Google bije rekordy wszech czasów wraz ze wzrostem zysków w wyszukiwarce i YouTube


Ostatni kwartał, Google wyszedł z okresu po szczycie pandemicznym z rekordowym zyskiem 17,9 miliarda dolarów, w końcu dołączając do innych gigantów technologicznych który grabił to w pomimo (a może z powodu) wzrostu COVID-19. Ale wyniki Alphabet za drugi kwartał 2021 r. robią to jeszcze lepiej — firma właśnie ustanowiła rekordowy przychód w wysokości 61,9 miliarda dolarów w tym kwartale i rekordowe zyski trzeci kwartał z rzędu. Wiele liczb, które firma publikuje dzisiaj (PDF) są prawie dwukrotnie wyższe niż zgłoszone rok temu.

Wygląda na to, że wyszukiwarka Google jest głównym motorem napędowym, która wzrosła o ponad 14 miliardów dolarów od tego czasu w zeszłym roku do 35,8 miliardów dolarów (to prawie 4 miliardy dolarów więcej niż w poprzednim kwartale). Przychody z reklam w YouTube również wzrosły ogromnie, prawie podwajając się do 7 miliardów dolarów w porównaniu do 3,8 miliarda dolarów w zeszłym roku. To także 1 miliard dolarów więcej niż YouTube pobrał w ostatnim kwartale. Firma twierdzi również, że jej YouTube Shorts odniosły ogromny sukces, osiągając 15 miliardów globalnych wyświetleń dziennie (wzrost z 6,5 miliarda w marcu).

Jedno wielkie pytanie dotyczyło tego, czy będzie to ćwierć alfabetu szybko rozwijająca się firma Google Cloud zatrzymałaby wylew gotówki, po tym, jak krwawienie zwolniło do niecałego miliarda w I kwartale. Chociaż dywizja nadal nie jest rentowna, drugi kwartał pokazuje, że straciła tylko 591 milionów dolarów, ponieważ zwiększyła przychody z 4 miliardów dolarów w zeszłym kwartale do 4,6 miliarda w tym. (W zeszłym roku Cloud zarobił 3 miliardy dolarów).

Zastanawiasz się, jak firma Google radzi sobie ze sprzętem przed nami możliwy nowy Pixel 6 Pro I może nowy cios w smartwatche później tego roku? Niestety, Google nie podaje jeszcze numerów sprzętu, ale istnieje kategoria „Google inne”, która obejmuje również inne elementy. Teraz przynosi 6,6 miliarda dolarów przychodów, w porównaniu z 5,1 miliarda dolarów rok temu.

W raporcie o zarobkach za II kwartał, firma Google CBO Philipp Schindler zasugerowała, że ​​wysokie liczby wynikają z wydatków konsumenckich – jak to już od jakiegoś czasu mówiono, pandemia przyczyniła się do ogromnego wzrostu zakupów, a także jako gigantyczny reklamodawca z wyszukiwaniem i YouTube, Google może skorzystać.

Dyrektor Finansowy Ruth Porat zasugerowała, że ​​firma będzie miała większe wydatki na sprzedaż i marketing jeszcze w tym roku, aby wesprzeć niektóre świąteczne premiery produktów.

Reklama

Rozwijanie…





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Twitter poszukuje danych wejściowych podczas eksploracji kontroli filtrów i limitów w tweetach

Twitter poszukuje informacji o dwóch nowych potencjalnych funkcjach, które mogłyby dać użytkownikom większą kontrolę nad tonem i jakością odpowiedzi na ich...

Niestandardowe tło iPhone Safari: jak to działa w iOS 15

Jedna z wielkich zmian z iOS 15 to całkowicie przeprojektowane Safari. Całkowicie nowa przeglądarka ma na celu ułatwienie obsługi jedną ręką i...

Castlevania Advance Collection przypomina nam, dlaczego Aria of Sorrow jest świetna

Uwielbiam Castlevania: Symfonia nocy. Definiowała gatunek Metroidvania i żadna inna gra Castlevania nigdy nie przekroczyła jego ogromnego zakresu. A...
Advertisment

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami?

Bardzo chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie! Podaj swoje dane, a pozostaniemy w kontakcie. To takie proste!