Apple przedłuża gwarancję na słuchawki AirPods Pro, aby naprawić problem z trzaskami i statycznym dźwiękiem


Firma Apple ogłosiła program serwisowy w październiku 2020 r., który rozwiązuje problem ze statycznym dźwiękiem. Wtedy program obejmował zupełnie nowe bezprzewodowe słuchawki douszne AirPods Pro przez dwa lata. Wygląda na to, że Apple słyszało jeszcze więcej problemów ze swoimi urządzeniami AirPods Pro i teraz zdecydowało się po cichu przedłużyć go na dłużej.

Firma Apple po cichu zaktualizowała publikowaną dokumentację pomocy online. Znalezione przez Reddit użytkownik (przez MacPlotki), Apple dodał sekcję „Dodatkowe informacje”, w której stwierdza się, że AirPods Pro będą objęte gwarancją przez trzy lata po pierwszej sprzedaży detalicznej tego urządzenia, czyli o rok więcej niż w poprzednich dwóch latach, które były oferowane.

Klienci, którzy kupili AirPods Pro w 2019 r., kiedy urządzenie zostało wprowadzone na rynek, będą teraz objęci ochroną do października 2022 r. Ci, którzy kupili urządzenie w 2020 r., zanim wydana została naprawiona i ulepszona wersja, będą mogli skorzystać z usługi naprawy do 2023.

  • AirPods Pro miały następujące problemy: trzaski lub statyczne dźwięki, które narastały, gdy otoczenie użytkownika stawało się głośniejsze. Problem utrzymywał się również, gdy osoba ćwiczyła lub rozmawiała z kimś przez telefon.
  • Inny problem dotyczył funkcji Active Nouse Cancellation (ANC), która nie działała zgodnie z oczekiwaniami. Dźwięk często tracił basy, a dźwięki tła byłyby znacznie podniesione do niewygodnego poziomu, na przykład odgłosy ulicy.

Wspaniale jest widzieć, jak Apple traktuje ten problem poważniej, biorąc pod uwagę, że nie mówimy o taniej parze wkładek dousznych. Jeśli jesteś osobą z wyżej wymienionymi problemami, możesz odwiedzić firmę Apple bezpośrednio lub dowolnego Autoryzowanego Serwisu Apple i będziesz mógł bezpłatnie serwisować swoje urządzenia AirPods Pro. Apple oświadcza, że ​​zbada urządzenie, aby upewnić się, że kwalifikuje się do usługi, i przeprowadzi testy, aby potwierdzić, że problem nadal występuje na każdym urządzeniu; tylko wtedy pójdzie dalej i wykona naprawy.

Porównaliśmy najnowsze Samsung Galaxy Buds 2 kontra AirPods Pro urządzenia, jeśli nie jesteś pewien, który z nich warto wybrać, mamy dla Ciebie przewodnik.




Roland jest entuzjastą technologii i inżynierem oprogramowania z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Jest także twórcą treści i pisarzem, a najbardziej znany jest pod nazwą „Techusiast”.

Reklama





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

O której godzinie ukaże się Hellblade 2?

Saga Senuy: Hellblade 2 kontynuuje podróż Senuy, udając się na mityczną wyspę Islandię. Po wydarzeniach z Ofiara Senuy: Piekielne OstrzeSenua...

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bounsweet

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bounsweet Niedziela, 19 maja, od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w...

Porzucenie iFixit ujawnia dużą zmianę w możliwości naprawy iPada Pro M4

Zrzut ekranu Dzięki do rozbiórek I badania trwałości (zginania)., dowiadujemy się wiele o konstrukcji nowego, ultracienkiego iPada Pro. Teraz ludzie z iFixit to...
Advertisment