Apple Music sponsoruje pokaz Super Bowl w przerwie między meczami pośród sportu


Snoop Dogg występuje na pokazie przerwy Super Bowl w 2022 roku. | Zdjęcie: Michael Owens/Getty Images

Apple Music będzie sponsorem programu Super Bowl, który odbędzie się w lutym, zastępując długoletniego sponsora Pepsi. W komunikat prasowyNFL podaje, że ponad 120 milionów ludzi obejrzało w lutym tego roku pokaz Super Bowl LVI w przerwie meczu, w którym występowali Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige i Kendrick Lamar. The New York Times raporty że NFL kupował umowę sponsorską za około 50 milionów dolarów, chociaż dokładne warunki sfinalizowanej umowy nie zostały podane do wiadomości publicznej.

Umowa pojawia się, gdy Apple i inni operatorzy usług przesyłania strumieniowego coraz częściej szukają sportu jako źródła wzrostu. Apple już podpisał umowy na transmisję Major League Baseball oraz Major League Soccer gry na Apple TV Plus, podczas gdy rywal Amazon …

Kontynuuj czytanie…



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Security Bite: oto, jakie złośliwe oprogramowanie może wykryć i usunąć Twój Mac

Zastanawiałeś się kiedyś co złośliwe oprogramowanie macOS może wykryć i usunąć bez pomocy oprogramowania innych firm? Apple stale dodaje nowe reguły wykrywania...

Jack Dorsey twierdzi, że nie jest już członkiem zarządu Bluesky

Założyciel Twittera, Jack Dorsey, najwyraźniej nie jest już członkiem zarządu Bluesky, zdecentralizowanej platformy mediów społecznościowych, którą pomógł założyć. Wczoraj użytkownik X zapytał...

O której godzinie nastąpi premiera Upheaval sezonu 21 Apex Legends?

Legendy Apexa Sezon 21, Przewrót, jest gotowy dorównać swojemu imiennikowi. Jak zawsze, nowy sezon przynosi nową przepustkę bojową wraz...
Advertisment