Jak Wordle żyje w The New York Times


W zależności od tego, kogo zapytasz, największa gra wideo w zeszłym roku nie była nagradzana Pierścień Eldenów: faktycznie Słowo. W 2022 roku gra słowna nadal szturmem podbijała świat, pokonanie królowej Elżbiety i wyniki wyborów w liczbie wyszukiwań. To było kupiony przez The New York Times w styczniu 2022 ri chociaż wzrost liczby użytkowników ustabilizował się, nadal ma więcej aktywnych użytkowników dziennie niż inne gazety, takie jak krzyżówka czy sudoku.

„Kiedy kupiliśmy Słowo, naszą główną misją było nie psuć niczego. Po prostu niech to trwa” – powiedziała Zoe Bell, producentka wykonawcza w The New York Times, w wywiadzie. „Potem z biegiem czasu zmieniliśmy sposób myślenia, że ​​wszystko, co robimy, musi zapewniać wartość graczowi. Więc nie będziemy próbować wyciskać graczy.

Minął już ponad rok Słowo została przejęta przez Czasya Bell wygłosił przemówienie w zeszły czwartek przed twórców gier w San Francisco opisujący, jak gra zmieniła się i rozwinęła pod rządami The Czasy. Ten rok jest kamieniem milowym dla Bella i Jonathana Knightów, weteranów branży gier wideo, którzy usatysfakcjonowali wymagających graczy popularnej gry, oraz dla Czasy, która zapuszcza się dalej w tworzenie gier logicznych. “Traktujemy [Wordle] z takim samym szacunkiem, z jakim traktujemy krzyżówkę” – powiedział Bell.

Bell powiedział, że ich podejście zadziałało lepiej niż „gdybyśmy spróbowali tego, co niektórzy ludzie robią, gdy masz wirusową grę, próbowali od razu wyświetlać wiele reklam lub rzucać ludziom wiele innych rzeczy w twarze, aby spróbować zarobić, ponieważ jesteś martwię się, że zacznie spadać”.

Słowo został stworzony przez walijskiego inżyniera oprogramowania Josha Wardle’a w 2013 roku jako prototyp, który ostatecznie odłożył na półkę. Wardle, który wcześniej pracował dla Reddita, postanowił potem wrócić do gry i dokończyć ją w czasie pandemii. Palak Shah, jego partner, przyczynił się do stworzenia oryginalnej listy odpowiedzi do gry. Najpierw, Słowo cieszył się głównie przyjaciółmi i rodziną, dopóki Wardle nie udostępnił tytułu większej publiczności w październiku 2021 roku i stał się wirusowy, przyciągając miliony graczy dziennie. The New York Times zainteresował się i kupił Słowo za nieujawnioną siedmiocyfrową sumę.

Zoe Bell przemawia na Game Developers Conference 2023 w San Francisco.
Obraz: GDC

Reklama

Wardle wygłosił przemówienie GDC w zeszłym roku o tym, jak projektował Słowo i wyjaśnił, dlaczego sprzedał grę firmie Czasy. W rzeczywistości czerpał inspirację z Czasy‘ raz dziennie krzyżówkę i postanowił ograniczyć Słowo graczy do jednego meczu dziennie. Wardle powiedział, że nie chce zarabiać na grze, ale w tym czasie, zanim ją sprzedał, inni ludzie tworzyli Słowo klony i pobieranie opłat za nie.

Słowo łamie wiele zwykłych zasad projektowania gier. Zasadniczo nie chodziło o zarabianie ani zabieranie graczom dużo czasu. Odgadnięcie codziennego słowa to przedsięwzięcie, które zajmuje tylko kilka minut. „Pierwsza rzecz, którą zrobiłem, a myślę, że nie powinieneś tego robić: stworzyłem grę słowną” — powiedział Wardle w marcu 2022 r. „Myślę, że kiedy myślisz o wirusowych, ekscytujących grach, nie myślisz o grach słownych , co jest dla mnie smutne”.

„Mogę się skupić na stworzeniu naprawdę fajnej gry”

Jak się okazuje, świat uwielbia gry słowne. Od zakupu Słowo, The New York Times przeprowadził badania odbiorców, opracował własną listę słów i zatrudnił redaktora układanki. W badaniach publiczności, Czasy stwierdzili, że młodsi gracze, którzy wydają pieniądze na gry, odwiedzają Czasy po prostu grać Słowo i że ci gracze byli zupełnie nowi The New York Times. „Ten ruch przychodzący do naszej witryny naprawdę pomógł naszym subskrypcjom w zeszłym roku” — powiedział Bell.

