Po ogłoszeniu planów użytkowania chatbot AI na swoim drive-thrusteraz jest Wendy pilotowanie napędzanego robotem „podziemny system dostaw” do odbioru zamówień online. System, który zostanie zbudowany w ramach partnerstwa z autonomiczną firmą logistyczną Fajny senroboty będą podróżować przez tunele, aby transportować zamówienia żywności online z kuchni Wendy’s do „portali Instant Pickup”, które znajdują się obok miejsc parkingowych.
Kiedy klient przybywa na miejsce, rozmawia z załogą restauracji przez głośnik portalu Instant Pickup, aby potwierdzić zamówienie. Stamtąd autonomiczny robot będzie przemierzał zestaw tuneli, aby dostarczyć jedzenie na miejsce parkingowe klienta. Wendy’s twierdzi, że system Pipedream wykorzystuje „technologię dostarczania z kontrolowaną temperaturą”, która powinna zapobiegać wychłodzeniu (lub przegrzaniu) żywności podczas transportu i sprawia, że klienci nie muszą wchodzić do środka ani czekać przy kasie, aby odebrać jedzenie.
„Wraz ze wzrostem preferencji zamówień mobilnych, cieszymy się, że jesteśmy pierwszą restauracją szybkiej obsługi, która współpracuje z Pipedream, wykorzystując ich unikalną technologię i system dostaw w celu ponownego wynalezienia cyfrowych odbiorów, aby dostarczać więcej Wendy’s większej liczbie osób tak szybko i skutecznie jak to możliwe” – mówi Matt Spessard, wiceprezes Wendy i globalny dyrektor ds. technologii w oświadczeniu.
Chociaż firma Wendy’s nie wprowadziła jeszcze tej technologii w żadnej ze swoich lokalizacji, chcę zobaczyć, jak to wszystko działa. Wendy’s mówi, że planuje przetestować system w istniejącej restauracji jeszcze w tym roku.