Facebook mocno naciska, aby konkurować z Clubhouse i Twitterem w kategorii audio. Jak donosi Bloomberg, Firma Marka Zuckerberga pracuje nad platformą podcastową i kilkoma innymi nowymi produktami audio.
Bloomberg rozmawiał z Fidji Simo, szefem aplikacji Facebook, o nowych produktach firmy. Sieć społecznościowa tworzy „wirtualny pokój, w którym użytkownicy mogą prowadzić dyskusje na żywo, oraz funkcję o nazwie„ soundbites ”, która umożliwia użytkownikom umieszczanie fragmentów audio w kanale, tak jak w przypadku zdjęć lub filmów”.
„Widzieliśmy ogromny wzrost wrażeń dźwiękowych” podczas pandemii, powiedział Simo, w tym wzrost liczby połączeń głosowych i wiadomości audio na Facebooku Messenger i WhatsApp, co zachęciło firmę do tworzenia nowych produktów. ”
Facebook tworzy również funkcję podcastów, dzięki której użytkownicy mogą pobierać i słuchać podcastów bezpośrednio w głównej aplikacji Facebooka. Oznaczałoby to sposób konkurowania Facebooka z graczami takimi jak Apple Podcasters i Spotify.
Niedawno, 9to5Mac objęta infolinią, nowa aplikacja internetowa na Facebooku, będąca połączeniem Clubhouse i Instagram Live. Firma też pracuje na konkurenta klubu, ponieważ plotki zyskały na popularności w zeszłym miesiącu kiedy nowa funkcja „Live Audio” wszedł przetestowany.
W tym miesiącu Twitter ma również uruchomić funkcję Spaces. Ostatnio słyszeliśmy, że sieć społecznościowa działa aby udostępnić Spaces także w przeglądarkach internetowych.
Ponieważ Clubhouse zyskuje coraz większą konkurencję, musimy poczekać i zobaczyć, jak firma poradzi sobie z nowymi produktami Facebooka i Twittera.
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Jeszcze.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości Apple: