznych i inwestycyjnych.

Społeczność budowlana potrzebowała sposobu na zmodernizowanie obserwowalności IT, aby połączyć wgląd z całego wielopokoleniowego stosu technologii, który obejmuje specjalnie zbudowane centra danych, usługi innych firm i aplikacje w chmurze.

LBS polegał wcześniej wiele narzędzi do monitorowania do zarządzania wydajnością i niezawodnością swoich usług. Takie podejście utrudniało zapewnienie zespołom operacyjnym jasnego wglądu w przyczyny problemów z usługami, co utrudniało rozwiązywanie problemów.

Podczas gdy jego poprzednie narzędzia zapewniały metryki systemowe, takie jak obciążenie procesora, Mark O’Brien, starszy kierownik ds. świadczenia usług i operacji w Leeds Building Society, powiedział, że chce zrozumieć stan zdrowia swoich klientów i pracowników LBS.

Jednym z kryteriów przy wyborze nowego narzędzia do monitorowania była możliwość szybkiego dostrzeżenia wartości. „Próbowaliśmy kilku różnych rzeczy, ale duża różnica w przypadku Dynatrace polegała na tym, że zapewniła nam wartość w ciągu pierwszego tygodnia od wdrożenia do monitorowania niektórych naszych usług” — powiedział. „To natychmiast dało nam ogromną ilość wglądu i zapewniło nam przestrzeń do rozwoju”.

Dla O’Briena jedną z głównych zalet Dynatrace jest to, że ciężka praca jest wykonywana w tło za pomocą AIOps, która zapewnia automatyzację niektórych zadań operacyjnych IT w oparciu o metryki monitorowania systemu i aplikacji, które osiągają określony próg” — powiedział O’Brien. „Wglądy oparte na AIOps dają nam precyzyjne odpowiedzi na temat źródła i przyczyny wszelkich problemów, zanim zakłócą one nasze usługi. Możemy nawet zobaczyć dokładną liczbę użytkowników, których to dotyczy, co pozwala nam podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące tego, jak dokładnie zarządzamy problemami z usługami”.

Reklama

Pozwala to również zespołom technicznym na bliższe relacje z biznesem. LBS może teraz monitorować działanie nowego produktu lub usługi i identyfikować, w jaki sposób wpływa to na jego popularność, dzięki czemu zespoły mogą ustalać priorytety swoich prac inżynierskich tam, gdzie przynoszą największą wartość.

Na przykład, jeśli pulpit nawigacyjny Dynatrace pokazuje, że dana usługa zużywała 70% procesora, powiedział: „Możemy zobaczyć, czy liczba przejazdów płatności kartą rośnie, czy maleje. Czy musimy być przygotowani? Nagle zmieniamy naszą rozmowę z mówienia o technologii na rozmowę o biznesie, więc jeśli incydent dotknie naszą platformę e-commerce, możemy bardzo szybko zobaczyć wpływ i odpowiednio dostosować do niego naszą reakcję”.

O’Brien powiedział, że takie monitorowanie pomaga LBS poprawić jakość usług. „Nasze zespoły mogą wprowadzać innowacje w obszarach, w których chcemy, pracując szybciej i skutecznie zarządzając naszymi usługami w szybko zmieniającym się środowisku” — powiedział. „Dynatrace pomaga nam podejmować świadome decyzje dotyczące tego, gdzie inwestujemy w zmiany, aby zapewnić lepsze wrażenia naszym klientom i współpracownikom”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bounsweet

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bounsweet Niedziela, 19 maja, od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w...

Porzucenie iFixit ujawnia dużą zmianę w możliwości naprawy iPada Pro M4

Zrzut ekranu Dzięki do rozbiórek I badania trwałości (zginania)., dowiadujemy się wiele o konstrukcji nowego, ultracienkiego iPada Pro. Teraz ludzie z iFixit to...

Pierwszy załogowy start Blue Origin od 2022 r.: gdzie oglądać

Minęło ponad półtora roku, odkąd rakieta New Shepard firmy Blue Origin uległa awarii w trakcie lotu, i ponad dwa lata od ostatniego lotu...
Advertisment