Clubhouse idzie szeroko. Współzałożyciele Paul Davison i Rohan Seth ogłosili dzisiaj, że aplikacja nie jest już dostępna tylko na zaproszenie. Około 10 milionów osób znajduje się obecnie na liście oczekujących, potwierdza rzecznik, i z czasem będą one powoli dodawane do aplikacji. (Zasadniczo miliony użytkowników nie zostaną dodane dzisiaj, ale najwyraźniej, jeśli spróbujesz zarejestrować się od nowa, będziesz mógł to zrobić.) Wraz z wiadomościami Clubhouse pokazał nowe logo, a także nowa ikona aplikacji: Justin „Meezy” Williams, menedżer rapera 21 Savage.
„System zaproszeń był ważną częścią naszej wczesnej historii”, mówi wpis na blogu o zmianach. „Dodając ludzi falami, witając co tydzień nowe twarze w naszych środowych szkoleniach i rozmawiając ze społecznością w każdą niedzielę w ratuszu, byliśmy w stanie rozwijać Clubhouse w wyważony sposób i zapobiegać łamaniu się rzeczy tak, jak do tej pory. łuskowaty.”
Ta zmiana następuje dopiero tydzień po klubie uruchomiona jego produkt DM, Backchannel, który według zespołu otrzymał 10 milionów wiadomości wysłanych w pierwszym dniu premiery i ponad 90 milionów w ciągu pierwszego tygodnia.
Oczywiście otwarcie aplikacji następuje w warunkach rosnącej konkurencji. Gdy Clubhouse opracował swój produkt i zdobył listę oczekujących, inne społecznościowe produkty audio, takie jak Twitter Spaces, zostały otwarte dla wszystkich. Jeśli Clubhouse chce konkurować i nadal pozyskiwać nowych użytkowników, będzie musiał upewnić się, że wszyscy mają do niego dostęp. Częścią tej podróży było przeniesienie aplikacji na Androida, oprócz iOS, a teraz ukończono drugi ważny krok, czyli usunięcie wszelkich bramek wokół rejestracji nowego użytkownika.