Don’t Starve otrzyma spin-off gry planszowej


The ukochana gra o przetrwaniu Nie głoduj jest adaptowana na grę planszową. Glass Cannon Unplugged, studio znane z tworzenia planszowych wersji innych serii, takich jak Frostpunk i Diablo, poprowadzi tworzenie Nie głoduj: gra planszowa we współpracy z oryginalnym twórcą gier wideo, Klei Entertainment. Gra ma zostać wydana za pośrednictwem kampanii na Kickstarterze „pod koniec trzeciego kwartału 2024 roku” – głosi komunikat.

Nie głoduj: gra planszowa jest projektowany przez część stojącego za nim zespołu Frostpunk: gra planszowa. Rafał Pieczyński, główny programista platformy Frostpunk: Gra Planszowa, projektuje Nie głoduj dostosowanie. Jakub Wiśniewski (projektant wersji gry planszowej To moja wojna) i Natanel Vo-Apfel (Na zewnątrz: Preludium) zapewni także kierunek narracyjny w grze. Możesz sprawdzić więcej szczegółów na Nie głoduj: gra planszowa na stronie Kickstartera.

Reklama

Zdjęcie: Glass Cannon Unplugged/Klei Entertainment

Oryginalny Nie głoduj podąża za naukowcem imieniem Wilson, który nagle trafia do ciemnego, ponurego świata zwanego Stałą. Rozgrywka łączy szybką mechanikę roguelike z elementami rozgrywki survivalowej, takimi jak budowanie i rzemiosło. Seria znana jest ze swojego dziwacznego, ale mrocznego świata i unikalnego stylu graficznego 2D, który przypomina film Tima Burtona. Od swój debiut w 2013 roku, Nie głoduj stała się podstawą dla fanów gier survivalowych, a Klei Entertainment kontynuuje wydawanie DLC do gry i aktualizacje ponad dziesięć lat po wydaniu.

Każda gra w Nie głoduj: gra planszowa Gra zajmie około 60 do 90 minut i pozwoli na grę 1-4 graczom. Według twórców oprawa wizualna gry będzie w pełni uwzględniać „unikalny, kapryśny styl graficzny, od dawna ceniony przez fanów serii”. Gracze wcielą się w postacie z gry wideo i będą współpracować, aby przechytrzyć żywioły i walczyć o przetrwanie przeciwko szerokiej gamie potworów Constanta. Mechanika gry planszowej uwypukli takie aspekty materiału źródłowego, jak „wybór gracza, dynamiczna walka i eksploracja otwartego świata w dzień i w nocy” – czytamy w komunikacie.

Z informacji prasowej wynika, że ​​na tej grze planszowej nie będzie końca. Zespół planuje także oferować dodatkową zawartość w formie „rozszerzeń, dodatków i przyszłych wydań detalicznych”. Jeśli więc masz ochotę zostać zjedzonym żywcem przez potwora, cóż, będziesz miał ku temu mnóstwo okazji.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Użytkownicy Apple tracą dostęp do swoich identyfikatorów Apple ID bez żadnego wyjaśnienia

Wydaje się, że dziś wieczorem coraz bardziej powszechna jest awaria Apple ID, która dotyka użytkowników Apple. Wiele osób w mediach społecznościowych twierdzi,...

Czasem nie ma nic złego w przyznaniu się do błędu, Apple

Apple ma problem z przyznaniem się do błędu. W marketingu firmy zawsze chodziło o doskonałość, a przyznanie się, że coś jest nie...

Dlaczego Xenomorph z Alien jest wciąż idealnym złoczyńcą science-fiction

Ta funkcja w Ridley Scott Obcy a franczyza, którą uruchomiła, została pierwotnie opublikowana jako część pakiet poświęcony najbardziej ukochanym złoczyńcom science...
Advertisment