Bezprzewodowe rozwiązanie audio Remora UWB zaprezentowane przed wystawą High End w Monachium w 2024 roku


Remora to nazwa nowego przedsięwzięcia biznesowego i nowego rozwiązania w zakresie bezprzewodowego sprzętu audio, które zostanie oficjalnie zaprezentowane podczas wystawy High End 2024 w Monachium. Wyprzedzając dostępność technologii w bezprzewodowych słuchawkach i dousznych, Remora PRO tworzy ultraszerokopasmowe rozwiązanie nadajnika i odbiornika (UWB), zapewniające najwyższą dostępną jakość dźwięku bezprzewodowego. Obudowa klucza USB-C wprowadza także pierwszą na świecie platformę słuchawek 3.0 firmy Soical.

Remora to nazwa nowego przedsięwzięcia biznesowego i nowego rozwiązania w zakresie bezprzewodowego sprzętu audio, które zostanie oficjalnie zaprezentowane podczas wystawy High End 2024 w Monachium. Wyprzedzając dostępność technologii w bezprzewodowych słuchawkach i dousznych, Remora PRO tworzy ultraszerokopasmowe rozwiązanie nadajnika i odbiornika (UWB), zapewniające najwyższą dostępną jakość dźwięku bezprzewodowego. Obudowa klucza USB-C wprowadza także pierwszą na świecie platformę słuchawek 3.0 firmy Soical.

Po latach badań i partnerstw strategicznych, po których nastąpiła prezentacja na targach CES 2024, firma Sonic wreszcie ujawnia światu pierwszy produkt w swojej gamie Słuchawki 3.0 strategia platformy. Sonical to firma z Doliny Krzemowej, pionierka w pełni zintegrowanego podejścia do rozwoju produktów w postaci słuchawek i urządzeń dousznych, z systemem operacyjnym działającym w czasie rzeczywistym, który umożliwia konsumentom ładowanie własnych aplikacji – koncepcję nazwano Słuchawkami 3.0.

Misją Remory jest wyeliminowanie potrzeby stosowania kabli w profesjonalnych i wysokiej klasy zastosowaniach audio konsumenckich. Remora PRO to sposób na osiągnięcie tego i wiele więcej, wprowadzając pierwszą na świecie platformę słuchawek 3.0 firmy Soical, wprowadzając jednocześnie przełomowe połączenie bezprzewodowe Ultra-Wideband (UWB), zapewniające niezrównane bezstratne wrażenia dźwiękowe z niezauważalnymi opóźnieniami.

Pierwsze urządzenia bezprzewodowe Remora PRO zostaną zaprezentowane publicznie podczas prestiżowej wystawy High End w Monachium w Niemczech, gdzie firmy zawsze stawiają na najwyższą możliwą jakość doświadczeń w każdym elemencie łańcucha audio. Aby tego dokonać w przypadku bezprzewodowego dźwięku, konieczne było zbadanie zupełnie innych opcji technologicznych.

Podstawy tego rozwoju zostały faktycznie zaprezentowane na targach CES 2024, kiedy Sonic nawiązał współpracę z XMOS w celu zaprezentowania prototypu klucza bezprzewodowego, który umożliwia bezprzewodowe przesyłanie nieskompresowanego dźwięku o wysokiej rozdzielczości (24 bity/96 kHz) z komputera do zestawu słuchawkowego (lub innego urządzenia odtwarzającego) przy użyciu technologii ultraszerokopasmowej (UWB). Dzięki UWB, oprócz zwiększonej przepustowości (strumienie danych 6,8 Mb/s), rozwiązanie to obsługuje opóźnienia transmisji poniżej 5 milisekund – wyniki, które umożliwiają również zastosowania na wielu rynkach, w tym na instrumentach muzycznych i występach na żywo.

 

Reklama

Pracując nad kluczem sprzętowym USB-C, który obsługuje zarówno UWB, jak i Bluetooth LE Audio, firmy Soical i XMOS mogą nie tylko poprawić jakość dźwięku i opóźnienia, ale także włączyć dodatkowe funkcje oparte na xcore-ai, trzeciej generacji xcore XMOS platforma łącząca wysoką wydajność AI, DSP, I/O i sterowanie w jednym ekonomicznym urządzeniu.

Remora PRO jest teraz gotowa na wsparcie milionów profesjonalnych użytkowników i słuchaczy premium, którzy nie chcą iść na kompromis w zakresie jakości i opóźnień. Konstrukcja produktu bezproblemowo łączy się ze wszystkimi istniejącymi źródłami dźwięku poprzez interfejsy analogowe i USB i można go dostosować do wszystkich źródeł i modeli słuchawek. Dzięki pełnej obsłudze podwójnego trybu Bluetooth, Remora PRO zapewnia także kompatybilność wsteczną z miliardami istniejących bezprzewodowych urządzeń audio.

„Dzięki CosmOS, systemowi operacyjnemu dla uszu firmy Soical, działającemu na platformie komputera dousznego o wysokiej wydajności, Remora PRO zapewnia kompletne rozwiązanie zapewniające spersonalizowane wrażenia dzięki wtyczkom do pobrania” – stwierdza Mark Wade, dyrektor ds. produktów w firmie Remora. Klucz sprzętowy Remora PRO zawiera THX AAA, opatentowaną technologię liniowego wzmacniacza THX do słuchawek, zapewniającą bezkompromisową jakość dźwięku w słuchawkach, zapewniając nieskończenie niski poziom szumów, zniekształceń i niskie zużycie energii. Dopasowując się do znanego doświadczenia XMOS w interfejsach audio USB, konstrukcja Remora PRO posiada również przetwornik cyfrowo-analogowy ESS Sabre na wyjściu analogowym. Wiele konfigurowalnych przez użytkownika możliwości wynikających z CosmOS firmy Sonical w zakresie spersonalizowanego dźwięku będzie z czasem wdrażanych.

 

Wczesny prototyp klucza sprzętowego Remora PRO zaprezentowany na targach CES 2024.

Zespół Sonical opracowuje własny system operacyjny CosmOS, zaprojektowany specjalnie dla aparatów słuchowych wyposażonych w wtyczki do pobrania. Odblokuje to dostęp do dużej liczby twórców aplikacji, którzy stworzyli zaawansowane algorytmy oparte na sztucznej inteligencji, i umożliwi użytkownikom wybór aplikacji, które chcą.

Przewidując duży popyt na Remora PRO, firma planuje pierwszą dostawę do końca września 2024 r., a sugerowana cena detaliczna wynosi 949 USD lub 890 EUR. Soical i Remora będą obecne na stoisku C12 w hali 1 podczas wystawy High End w Monachium w 2024 roku.

www.remora.pro

www.sonical.ai



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Microsoft ogłasza Proteus Controller, gamepad dla niepełnosprawnych graczy Xbox

Kontroler bezprzewodowy, stworzony przez firmę peryferyjną ByoWave w ramach programu „Designed for Xbox”, składa się z małych kostek z wymiennymi panelami przednimi, które...

Recenzja Furiosy: George Miller ponownie robi Mad Max: Na drodze gniewu, ale lepiej

Jak wojna o gaz w postapokaliptycznym krajobrazie, debata na temat zmęczenia franczyzą trwaz roszczeniami wielu frakcji to kontynuacje, prequeleI filmy o...

Poziom reklam Netflixa osiąga 40 milionów użytkowników

Ekspansja Netflixa w kierunku modelu opartego na reklamach wydaje się strzałem w dziesiątkę. Dziś podczas swojej prezentacji wstępnej na rok 2024 streamer...
Advertisment