Bell pochodziła ze świata darmowych gier mobilnych i powiedziała, że ​​praca nad produktem opartym na subskrypcji jest dla niej atrakcyjną zmianą pracy. „W wersji mobilnej, free-to-play, jako producent balansujesz na granicy między projektantami gier, którzy mówią:„ Stwórzmy najbardziej zabawną grę, jaką możemy stworzyć, być może nadal zarabiając pieniądze ”, a menedżerami produktu: „Zaróbmy jak najwięcej pieniędzy, robiąc fajną grę” — powiedział Bell. „Podjęcie tej pracy było dla mnie jak skupienie się na stworzeniu naprawdę fajnej gry”.

Część Słowo przymus polega na tym, że możesz łatwo podzielić się swoimi wynikami z przyjaciółmi, znalezionymi w postaci małych kolorowych pudełek i pochwalić się, jak szybko odgadłeś odpowiedź. The Czasy przechowuje również zapis twojej serii zwycięstw. Po otwarciu aplikacji New York Times Games możesz zobaczyć Czasy reklamując swoją krzyżówkę z przodu i na środku, a następnie Spelling Bee i dalej Słowo. SłowoSlogan firmy dobrze pasuje do pozostałych produktów: masz rozwiązywać kwestie Słowokłócić się o słowa za pomocą Spelling Bee i dekodować cyfry za pomocą sudoku.

Słowo ma więcej aktywnych użytkowników dziennie niż krzyżówka, sudoku czy Spelling Bee Czasychociaż nie udostępniłby dokładnych liczb.

Zdjęcie: Mike Kemp/In Pictures za pośrednictwem Getty Images

Nadzieja jest taka Słowo pomoże ożywić borykającą się z trudnościami branżę wiadomości. Bureau of Labor Statistics przewiduje, że do 2031 roku rynek pracy dziennikarzy skurczy się o 4100 stanowisk. Sklepy takie jak The New York Times I Washington Post nie inwestują w dziennikarzy zajmujących się grami, z których część zwolnili, ale eksperymentują z tworzeniem kolejnych Słowo-jak produkty, które przemawiają do ogólnych fanów.

Julia Alexander, dyrektor ds. strategii w Parrot Analytics (i były Skraj reporter), powiedział, że starsze publikacje medialne prawdopodobnie próbują znaleźć powody, dla których odbiorcy odwiedzają ich platformy, biorąc pod uwagę, jak swobodnie dostępne mogą być wiadomości na różnych stronach internetowych.

„Zdecydowanie testujemy wiele rzeczy”

„Granie może uzależniać, powodować częste wizyty i budowanie silnych nawyków, które mogą ułatwić przekształcenie gałek ocznych w inne aspekty organizacji” — powiedział Alexander. „The New York Times nie rozwiązuje poważnego problemu z grami, ale sprawia, że ​​​​subskrypcja jest bardziej wartościowa dla tych, którzy mogą otrzymywać wiadomości gdzie indziej, ale nie mogą dostać Wordle gdzie indziej”.

„Budujemy pozycje lidera w kilku obszarach, które zajmują ważne miejsce w globalnej kulturze obok wiadomości ogólnych” The New York Times napisał w raport o zarobkach opublikowane w lutym 2023 r., stwierdzające, że Słowo jest inwestycją w budowanie tego przywództwa.

The New York Times i inne starsze publikacje medialne próbują odtworzyć sukces Słowo. Jak wyjaśnił Bell: „Nie spodziewamy się, że koniecznie odkryjemy to samo, co Słowo z tymi samymi ogromnymi średnimi dziennymi użytkownikami lub czymś w tym stylu, ale myślę, że coś takiego jak Spelling Bee, które jest niesamowicie lepkie, a głębsza gra też może być interesująca. The Czasy eksperymentuje również z łamigłówkami wizualnymi, łamigłówkami matematycznymi i łamigłówkami szachowymi.

„Większość gier kończy się niepowodzeniem, więc zdecydowanie testujemy wiele rzeczy” — powiedział Bell.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Nintendo World Championships inspirowane jest rzadkim przedmiotem kolekcjonerskim

Możesz tego nie wiedzieć, jeśli dorastałeś w późniejsze epoki Nintendoale firma zorganizowała zawody e-sportowe o nazwie Mistrzostwa Świata Nintendo dawno temu,...

Raport: Ultracienki iPhone pojawi się w 2025 roku po przeprojektowaniu obudowy

Według a. Apple planuje gruntowną przebudowę jednego ze swoich modeli iPhone’a na rok 2025 w stylu iPhone’a X nowy raport z Informacja. Raport potwierdza...

ChatGPT umożliwia użytkownikom przesyłanie plików bezpośrednio z Dysku Google i OneDrive

Notatka od OpenAI mówi, że być może nie będziesz już musiał pobierać plików, które masz na Dysku Google lub OneDrive, jeśli chcesz używać...
Advertisment