Najnowszy Dead by Daylight łatka na pierwszy rzut oka wygląda całkiem normalnie — jest wzmocnienie do zabójcy K-Pop the Trickster i wiele poprawek błędów. Ale jeśli przyjrzysz się trochę bliżej, zobaczysz podejrzaną notatkę, która brzmi: „Naprawiono problem, który powodował, że tył Kata był zbyt płaski”.
Egzekutorem jest Głowa Piramidy, kultowy złoczyńca z Silent Hill. Kiedy dołączył do walki w czerwcu 2020 roku, fani świętowali jego ogromny tyłek. Dead by Daylight chodzi o bycie ściganym przez hordę nikczemnych zabójców, a niektórzy ludzie lubią, gdy ci zabójcy mają duży tyłek. Kiedy deweloper Behavior poprawił zakrwawioną bluzę zabójcy, fani podnieśli zamieszanie wokół tego, jak to wyglądało. Czy twórcy odważyli się dotknąć tego idealnego tyłka? Zachowanie gwałtownie zaprzeczył oskarżeniu, stwierdzając: „Mogę potwierdzić, że chociaż nasz zespół artystyczny kontynuował polerowanie Piramidy, jego tyłek pozostał nietknięty. Fartuch zakrywający jego ciało został zmodyfikowany, co może stwarzać iluzję, że jego ciało również się zmieniło.”
Czy to było kłamstwo? Czy tyłek Pyramid Head był ukradkiem osłabiony? Polygon sięgnął do Behaviour, co wyjaśniło notatkę o łatce. Przedstawiciel dewelopera podzielił się tym oświadczeniem z firmą Polygon:
Tył Pyramid Head nigdy nie był osłabiony. To powiedziawszy, niedawno znaleźliśmy błąd w jednym z jego strojów, The Corrupted. Materiał zakrywający jego tyłek miał problemy z przycinaniem, co sprawiało, że był dobrze, płaski. Naprawiliśmy to i zostanie opublikowane w naszej następnej aktualizacji, w ten wtorek. Mam nadzieję, że ty i nasza społeczność zgadzacie się co do poziomu okrągłości, wiem, że uważnie śledzicie sytuację.
Możemy mieć tylko nadzieję, że Behavior również monitoruje sytuację, ale sekcja ze znanymi problemami w opisie aktualizacji daje nadzieję. Jednym z tych problemów jest to, że dwie mapy w grze są obecnie wyłączone; drugim jest to, że „tył Kata może nadal być zbyt płaski”. Szczerze mówiąc, prawdopodobnie nie możesz się pomylić, podbijając go o kolejne 20%, ale dobrze jest zobaczyć programistę, który jest w kontakcie ze społecznością swojej gry.