Humanitarny. Królik. Meta. Wszystkie te firmy i nie tylko ciężko pracują, aby wynaleźć nową kategorię technologii, która nie będzie działać jako aplikacja na telefonie, ale faktycznie stworzy miejsce dla innych gadżetów opartych na sztucznej inteligencji. Rewolucja gadżetów AI może być ogromna.
Dotychczas? Nie idzie najlepiej. I tak naprawdę, ponieważ w szczególności Google i Apple znajdują nowe sposoby dodawania nowych, wydajnych modeli do swoich istniejących produktów, wydaje się, że największym zwycięzcą wyścigu AI może być telefon, który masz już w kieszeni.
Po tym, Krawędź‘S Alexa Heatha dołącza, aby porozmawiać o wielu, wielu ogłoszeniach dotyczących sztucznej inteligencji pochodzących z Meta. Czy próbuje tego dokonać dyrektor generalny Mark Zuckerberg? zbuduj tytana AI, czy może to wszystko ma służyć urzeczywistnieniu metaświata? I czy to możliwe, że inteligentne okulary Meta są uderzył śpiący wczesnych gadżetów AI?
Na koniec odpowiadamy na pytanie zadane przez infolinię Vergecast dotyczące potencjału antymonopolowego Microsoftu. W jakiś sposób kończy się to bardzo zabawną metaforą dotyczącą YouTube.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat wszystkiego, co omawiamy w tym odcinku, oto kilka linków, od których możesz zacząć, najpierw o gadżetach AI:
A jeśli chodzi o kwestie regulacyjne Microsoftu: