Ogłoszono nowe środowisko aplikacji audio JUCE 8


JUCE ogłosiło najważniejsze funkcje nadchodzącego środowiska aplikacji audio JUCE 8, opisane jako „skok naprzód w rozwoju aplikacji audio i wtyczek”. To wydanie wprowadzi długo oczekiwane funkcje, w tym możliwość projektowania i wdrażania GUI z osadzonymi widokami internetowymi, szybszy renderer oparty na Direct2D, nowy framework animacji, ulepszoną obsługę Unicode i wiele więcej.

JUCE ogłosiło najważniejsze funkcje nadchodzącego środowiska aplikacji audio JUCE 8, opisane jako „skok naprzód w rozwoju aplikacji audio i wtyczek”. To wydanie wprowadzi długo oczekiwane funkcje, w tym możliwość projektowania i wdrażania GUI z osadzonymi widokami internetowymi, szybszy renderer oparty na Direct2D, nowy framework animacji, ulepszoną obsługę Unicode i wiele więcej.

JUCE to najczęściej używana platforma do tworzenia aplikacji audio i wtyczek. Jest to baza kodu C++ o otwartym kodzie źródłowym, której można używać do tworzenia samodzielnego oprogramowania dla systemów Windows, macOS, Linux, iOS i Android, a także wtyczek VST, VST3, AU, AUv3, AAX i LV2. Wydany po raz pierwszy w 2004 roku, JUCE umożliwia twórcom oprogramowania wdrożenie jednego projektu we wszystkich głównych systemach operacyjnych dla komputerów stacjonarnych i urządzeń przenośnych oraz we wszystkich popularnych formatach wtyczek. Baza kodu C++ o otwartym kodzie źródłowym usprawnia rozwój, umożliwiając twórcom skupienie się na podstawowych elementach oprogramowania. Jako kluczowy gracz w społeczności twórców oprogramowania audio, JUCEspółka zależna należąca w całości do PACE Anti-Piracy, jest gospodarzem corocznej konferencji programistów audio (ADC), promującej rozwój umiejętności i współpracę.

„JUCE 8 to znaczący krok naprzód” – stwierdza Tom Poole, dyrektor JUCE. „Ulepszenia procesów projektowania interfejsu użytkownika, wydajności renderowania i obsługi tekstu należą do naszych najbardziej oczekiwanych funkcji, a JUCE 8 spełni oczekiwania na wszystkich frontach. Niezależnie od tego, czy aktualizujesz istniejący projekt, czy tworzysz coś nowego, JUCE 8 zajmie Twoje oprogramowanie na wyższy poziom.”

Najważniejsze wydarzenia JUCE 8 obejmą:
– Interfejsy GUI z widokiem internetowym: JUCE 8 wprowadzi możliwość projektowania i wdrażania graficznych interfejsów użytkownika z wykorzystaniem natywnych, osadzonych widoków internetowych na każdej platformie. Umożliwia to projektantom wykonywanie iteracji w interfejsach GUI w czasie rzeczywistym, wykorzystując standardowe w branży przepływy pracy i najnowsze technologie internetowe.
– Mechanizm renderujący Direct2D: nowy moduł renderujący oparty na Direct2D w systemie Windows zapewni szybszy, akcelerowany przez GPU backend renderujący. Istniejące oprogramowanie zyska na zwiększonej wydajności rysowania GUI bez konieczności wprowadzania zmian w kodzie źródłowym.
– Struktura animacji: JUCE 8 wprowadzi nową strukturę animacji ze standardowymi wygładzaniami synchronizowanymi sprzętowo, zapewniając płynne przejścia między odświeżaniami ekranu na wszystkich platformach oraz eliminując przerysowywanie i upuszczanie klatek.
– Obsługa Unicode: teraz obsługuje złożone, bogate renderowanie tekstu w dowolnej czcionce, orientacji, wyrównaniu i języku, w tym emoji, ligatury, tekst dwukierunkowy i czcionki zastępcze.
– Interpreter JS: Szybszy interpreter JS z obsługą nowoczesnych funkcji JS zwiększa możliwości tworzenia skryptów w JUCE.

JUCE zaprasza programistów audio do dołączenia do ich aktywnej społeczności programistów audio na forum JUCE i wywarcia wpływu na przyszły kierunek JUCE. Wersja zapoznawcza JUCE 8 będzie wkrótce dostępna w publicznym repozytorium.

www.juce.com

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Apple rozpoczyna promocję handlu iPhone’em, dzięki czemu uzyskasz zwiększony kredyt na nowy iPhone przez ograniczony czas

Apple uruchomiło ograniczoną czasowo promocję, oferującą większy handel wartością przy zakupie nowego iPhone'a. Od teraz do 3 czerwca klienci sprzedający iPhone'a 11...

Strategia IT: Wspieranie rozproszonej siły roboczej

Przed 2019 rokiem wiele korporacyjnych działów IT opracowało dość wydajną strategię przetwarzania danych dla użytkowników końcowych, która zapewniał funkcjonowanie komputerów i aktualizowane w...

Procesor graficzny Intel Falcon Shores nowej generacji będzie zużywał 1500 W – nie jest planowany wariant chłodzony powietrzem

Nadchodząca karta graficzna Intel Falcon Shores zapowiada się na potężną jednostkę obsługującą sztuczną inteligencję i obciążenia obliczeniowe o wysokiej wydajności (HPC), ale będzie...
Advertisment