Kompozytorzy X-Men ’97 wyjaśniają największą zmianę w temacie X-Men


Taylor Stewart i Andy Grush wspólnie nagrywają muzykę do filmów jako bracia Newton od 15 lat. Współpracowali ze współczesnymi mistrzami, takimi jak Hansa Zimmera I Danny’ego Elfmanaskomponowali muzykę do pięć nocy u Freddy’ego I Upadek domu Usherówi po prostu spędzili nie wiadomo jak długo marynując się w muzyce X-Men: serial animowany aby stworzyć muzykę do kontynuacji, X-Men ’97.

Co więc, ich zdaniem, sprawia, że ​​oryginał jest nieusuwalny X-Men: serial animowany temat tak zapadający w pamięć?

„Zagrywka jest po prostu bardzo chwytliwa” – Grush powiedział Polygon za pośrednictwem wideo. „To się powtarza wielokrotnie. Nawet gdy moduluje, gra to samo – przesuwamy się w górę, a potem z powrotem w dół. A poza tym bardzo podoba mi się sekcja o trojaczkach, do której to zmierza. To znakomicie. To zmienia wszystko, wydaje się bardzo dramatyczne i dynamiczne, a potem od razu wracasz do rzeczywistości [the lick]. I to po prostu jak… – Przerwał, zastanawiając się. “To tylko rozrywa. […] Tylko tak mogę to opisać. Po prostu pęka.

„Taylor i ja czujemy się naprawdę szczęśliwi, że mogliśmy pracować z tym materiałem”.

Materiał ten był dziełem kompozytora Rona Wassermana, który stworzył także takie standby z lat 90. XX w., jak m.in temat otwierający Potężni Morphin Power Rangers, a Stewart i Grush darzą go szacunkiem fanów. Niemniej jednak pierwszym pytaniem, na które musieli odpowiedzieć, było to, czy po prostu odtworzyć motyw przewodni Wassermana, syntezatorowy motyw, czy też wymyślić go na nowo na nowy występ i nową dekadę.

Stewart powiedział, że przygotowali siedem lub osiem różnych wersji tego filmu Serial animowany temat do recenzji. Niektóre były w pełni orkiestrowe, inne oparte na syntezatorach, „niektóre były znacznie bardziej nowoczesne, a kilka smutne i bardziej minimalistyczne”. Od tego momentu cały proces skupiał się na równowadze.

Reklama

Nostalgia czy aktualizacja? „Chcieliśmy, aby film opierał się na oryginale, który wszyscy kochamy, ponieważ to właśnie pamiętamy z dzieciństwa. To właśnie nas wszystkich ekscytuje” – powiedział Stewart. Oryginalne syntezatory analogowe czy nowoczesne cyfrowe? Grush powiedział, że cieszy go możliwość korzystania z wersji wtyczki Yamahę DX7 w programie „Summers” – wszechobecny instrument muzyki pop z lat 80., na który jako dziecko nigdy nie mógł sobie pozwolić.

A ile dźwięku było za dużo dźwięku?

To pytanie leżało u podstaw ich najbardziej zauważalnej dygresji od oryginalnej piosenki przewodniej Wassermana: zminimalizowania kontrapunktu w końcowej części utworu. Można to usłyszeć, porównując dwa poniższe utwory – podkład syntezatorowych smyczków i końcowa nuta dzwonka są w nowym motywie znacznie bardziej stonowane.

Nie jest to dalekie od tego, by Polygon wytykał wybory kilku doświadczonym kompozytorom, ale jako były perkusista młotkowy i muzyk zespołu dzwony ruroweten pisarz miał zapytać.

Dla Stewarta i Grusha różnica polegała na wadze i mocy nowoczesnych instrumentów, syntezatorów i dźwięku cyfrowego. „Dotarliśmy do miejsca, gdzie był już cały tor, ale był za duży. Działo się zbyt wiele” – wyjaśnił Grush. „I wtedy było tak, Cóż, usuńmy trochę nowych, nowoczesnych syntezatorów i zostawmy kontrapunkt. I było tak, Cóż, teraz nie ma już tej wagi co poprzednio. Następnie wprowadziliśmy je z powrotem, a następnie wyciszyliśmy część kontrapunktu – nie wszystko, zachowaliśmy część kontrapunktu na końcu. Ale straciliśmy to w sekcji triolowej i straciliśmy także większość dzwonów rurowych, ponieważ to była po prostu nieruchomość. Krótka odpowiedź to nieruchomości.”

Ale nawet po znalezieniu tej równowagi w X-Men ’97 sezon 1 (drugi sezon jest już w fazie produkcji) Stewart i Grush mają tyle samo pytań, co na początku.

„Chcemy zabrać Rona [Wasserman] na obiad. Chcielibyśmy go zapytać o wiele rzeczy” – powiedział Grush. „Z naszych informacji uzyskanych z sieci WWW, co może być całkowicie błędne, wynika, że ​​w pierwszym sezonie nie dali mu zbyt wielu zasobów, a mimo to uzyskał ten niesamowity wynik. […] Mamy nadzieję, że będziemy mogli zabrać Rona na kolację, jeśli w pewnym momencie nas przyjmie, ponieważ mamy tak wiele pytań”.

Nowe odcinki X-Men ’97 upuszczany w każdą środę na Disney Plus.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

TikTok może zostać zakazany w Europie i USA

Niezwykle popularna aplikacja wideo TIK Tok zgodnie z uwagami przewodniczącego Komisji Europejskiej mogą zostać zakazane zarówno w Europie, jak i w USA. TikTok jest...

Apple ma „tajne” zaawansowane laboratorium sztucznej inteligencji w Europie; Pracownicy Google AI

Tak twierdzi nowy raport z dnia dzisiejszego Jabłko stworzyła „tajne” laboratorium zaawansowanej sztucznej inteligencji w Europie i to właśnie ta placówka jest odpowiedzialna...

Sharkoon przedstawia obudowę Rebel C20 ITX do kompaktowych konstrukcji z najwyższej półki

Sharkoon Technologies to międzynarodowy dostawca wysokiej jakości komponentów i urządzeń peryferyjnych do komputerów PC o wysokiej wydajności, wprowadzający obecnie na rynek Rebel C20...
Advertisment